8.the best night of my life

323 34 0
                                    




SHAWN'S POV

Μόλις τελείωσα τις πρόβες και πάω να κατέβω από την σκηνή.Βλέπω την Νικόλ να με πλησιάζει και ξαφνικά αρχίζει και με φιλάει ,μόλις συνειδητοποιώ τι κάνει απομακρύνομαι.Εκείνη την στιγμή βλέπω την Κάθριν η οποία είναι έτοιμη να βάλλει τα κλάματα .

-Κάθριν περίμενε

Μα γιατί σε εμένα αυτό?

-Νικόλ , τι στο καλό ήταν αυτό?Λέω φωνάζοντας στην Νικόλ

-Ποιό?Ααα..ενοείς αυτό το φιλάκι?

-Ναι αυτό το φιλάκι,γιατί το έκανες αυτό?συνεχίζω να φωνάζω .

-Σιγά καλέ ,εξάλλου ξέρω πως δεν με έχεις ξεπεράσει ακόμη.Λέει εκείνη με ένα πολύ χαλαρό ύφος και παίζοντας με τα μαλλιά της ταυτόχρονα.

-Αα δεν πας καλά εσυ.Της λέω χωρίς να χαμηλώσω τον τόνο της φωνής μου και φεύγω.

Πρέπει να βρώ την Κάθριν, να της εξηγήσω τι έγινε.

KATHERINE'S POV

Το τελευταίο μισάωρο το μόνο που κάνω είναι να κλαίω.Εμπιστευόμουν τον Σον και δεν το περίμενα από αυτόν .

Εντομεταξύ με έχει πάρει πέντε αναπάντητες αλλά δεν το σήκωσα .

Ακούω το κουδούνι της πόρτας, σηκόνομαι από το κρεβάτι μου , κατεβαίνω τις σκάλες και πάω να δώ ποιος είναι από το "ματάκι" της πόρτας.

Είναι ο Σόν ,δεν θέλω να του ανοίξω και απλά συνεχίζω να κλαίω.

..........5 λεπτά μετά...........

'Εχει ήδη χτυπήσει το κουδούνι πάνω από δέκα φορές.Τότε μου έρχεται ένα μήνυμα από αυτον ,που λέει "σε παρακαλώ άνοιξε μου, δεν πρόκειται να φύγω αν δεν μου ανοίξεις"

Σκουπίζω τα δάκρυα μου και με όλη την δύναμη που μου έχει απομείνει ανοίγω την πόρτα.

-Σε παρακαλώ άφησε με να σου εξηγήσω.Λέει ο Σον ήρεμα ,όμως με λυπημένο ύφος.

Του κάνω νόημα να περάσει μέσα και εκείνος συνεχίζει.

-Συγγνώμη, δεν ήθελα να συμβεί αυτο που έγινε, χωρίς να το καταλάβω με φίλησε ,εγώ απομακρύνθηκα και τότε είδα εσένα.Εγω μόνο εσένα αγαπώ . Λέει και με κοιτάζει στα μάτια προσπαθώντας να με κάνει να τον κοιτάξω .

-Αλήθεια λες? Λέω σηκώνοντας το κεφάλι μου και κοιτάζοντας τον .

-Δεν θα σου έλεγα ποτέ ψέματα.Λέει και πέφτω στην αγκαλιά του ενώ μου ξεφεύγουν κάποια δάκρυα.

Ο Σον με αφήνει απο την αγκαλιά του.

-Δεν θέλω να σε ξαναδώ να κλαίς .Λέει καθώς σκουπίζει με τον αντίχειρα του τα δάκρυα στα μάγουλά μου.

Ακουμπάω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και αρχίζω να τον φιλάω .Με φιλάει τόσο γλυκά και απαλά αλλά ταυτόχρονα τόσο παθιασμένα .

Με σηκώνει από τους γοφούς μου και τυλίγω τα πόδια μου γύρω από την μέση του και κάθεται στον καναπέ χωρίς όμως να χαλάσει το φιλί μας.Στη συνέχεια πιάνει την άκρη της μπλούζας μου και με κοιτάει στα μάτια ,εγώ νεύω και εκείνος μου βγάζει την μπλούζα και αρχίζει να μου φιλάει τον λαιμό αφήνοντας μου σημάδια , τότε βγάζει και εκείνος την μπλούζα του.

-Πάμε πάνω? τον ρωτάω και εκείνος κουνάει το κεφάλι του καταφατικά.

Μόλις φτάνουμε στο δωμάτιό μου με ξαπλωνει στο κρεβάτι μου και αρχίζει να φιλάει όλο μου το σώμα.Εκείνη την στιγμή μου ξεφεύγει ένας αναστεναγμος και ο Σον μου χαμογελάει.

...........Το επόμενο πρωί..........

Ξυπνάω και είμαι στην αγκαλιά του Σον , είμαστε και οι δύο γυμνοί ......δεν το πιστεύω πως το κάναμε χθες.

Τον βλέπω που κοιμάται τόσο ήρεμα , θα μπορούσα άνετα να το χαζεύω να κοιμάται όλη την μέρα .

-Καλημέρα.Μου λέει με μια βαριά,νυσταγμένη φωνή και μου χαρίζει ένα από τα πιο όμορφά του χαμόγελα.

-Καλημέρα.Λέω και του δίνω ένα φιλί

Τότε μας διακόπτει το τηλέφωνό μου που χτυπάει και το σηκώνω.

-Καλημέρα Κριστίν.Η Κριστίν είναι μια από τις καλύτερες φίλες μου,βασικά κολλητή μου, πάντα με βοηθάει και είναι δίπλα μου.

-Καλημέρα ,δεν σε ξύπνησα εε?

-Όχι ,μόλις τώρα ξύπνησα.

-Λοιπον, γίνεται να έρθεις στο σπίτι μου το απόγευμα ?Θέλω να σου πώ κάτι .

-Ναι και εγώ επίσης ,οπότε τα λέμε.Λέω και το κλείνω

-Όλα εντάξει?Με ρωτάει ο Σον .

-Ναι όλα μια χαρά.

ντάξει, εγω δυστυχώς πρέπει να φύγω τώρα γιτί πρέπει να δω τον μάνατζέρ μου.Λέει ο Σον και σηκώνεται να ντυθεί.

Βρισκόμαστε πια μπροστα από την πόρτα του σπιτιού μου γιαν να χαιρετήσω τον Σον.

-Πέρασα πολύ ωραία χθες το βράδυ. Μου λέει

-Κι εγώ.Λέω και τον φιλάω πριν φύγει.

Αμέσως μου έρχεται ένα παράξενο μήνυμα στο κινητό από άγνωστο αριθμό.....

A dreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora