"Dobré ráno," ozvalo se mi u ucha.
"Uhm..." zamručel jsem a přitulil se k Jonginovi, který už byl nějakou dobu očividně vzhůru a dával mi to pořádně najevo - ať už lehkými polibky do vlasů, šimráním na žebrech či stehnem, kterým mi občas lehce zatlačil na rozkrok.
"Nebuď otravný a spi."
"Ty jsi mi ale příjemný takhle hezky po ránu," zasmál se a vyhrnul mi tričko na spaní, aby mě mohl začít hladit po nahé pokožce na zádech. Spokojeně jsem zavrněl, přitulil jsem se k němu a doufal, že mě nechá ještě chvilku spát.
"No tak, broučku, musíme vstávat," pobídl mě, ale navzdory svým slovům si mě k sobě přitáhl ještě těsněji.
"Tak vstávej," zamumlal jsem rozespale a zvedl jsem k němu hlavu, abych ho mohl políbit. Jongin pohnul svými rty proti těm mým, jemně mi stiskl vlasy ve své pěsti a volnou rukou si mě posunul tak, abych ležel celým tělem na něm.
"Možná to ještě pět minut počká," zasmál se mi do rtů.
"Mhm," přikývl jsem a pohladil ho po tváři. "Klidně i deset."
"Tvoje studijní nasazení je prachmizerné, Kyungsoo."
"Máš pravdu," povzdechl jsem si, "neměl bych se rozptylovat a soustředit se jen a pouze na školu." Pak jsem se na něj podíval a lehce mi zacukaly koutky. "Tak ze mě sundej ty špinavý pracky, ty nadrženče."
"To není fér," postěžoval si Jongin a pevněji stiskl můj zadek.
"Jdu se sprchovat, pusť mě!" zavrtěl jsem se.
"Sprchoval ses včera večer, to se musíš nutně sprchovat i teď?"
"Ano, musím, bylo tady v noci hrozný horko a jsem celý zpocený." Vykroutil jsem se z jeho náruče a zvedl jsem se z postele, abych se mohl vydat do koupelny. Zavřel jsem za sebou dveře, svlékl si tričko i tepláky na spaní, vlezl jsem si do sprchového koutu a pustil na sebe příjemně teplou vodu. Neuběhly však ani dvě minuty, když jsem uslyšel otvírání dveří sprchového koutu a následně Jonginovy ruce, jak se mi ovíjí zezadu kolem pasu, a následně jeho nahé tělo, jak se mi tiskne na obnažená záda.
"Ty si prostě nedáš pokoj," zasmál jsem se a otočil se čelem k němu, aby ho mohl políbit.
...
Jak ten den ale začal krásně, tak pokračoval naprosto příšerně, hlavně ve chvíli, kdy měl začít náš trénink.
"Kim Jongine, jestli ještě jednou předpovíš něco, co se pak vážně stane, tak tě zničím," zavrčel Sehun.
To, že Chanyeol přijde se svou přítelkyní, to jsme všichni čekali. Ale že spolu s ní přijde dalších pět holek, to už bylo trochu moc.
"Ups," sykl Jongin a promnul si bolavé rameno, když mu tam Sehun uštědřil ránu pěstí.
"Do vystoupení nám zbývají tři tréninky. Musíme se teď naprosto soustředit... a se skupinkou ječících holek to půjde vážně těžce," povzdechl si Yixing a pokusil se s neutrálním výrazem ignorovat sexuální narážky, které k nim od skupinky dívek doléhaly.
"Přesto to ale musíme zkusit," dodal Luhan a přešel k reproduktorům, aby mohl zapnout tréninkovou hudbu.
"Jak se cítíš, Baeku?" šeptl jsem a pohladil jsem ho po vlasech. Když se však z dívčího publika ozvalo nadšené zapištění, rychle jsem ruku sundal a jen jsem nervózně přešlapoval na místě, očekávaje Baekhyunovu odpověď.
ČTEŠ
Temptation ✔
أدب الهواةBýt nováčkem ve škole není nikdy lehké. O to více, když se objevíte dva týdny po začátku školního roku. Jediné, co chcete, je zůstat neviditelnými. Ale oni vidí. On vidí. Skupina: EXO Místo: internátní škola Páry: KaiSoo (hlavní), HunHan, B...