10. kapitola - "Víš, jak se cítím?"

1.4K 148 4
                                    

Sešli jsme schody, které vedly do restaurace, kam chodili po každém vystoupení. Pravděpodobně tam byli skutečně pravidelnými zákazníky, jelikož je servírka přivítala se slovy: "Ah, dobrý večer, stůl jako obvykle?"

"Ano, prosím," přikývl Yixing a vrátil jí vřelý úsměv. "Byla byste tak laskava a přidala jednu židli navíc?"

"Samozřejmě," lehce se uklonila a rychle naši skupinku přejela pohledem, aby zjistila, kdo je v ní navíc. Když se pohledem zastavila na mně, trošku jsem s sebou cukl, ale pak jsem sklonil hlavu v nepatrné úkloně.

Hned poté jsme se šli usadit a Lu okamžitě vytáhl telefon.

"Chci se podívat, jestli někdo nenatáčel naše vystoupení a nedal už to třeba na youtube."

"Je to teprve hodina a půl, pochybuju," zavrtěl Chanyeol hlavou, zrzek se však přesto nevzdával, napsal do vyhledávače 'EXO talent show guest' a nastavil vyhledávání na posledních 24 hodin. A jako první video vyskočilo okamžitě to jejich.

"Ha! Je to tam," zvolal vítězně Luhan.

"Tak se podíváme," zvedl se Baekhyun, během mžiku se přesunul za Luhana a mě, jelikož jsem seděl vedle něj. Chanyeol zaraženě a nedůvěřivě zvedl obočí, přesto se však také zvedl ze svého místa a stoupl si vedle Baekhyuna, přičemž se lokty zapřel o Luhanovo a Sehunovo rameno. Sehun si pak židli přisunul blíže k Luhanovi, aby si mohl napůl sednout na obě a pustit k sobě Junmyeona. Yixing se namáčkl na Chanyeola a sklonil se k Junmyeonovi, aby mu něco sdělil, ale to už jsem nestačil sledovat, jelikož jsem ucítil něčí hřejivou dlaň, jak se mi položila na levé rameno. A vylučovací metodou jsem velmi rychle přišel na to, čí je - přišlo mi hloupé se otáčet. 

"Tak pouštím," oznámil Luhan a stiskl 'Play'. 

V tu chvíli jsem za sebou ucítil více tělesného tepla, jak se přese mě Jongin naklonil, aby lépe viděl na display. Ucítil jsem, jak se hlavou přesunul nad mé rameno, až se mé vlasy, které trčely na stranu, otřely o jeho ucho. Chvilku byl takhle nakloněný, ale pak to vzdal a pohodlněji si opřel bradu o mé rameno.

Vážně jsem se snažil zachovat si neutrální výraz. Moje vyvalené oči však musely prozrazovat vše. Doufal jsem, že to periferním viděním nezahlédl. Dlaní pak sjel z ramene dolů a palcem mi přitom nechtěně přejel po krku, až nakonec svou paži nechal volně přehozenou od krku přes rameno.

Polkl jsem a pokoušel se zahnat mráz, který mi běhal po zádech. Založil jsem si ruce na prsou a urputně jsem se pokoušel udržet si tvář bez výrazu a donutit vyvalené oční bulvy, aby se zase hezky stáhly zpátky.

"To bylo skvělý!" zajásal Baekhyun, čímž mě probral z omámení a vlastních myšlenek.

"Nebylo to nejhorší," přiznal Sehun s rukou na Luhanově kolenu.

"To nebylo, ale stále je co zlepšovat," kývl Jongin hlavou, jak jen mu to moje rameno dovolovalo. Navzdory pronesené větě však vypadal, že byl s výkonem spokojený. Když Luhan video zmenšil a aktualizoval, všiml jsem si, že za pouhou hodinu, co tam video je, mají přes 5 000 zhlédnutí. Páni. Neuvěřitelné.

Fascinovaně jsem se zahleděl na videa, která se objevila v navrhovaných videích a čítala desetitisíce, ba i statisíce zhlédnutí. S už uvolněným výrazem jsem přijímal hřejivou blízkost druhého těla a četl jsem si pro sebe názvy a odkazy na různé taneční soutěže. Proto jsem se nespokojeně zamračil, když mě příjemné teplo náhle opustilo, a potlačil jsem zamručení. Přesto jsem i poté stále cítil omamnou vůni jeho parfému.

"Tak si objednáme, ne?" navrhl Junmyeon a s hladovým pohledem se začetl do jídelního lístku, když se všichni usadili zpět na svá místa.

Temptation ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat