35.

164 26 3
                                    

KATHERINE'S POV
Εδώ και περίπου πέντε λεπτά εγώ και ο Σον απλά κοιταζόμαστε , βασικά εγώ κοιτάζω σε διάφορα μέρη γιατί εάν τον κοιτάζω κι εγώ στα μάτια θα είναι κάπως άβολο .
Μετά από ένα ακόμη λεπτό , ο Σον σπάει την σιωπή και παίρνει την πρωτοβουλία να μιλήσει.
-Κάθριν...
-Ναι.Του λέω εγώ για να συνεχίσει , αφού έχω καταλάβει πως θέλει κάτι να μου πει εδώ και αρκετή ώρα και δεν μπορεί.
-Εάν σου το πω αυτο μου υπόσχεσαι πως δεν θα μου θυμώσεις ή τέλοσπάντων πως δεν θα αλλάξει κάτι μεταξύ μας;Με ρωτάει και εγώ προσπαθώ να καταλάβω τι έχει σκοπό να μου πει και πόσο άσχημο μπορεί να είναι αυτό που θα μου πει για να του θυμώσω.
-Σον έχεις αρχίσει και με αγχώνεις , έγινε κάτι που πρέπει να ξέρω;Λέω απορημένη και τον κοιτάζω στα μάτια έτσι ώστε να συνεχίσει.
-Κάθριν...θα με παντρευτείς;Λέει ο Σον και βγάζει από την τσέπη του παντελονιού του ένα κουτάκι από κοσμηματοπωλείο , το ανοίγει και φαίνεται το δαχτυλίδι.
Εγώ έχω απλά κοκαλώσει και τον κοιτάω προσπαθώντας να καταλάβω τι συνέβη μόλις τώρα.
-Εάν δεν θέλεις ή δεν νιώθεις έτοιμη το καταλαβαίνω.Συνεχίζει ο Σον αφού βλέπει σε τι κατάσταση είμαι.Την στιγμή που το λέει αυτό , εγώ ως απάντηση αρχίζω να τον φιλάω και εκείνος ανταποκρίνεται , όμως μετά από λίγο απομακρίνει τα χείλη του από τα δικά μου και τα όμρφα καστανά μάτια του κοιτάζουν τα δικά μου.
-Δηλαδή αυτο θα πει οτι θες;
-Ναι .Του απαντάω και του χαμογελάω πριν αυτός αρχίσει να με φιλάει.
Φιλιόμαστε για αρκετή ώρα και έτσι σταματάμε για λίγο , ώστε να βρούμε πάλι τις ανάσες μας.
-Τι θα έλεγες να πάμε στο ξενοδοχείο; Είναι αργά.Λέει ο Σον.
-Ναι πάμε καλύτερα . Λέω και σηκωνόμαστε και οι δύο από το παγκάκι .Στην συνέχεια ο Σον πιάνει το χέρι μου και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο.
....
...στο ξενοδοχείο...
Μπαίνουμε μέσα στο δωμάτιο και ο Σον ακουμπάει τα κλειδιά στο τραπεζάκι που υπάρχει δίπλα στην πόρτα .Εγώ πηγαίνω προς την βαλίτσα μου και βγάζω την μπλούζα μου για να βάλλω τις πυτζάμες μου.Πριν όμως προλάβω να βάλλω τις πυτζάμες νιώθω τον Σον να στέκεται πίσω μου και τα χέρια του τυλίγονται γύρω από την μέση μου , ενώ ταυτόχρονα φιλάει τον λαιμό μου , κάτι το οποίο ξέρει οτι μου αρέσει και γι'αυτό το κάνει .
Ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπό μου και γυρνάω από την άλλη για να τον βλέπω και τον αγκλιάζω καθώς τον φιλάω.Το φιλί μας είναι τόσο γλυκό και νιώθω τον ηλεκτρισμό καθώς τα χείλη του είναι πάνω στα δικά μου .
Ο Σον χωρίς να διακόψει το φιλί μας , με σηκώνει από τους γοφούς και τα πόδια μου τυλίγονται γύρω από το σώμα του.Έπειτα κάθεται στο κρεβάτι , καθώς εγώ είμαι πάνω του και εκείνος με μια κίνηση βγάζει την μπλούζα του .Μετά με ξαπλώνει στο κρεβάτι και έρχεται από πάνω μου .Αρχίζει να μου φιλάει το σώμα και σε κάθε φιλί του να ανατριχιάζω...
...Το επόμενο πρωί...
Ακούγεται το ξυπνητήρι που έχω βάλλει στο κινητό μου και τα μάτια μου ανοίγουν απότομα.Ο Σον με έχει στην αγκαλιά του και κοιμάται ακόμα.
-Σον ξύπνα . Λέω και ακούω τον Σον να ξεφυσάει και μετά παίρνει το μαξιλάρι του και το βάζει πάνω στην φάτςα του.Εγώ γελάω με αυτό που βλέπω και στην συνέχεια παίρνω το μαξιλάρι με το οποίο κρύβει το πρόσωπό του και του δίνω ένα πεταχτό φιλί στο στόμα.

