Jongin s Junmyeonem a Yixingem se k Sehunovi okamžitě rozeběhli, aby ho zadrželi v dalším útoku a dostali ho od toho muže, zatímco já a Baekhyun jsme pospíchali k Luhanovi.
"Lu!" vyhrkl Baekhyun a sevřel ho v náruči. "Jsi v pořádku?"
"J - jo," vydechl Luhan a hlasitě popotáhl nosem. Pomohl jsem mu spolu s Baekhyunem na nohy, podepřeli jsme ho a sledovali, jak Jongin s Junmyeonem zvedají Sehuna. Yixing přidržoval toho muže na místě, a to už se k nim konečně přiřítil i Chanyeol a za límec ho zvedl na nohy: "To jsi zase ty? Dej mu už, kurva, pokoj!"
"Neopovažuj se takhle se mnou mluvit, ty malej parchante," zařval muž, i když ta nadávka zněla vzhledem k Chanyeolově výšce celkem komicky, a ohnal se po něm pěstí. Yixing mu však zápěstí pevně sevřel, takže ho nestačil uhodil.
"Kde je, do prčic, ta ochranka, když ji potřebujeme?" rozhodil Jongin zoufale rukama a vydal se pomoct svým přátelům, jelikož Sehun už vypadal o něco klidněji.
"Pusťte mě, sakra," vyškubl se ten muž Yixingovi a znovu se ohnal po Chanyeolovi, který se rozhodl o krok ustoupit, protože věděl, že dotyčný stejně nemá kam utéct. "Rozbil jsi mi nos!" ukázal pak rozčileně na Sehuna, když si hřbetem ruky otřel tekutinu pod nosem a zjistil, že to je krev.
"Mohl jsem udělat něco mnohem horšího," zavrčel Sehun a přešel k Luhanovi, aby ho mohl sevřít v náruči. "Jestli tě ještě někdy uvidím v Luhanově blízkosti, bude rozbitý nos tvůj nejmenší problém."
"Vyhrožuješ mi, ty cucáku?" vyštěkl muž a zlostně přivřel oči. "Kdybych chtěl, můj právník by tě dostal do kriminálu a vysoudil z tebe všechny prachy než bys stačil mrknout." Pak ho sjel opovržlivým pohledem a založil si ruce na prsou: "Tedy... ne že bych si myslel, že bys nějaké měl."
"Ale víš, že nemůžeš, protože jsem v právu já a ne ty," řekl Sehun překvapivě klidně, naprosto ignorujíc jeho poznámku o penězích.
"Co tím chceš říct?"
"Jak bys u soudu obhajoval sexuální obtěžování? A navíc nezletilého chlapce?"
"A vy si jako myslíte, že vám někdo bude věřit?" ušklíbl se muž posměšně.
"Kamery nelžou," ukázal Sehun do horního rohu chodby jen kousek od nich, kde byla umístěna malá černá kamera. "Takže bys udělal úplně nejlíp, kdybys odešel a už se k nám nikdy nepřibližoval."
Muž se zamračil, upravil si sako a vydal se kolem nás směrem k toaletám, pravděpodobně aby smyl zbytky krve. Když procházel kolem Sehuna a Luhana, otočil se na ně a poznamenal: "Nechal sis ujít tu nejlepší šanci tvého života, ty malá kurvičko."
"Neopovažuj se - " vyštěkl Sehun a já s Baekhyunem jsme ho rychle chytli za paže, aby se na něj nemohl opět vrhnout.
"Stejně budeš dobrý jedině na sex," dodal ještě s očima upřenýma na Luhana a odešel. V tu chvíli se Junmyeon rychle vydal k Luhanovi, sevřel ho pevně v náruči, a i když Luhan byl vyšší než Junmyeon, připadal mi najednou tak malý.
"Lu, lásko..." položil mu Sehun ruku na záda, když jsme ho pustili, a přitáhl si ho od Junmyeona do své náruče. "Hrozně mě to mrzí, co se stalo. Prosím... neplač."
"Jsem v po - pohodě," popotáhl Luhan a vykroutil se ze Sehunova sevření, "musíme se jít připravit, za chvíli nám začíná vystoupení." Pak se vydal zpět ke dveřím naší šatny a zmizel za nimi tak rychle, že nikdo ani nestačil nic říct.
"To byl neuvěřitelnej kretén," zamručel Chanyeol, "teď bude Luhan rozhozený."
"A kdo to byl?" zeptal jsem se opatrně.
ČTEŠ
Temptation ✔
FanficBýt nováčkem ve škole není nikdy lehké. O to více, když se objevíte dva týdny po začátku školního roku. Jediné, co chcete, je zůstat neviditelnými. Ale oni vidí. On vidí. Skupina: EXO Místo: internátní škola Páry: KaiSoo (hlavní), HunHan, B...