"Sizi bu halde dışarı çıkaracağımı mı sanıyorsunuz?" diyen Deha ile Açelya kahkaha attı.
"Niye ki çok mu çirkin olmuşuz?" dedi imalı imalı.
"Başka bir şey giyin. Onur'un da karşı çıkacağına eminim. Çıkmazsa erkekliğinden şüphe ederim!" dedi Açelya'nın damarına basarak.
"Yanımızda siz olmayacak mısınız? Kimse ne bakabilir ne de laf atabilir. Sizin yanınızda giymeyeceksek nerede giyinelim?" dedim
"Hiç giymeyin. El aleme kıçınızı başınızı gösterince ne bok oluyor?" dedi sinirle. Sakinleşmeye çalışıyordu.
"El alem için giyinmiyoruz belki?" dedim ve tek kaşımı kaldırarak ona baktım. Alttaki mesajı Açelya bile anlamıştı ve kıkırdadı. Açelya'nın telefonu çalınca telefonu alıp odasından çıkılan balkona geçti. Bizse Deha ile meydan okuyan bakışlarımızı kesmiyorduk. Geri adım atmayacaktım ve bunu biliyordu. Hem ona neydi?
"Yalnız olmayacağız Onur'un da benimde okuldan ortak arkadaşlarımız var.Ve yavşamaktan çekinmeyeceklerdir. Ve Açelya varken seni koruyamam Masal!"
"Korumana ihtiyacım olduğunu da kim söyledi? Bakarsın gerçek 'Aşkımı' bulurum. On çirkin mi görüneyim?" derken Aşkımı kısmını ellerimle tırnak içine almıştım.
"Siktirme Aşkını!" derken bana doğru bir adım atmıştı ki Açelya içeri girdi bense ona bakmadan tek kaşımı kaldırarak Deha'ya baktım.
"Onur kapının önündeymiş yalnız olmayacakmışız." dediğinde Deha başıyla onayladığında siniri her hücresinden anlaşılıyordu.
"Hadi ayakkabılarımızı giyelim o zaman." dedim ve Açelya'ya zafer kazanmış bakışlarımla baktım. Onunda eğlendiği her halinden belliydi. Deha'nın beni kıskandığını pekala anlamıştı. Ama bir fark vardı.
Ben Deha'yı bugün Demir'le resiminden sonra bitirmiştim!
Deha sabır dilenircesine önden çıktı ve ayakkabılarını giyip kapıyı açıp önden indi. Arkasından bakarken alıcı gözüyle süzdüm. Baya yakışıklı olmuştu. Sanki normalde değilmiş gibi. Bugün uğraşması gereken kişi sadece Deha değildi. Eminim Deha'ya da yavşayacak yığınlarca kız vardı.
Açelya
"dur ceket alayım" diyerek arkasını dönüp odaya girdi. Bende vanslarımı giydim. Açelya'da rahat spor bir şeyler giydiğinde bir birimize bakıp gülümsedik. Bir cluba gidiyor olabilirdik ama rahatlığımızdan ödün vermezdik. Elinden hırkayı alıp, ceketi ona bıraktım. Aşağı indiğimizde Onur önce ikimize baktı, sonra gözleri kocaman oldu. Ağzını iki kez açıp kapadı. Ne diyeceğini sorguluyor gibiydi.
"Gidip üstünüzü değiştiriyorsunuz hemen!" dediğinde Açelya'da bende gözlerimizi devirmiştik.
"Açelya hemen dedim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEN
ChickLitBedenim benim değildi artık. Bu tanıyamadığım vücûd benim olamazdı. Peki sahibi kimdi? (+18) (19.01.2016 tarihinde yayımlanmaya başlamıştır. )