...δύο μήνες μετά...
Η περιοδεία έχει τελειώσει και έχουμε επιστρέψει στο Λος Άντζελες , όπου μένουμε.Αυτούς τους δύο τελευταίους μήνες όλα πάνε μια χαρά και δεν έχουμε κανένα νέο για τον Κάμερον , βέβαια αυτό με αγχώνει λίγο διότι δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να ήταν αυτή η λίστα με τα ονόματα.Πάντως , εγώ με τον Σον τώρα κάνουμε τις προετοιμασίες για τον γάμο και δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που συμβαίνει .Αυτό που φοβάμαι είναι οτι μήπως όλα αυτά είναι πολύ καλά για να είναι αληθινά , όχι μόνο η σχέση μου τον Σον αλλά και το γεγονός οτι ο Κάμερον και η Νικόλ δεν μας έχουν απασχολήσει καθόλου τους δύο τελευταίους μήνες ακόμη κι αν βρίσκονται στην φυλλακή.Δεν ξέρω , έχω κακό προαίσθημα.
Τώρα βγαίνω έξω από μία καφετέρεια κρατώντας τον καφέ στο χέρι μου και ελπίζοντας πως δεν θα με εντοπίσουν οι παπαράτσι , κάτι που ευτυχώς δεν γίνεται.
Ξαφνικά , βλέπω λίγο πιο μπροστά μου τον Χάρι..
Δεν έχω και πολλή όρεξη να τον ,έχω να τον συναντήσω από τότε που με φιλήσε , δεν έχουμε μιλήσει καθόλου από τότε και θα είναι κάπως άβολο.Επίσης , δεν θέλω να δημιουργηθεί κάποια παρεξήγηση.Έτσι , προσπαθώ να τον αγνοήσω και να κάνω πως δεν το είδα , αλλά εκείνος με χαιρετάει και έρχεται προς το μέρος μου.
-Κάθριν , τι κάνεις;Έχουμε να τα πούμε τοσο καιρό.
-Ναι , όντως.
-Λοιπόν , έμαθα για εσένα και τον Σον , σας εύχομαι να είστε ευτυχισμένοι μαζί .
-Ευχαριστώ.Λέω και του χαμογελάω
-Εε εγώ πρέπει να φύγω τώρα γιατί έχω μια δουλειά , χάρηκα που σε είδα.Λέει ο Χάρι και φεύγει βιαστικά.
Μόλις φεύγει συνειδητοποιώ πως του έπεσε ένα χαρτάκι από την τσέπη του.
Το σηκώνω πάνω για να δω τι είναι και τότε βλέπω κάτι που μάλλον δεν είναι πολύ καλό για εμένα...

A dreamWhere stories live. Discover now