4.

367 43 0
                                    




KATHERINE'S POV

Έχουν περάσει πεντε λεπτά που εγώ και ο Κάμερον δεν μιλάμε και απλά κοιτάζουμε το τοίχο.Ξαφνικά γυρνάει το κεφάλι του και με κοιτάζει ,ενώ του ξεφεύγει ένα γέλιο απο τα χειλη .

-Γιατί γελάς?

-Διότι εδώ και περίπου πέντε λεπτά δεν λέμε τίποτα.

-Εεε ωραία τι θέλεις να πούμε τοτε?

-Εγώ προτιμώ να μην μιλάμε . Λέει και αρχίζει να με φιλάει τόσο παθιασμένα , μα εγώ για κάποιο λόγο δεν μπορώ να νιώσω κανένα συναίσθημα, δεν νιωθω τις πεταλούδες στο στομάχι μου , νιώθω απλά απόλαυση.

Ο Κάμερον με κρατάει από τη μέση και με βάζει να κάτσω στα πόδια του , μετά απο λίγο αισθάνομαι την γλώσσα του να γαργαλάει τον λαιμό μου και η ανάσα μου γίνεται κατευθείαν πιο βαριά.Μετά από λίγο τα χέρια του κατευθύνονται προς την μπλούζα μου , την οποία πάει να βγάλει , τον σταματάω απότομα και σηκώνομαι απο πάνω του , δεν είμαι έτοιμη εαν θελω να προχωρήσω μαζί του.

-Κάθριν τι έγινε?

-Ναα...εε....τίποτα

-Οοο κατάλαβα ...... Λέει με ένα καπως απογοητευμένο και αμήχανο ύφος και σηκώνει το κεφάλι του πιάνοντας τον σβέρκο του με το χερι του.

-Είσαι παρθένα ,σωστα? Συννεχιζει την πρόταση του.

Κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου , γιατί αυτη είναι η αλήθεια.

-Μα πως γίνεται αυτο?Θέλω να πω...είσαι μια πανέμορφη εικοσάχρονη ,μου φαίνεται παράξενο.Τέλος πάντων , καλύτερα να φύγω ,θα σε πάρω τηλέφωνο αύριο.   Λέει και φεύγει

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς έγινε μόλις τωρα..... ένιωσε άβολα?

Καλά δεν πρόκειται να ασχοληθώ παραπάνω με αυτό το θέμα.

Ανεβαίνω τις σκάλες και κατευθύνομαι προς το δωμάτιό μου , μπαίνω στην ντουλάπα μου και παίρνω ένα μαύρο φόρεμα με ανοιχτή πλάτη και κάτι μαύρα τακούνια για να ετοιμαστώ για την συναυλία.


.........μία ώρα μετά..........

Μόλις έφτασα στο μέρος που θα γίνει η συναυλία και κάθομαι με τον Σον και τον Τζακ .

-Λοιπον Κάθριν άκουσα πως κάτι παίζεται με εσένα και τον Κάμερον . Λέει ο Τζάκ παιχνιδιάρικα και μου κλείνει το μάτι και τον κοιτάζω με ένα βαριεστιμένο ύφος.

-Τζάκ , νομίζω πως σε περιμένει η Μάντισον στο αυτοκίνητο. Λέει ο Σον .

-Οκ , το 'πιασα φεύγω ,αντεε γειιααα. Λέει και φεύγει αφήνοντας εμένα και τον Σον μόνους μας .

-Κάθριν ,έγινε τιποτα? δείχνεις καπως σκεπτικη.

Τότε του είπα τι έγινε πιο πριν με τον Κάμερον , ήθελα να του το πώ , πάντα του λέω ο,τι γινεται.Εκείνος με κοιτάει έκπληκτος και μου λέει:

-΄Ελεος , ήξερα οτι είναι ηλιθιος αλλά όχι και τοσο.Δηλαδή τι?Αφού είδε οτι δεν θέλεις να το κάνεις μαζι του έφυγε?

Δεν κατάφερα να συγκρατηθώ και έσκασα στα γέλια με αυτά που μόλις βγήκαν απο το στόμα του.......μα γιατί είναι τοσο γλυκός?

Εκείνος με βλέπει που κοντεύω να πεθάνω από τα γέλια και αρχιζει κι αυτος να γελάει.Ξαφνικά σηκώνεται απο τον καναπέ που καθόταν και έρχεται προς το μέρος μου και με αγκαλιάζει .Οι αγκαλίες του είναι πάντα τόσο ωραίες.
Συνεχίζουμε να μιλάμε, μέχρι που η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα μια κοπελίτσα κοντά στην ηλικία μου και αγκαλιάζει τον Σον .Αυτήν σίγουρα την έχω ξαναδεί ........καλεεε αυτή είναι η πρώην του.Τι θέλει εδώ αυτη και γιατί τον αγκαλιάζει μετά απο αυτά που του έκανε ;
Θυμάμαι πέρυσι που τα είχε ο Σον μαζί της για περίπου δύο μήνες , όμως αυτή δεν ενδιαφερόταν πραγματικά γι'αυτόν , ενδιαφερόταν γιατι ήταν διάσημος .Κάποια στιγμή λοιπόν ,ενώ εγώ και ο Σον είχαμε πάει μια βόλτα την είδαμε να φιλιεται με έναν ,τύπο.
Ο Σον την διώχνει κατευθείαν απο πάνω του.
-Τι κάνεις εδώ ; Γιατι ήρθες; Λεει ο Σον θυμωμένος
-Τι ενοείς; Μήπως σας διέκοψα απο κάτι; Λέει κοιτάζοντας εμένα και τον Σον.
-Φύγε , μετά απο όλα αυτά που μου έκανες συμπεριφέρεσαι σαν να μην έχει γίνει τίποτα;
-Καλά ηρέμησε λίγο , γιατί δεν ξαναπροσπαθούμε;
-Παρατα μας μωρε και φύγε Της απαντάει ο Σον φανερά εκνευρισμένος
-Όπως επιθυμείς, ααα ναι και Καθριν βλέπω πως εσύ προτιμάς να βγαίνεις με δύο παρά με έναν. Λέει και φεύγει
Μετά απο λίγα δευτερόλεπτα εγώ και ο Σον κοντεύαμε να πεθανουμε στα γέλια.
Ξαφνικά ακούω το τηλέφωνο που χτυπάει και τότε βλέπω στην οθόνη του το όνομα του Κάμερον . Τι να θέλει άραγε;

A dreamWhere stories live. Discover now