12.you're idiot

248 34 7
                                    




KATHERINE'S POV

Δεν έχω καθόλου όρεξη να συναντηθώ με τον Κάμερον , απλά δεν είχα τρόπο να τον αποφύγω ,γιατί άραγε να θέλει άραγε να με δεί ?Πάντως δεν σκοπεύω να το πώ στον Σον ,δεν πιστεύω πως είναι κάτι σημαντικό που χρειάζεται να ξέρει ,εξάλλου εγώ τον Κάμερον τον έβλεπα πάντα μόνο σαν φίλο.

......τέσσερεις μέρες μετά......

Σήμερα θα συναντηθώ με τον Κάμερον , δεν θέλω όμως να μας δεί κανείς , δεν έχω όρεξη να βγόυνε φήμες οτι απατάω τον Σον.

Πάω προς την ντουλάπα μου και παίρνω να βάλλω μια απλή μαύρη μπλόυζα και ένα άσπρο τζίν.Άφου βάζω και τα παπούτσια μου παίρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου και βγαίνω από το σπίτι μου.

Έχουν περάσει δέκα λεπτά και έχω ήδη φτάσει έξω από την καφετέρια που θα βρώ τον Κάμερον , έτσι παρκάρω το αυτοκίνητο μου και βγαίνω έξω .Περπατάω με το κεφάλι κάτω για να μην με καταλάβει κανείς ,όμως μάλλον δεν τα κατάφερα ,γιατί μόλις τώρα άκουσα τον ήχο μιας φωτογραφικής μηχανης ,αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν υπάρχει κάποιος λόγος να φοβάμαι ,εξάλλου εγώ και ο Κάμερον δεν είμαστε τίποτα παραπάνω από φίλοι .

Βλέπω τον Κάμερον στην καφετέρια , ο οποίος με χαιρετάει , κάθομαι μαζί του σε ένα τραπεζάκι και παραγγέλνουμε.

.......

-Λοιπόν....με τον Σον πως τα πάς?Με ρωτάει ο Κάμερον κοιτάζοντας με στα μάτια.

-Τα πάμε πολύ καλά , εσύ Κάμερον βρήκες καμιά κοπέλα?Τον ρωτάω .

-Οχι , δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμη ,προσπαθώ να ξεκολλήσω από εσένα .

-Ορίστε? Τον ρωτάω έκπληκτη από αυτό που μόλις άκουσα .

-Αυτό που άκουσες ... Μου λέει και βλέπω το χέρι του το οποίο ακουμπάει το δικό μου και το χαϊδεύει.

Έγω έχω ξαφνιαστεί από την κίνησή του και τον κοιτάζω.

-Μην το ξανακάνεις αυτό.Του λέω απότομα.

-Σιγά καλέ , πως κάνεις έτσι?

-Κάμερον δεν ξέρω αν έχεις κατλάβει πως τα έχω με τον Σον και αυτά δεν θέλω να τα κάνεις ,ειδικά σε δημόσιους χώρους.Λοιπόν πρέπει να φύγω.


Βρίσκομαι στο σπίτι μου τώρα και βλέπω τηλεόραση ,τότε βλέπω το κινητό μου που χτυπάει και βλέπω στην οθόνη την φωτογραφία του Σον.

-Γεια σου Σον.

-Γεια ,γίνεται να μιλήσουμε?

-Ναι , έγινε τίποτα?

-Ναι εμμ βασικά θέλω από κοντά , θέλεις να συναντηθούμε τώρα σε αυτό το μικρό παρκάκι που είχαμε πάει προχθες διότι δεν έχει κόσμο?

-Εντάξη τα λέμε.Ωωχχ τι να θέλει να μου πει?

.....στο παρκάκι.....

Μόλις έφτασα στο πάρκο που είχαμε πεί με τον Σον και τον βλέπω που κατευθύνεται προς το μέρος μου.

-Γεια, τι έγινε? Τον ρωτάω.

-Αυτό έγινε .Μου λέει σοβαρός και μου δείχνει μια φωτογράφια στο κινητό του ,στην οποία είμαι εγώ μαζί με τον Κάμερον σήμερα στην καφετέρια την στιγμή που κρατάει το χέρι μου.

-Που την βρήκες αυτή?

-Δεν έχει σημασία που την βρήκα, γιατί είσαι με τον Κάμερον και γιατί σου κρατάει το χέρι?Λέει υψώνοντας τον τόνο της φωνής του.

-Σον με παρακολουθείς?Λέω υψώνοντας κι εγώ την φωνή μου.

-Κάθριν απάντησε μου σε αυτό που σε ρώτησα.Λέει ενώ φωνάζει πιά.

-Δεν καταλαβαίνω τι ενοείς .Του φωνάζω κι εγώ.

-Έλα τώρα , μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.

-Απλά πες αυτό που ακριβώς θέλεις να μου πεις.

-Εντάξει λοιπόν ,αφού δεν καταλαβαίνεις να σου το πώ αλλιώς.Με απατάς?

Τότε χωρίς να το σκεφτώ καθόλου τον χαστουκίζω στο μάγουλο.

-Είσαι ηλίθιος!Του λέω και τον βλέπω που ακουμπάει το μάγουλό του και δεν ξέρει τι να πεί.

Πριν προλάβει να κάνει το οτιδήποτε απομακρύνομαι από αυτόν και πάω προς το αυτοκίνητό μου .

Δεν το πιστεύω πως ο Σον θα μπορούσε να πιστέψει πως τον απατάω , νόμιζα πως υπάρχει εμπιστοσύνη ανάμεσά μας , άλλα μάλλον έκανα λάθος .Ίσως να μην μου είχε ποτέ εμπιστοσύνη και πολύ πιθανών να μην έπρεπε να είμασταν ποτέ μαζί ,αλλά δεν είχα καταλάβει πως ήταν τόσο πρβληματικός.Μα πως γίνεται να νομίζει πως τον απατάω με τον Κάμερον ,αφού σε εκείνον έλεγα πως δεν νιώθω τίποτα απολύτως για τον Κάμερον.

......Εδώ και μία ώρα κάθομαι στο κραβάτι μου και κλαίω , το μόνο πού έχω κάνει από την στιγμή που έφτασα σπίτι είναι να βάλλω τις άνετες πυτζάμες μου.Δεν έχω όρεξη να μιλήσω σε κανέναν και ούτε αύριο θα έχω ,οπότε πάλι καλά που δεν έχω τίποτα να κάνω αύριο.

Ακούω ξαφνικά το κινητό μου που χτυπάει και βλέπω τον αριθμό του Σον ,όμως δεν θα το σηκώσω , δεν ξέρω εαν θα μπορέσω να τον συγχωρέσω μετά από αυτό.

A dreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin