Πατάω την οθόνη του κινητού μου για να δω το μήνυμα, το οποίο έλεγε :"Ξέρω οτι σου αρέσει ο Σόν ,μην προσπαθείς να το κρύβεις άλλο".
Ποιός μπορεί να είναι αυτός και πως το ξέρει αυτό?Μήπως είναι ο Κάμερον?Δεν ξέρω δεν μπορώ να καταλάβω ,αλλά δεν θέλω ασχοληθώ πολύ με αυτό ,εγώ απλά θέλω να μην μαθευτεί από τώρα οτι είμαι με τον Σόν.
.........Το απόγευμα........
Βρίσκομαι έξω από το σπίτι της Κριστίν ,μου ανοίγει και περνάω μέσα.
-Λοιπόν ,τι νέα?
-Έχει ακουστεί οτι εσύ και ο Κάμερον τσακωθήκατε και οτι εκείνος σε θέλει πίσω και θα κάνει τα πάντα για να γίνεις δική του.Τι έχω χασει?
-Βασικά ,είπα στον Κάμερον οτι θέλω να τελειώσει όλο αυτό μεταξύ μας.....αλλά το τελευταίο που είπες πρώτη φορά το ακούω .Εγώ βέβαια ήθελα να σου πω για κάτι άλλο....
Της είπα όλα αυτά που συννέβησαν με εμένα και τον Σον και εκείνη με κοιτάζει με ανοιχτό το στόμα.
-Το ήξερα οτι θα γινόταν αυτό κάποια στιγμή .Λέει η Κριστίν με ικανοποίηση .
-χαχαχα τελος πάντων, πρέπει να φύγω όμως τώρα.
...........Μία εβδομάδα μετά..........
Αύριο είναι το met gala και εγώ και ο Σον θα περπατήσουμε μαζί στο κόκκινο χαλι.Είμαι αγχωμένη γιατί αύριο θα πούμε οτι είμαστε μαζί και φοβάμαι ποιες θα είναι οι αντιδρασεις....
Πάλι καλά δεν μου ξαναήρθε άλλο μήνυμα από αυτό τον άγνωστο αριθμό.
Τώρα πάω προς το σπίτι του Σον ,θα έχει έρθει και ο Τζάκ με την κοπέλα του ,την Μάντισον.
Μόλις έφτασα και κάθομαι στο σαλόνι με τον Σον ,ενώ οι άλλοι δεν έρθει ακόμη.
-Είσαι έτοιμη για αύριο?Μου λέει ο Σον χαμογελαστός.
-Ναι....βέβαια φοβάμαι λίγο.
-Δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβάσαι.Λέει και με κοιτάζει στα μάτια ,έτσι τον κοιτάζω κι εγώ στα μάτια και τον φιλάω .
Το κουδούνι της πόρτας μας διακόπτει και σηκώνεται ο Σόν για να ανοίξει.
Ο Τζάκ και η Μάντισον μπαίνουν μέσα και πάμε στην αυλή να κάτσουμε.Ο Σον και ο Τζάκ λένε κάτι δικά τους και εγώ απλά τους κοιτάζω.Τότε η Μάντισον μου λέει να πάμε λίγο στην κουζίνα .Μόλις φτάνουμε στην κουζίνα η Μάντισον γελάει λίγο.
-Τι έγινε καλέ?Την ρωτάω παραξενεμένη .
-Τίποτα ,απλά σκέφτομαι πόσο βαρετοί μπορούν να γίνουν αυτοί οι δύο όταν λένε όλα αυτά τα ακαταλαβίστικα.
-Ναι....παραλίγο να πεθάνω εκεί πέρα.Λέω και γελάμε και οι δύο
-Λοιπόν ,για πές ....τι σχεδιάζετε για αύριο στο κόκκινο χαλί εσυ και ο Σόν ?
-Θα πάμε μαζί ,όμως είσαι από τους λίγους που ξέρουν οτι είμαστε μαζι ,γι'αυτό μην το πείς πουθενά.
-Ναι καλέ.
-Ωραία ,εγώ λέω να πάμε στα αγόρια
-Ναι , εγώ και ο Τζάκ θα πρέπει να φύγουμε σε λίγο γιατί έχουμε πολλά πράγματα να κάνουμε αύριο.
Ο Τζάκ και η Μάντισον έφυγαν και κάθομαι τώρα με τον Σον .
-Σον ,καλύτερα να φύγω τώρα γιατί έχω αρχίσει και νυστάζω.
-Έλα βρε αγάπη μου... θα με αφήσεις μόνο μου?Λέει ο Σον και κάνει μια λυπημένη φατσούλα.
-Καλά εντάξει, θα μείνω.
-Ωραία .Λέει και ενώνει τα χείλια μας καθως τα χέρια του κρατούν την μέση μου και με φέρνει πιο κοντά του.Ο Σον ακουμπάει την πλάτη του στον καναπέ και εγώ κάθομαι στα πόδια του και το φιλί μας γίνεται όλο και πιο παθιασμένο.
-Νόμιζα οτι νύσταζες.Λέει με ένα παιχνιδιάρικο ύφος.
-Μου πέρασε η νύστα.Λέω και αρχίζω να φιλάω τον λαιμό του και τον ακούω που ανασαίνει πιο βαριά.
Στη συνέχεια μου βγάζει την μπλούζα και βγάζω κι εγώ την δική του.Εγώ χαΪδεύω τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς του και μετά αρχίζω να τους φιλάω ,για λίγο σηκώνω το βλέμμα μου και τον βλέπω που το απολαμβάνει.
Ο Σον με ρίχνει πίσω στον καναπέ ώστε να είναι αυτος από πάνω μου και μου βγάζει ο,τι φοράω .....
.........Το επόμενο πρωί.........
Ξυπνάω και βλέπω τον Σον δίπλα μου που κοιμάται και έχει το ένα του χέρι γύρω μου ,ενώ το άλλο του ακουμπάει τα μαλλιά μου .
Ο Σον μετά από λιγο ξυπνάει και μου δίνει ένα φιλί στο μέτωπο .
-Σον πρέπει να φύγω ,θα τα πούμε αργότερα.
-Οκ.
Μόλις μπαίνω στο σπίτι μου και το τηλέφωνο μου χτυπάει και τότε βλέπω στη οθόνη την εικόνα του Κάμερον...τι μπορεί να θέλει αυτος?
YOU ARE READING
A dream
Fanfiction... -Κάθριν...από ο,τι κατάλαβα μάλλον ξέρεις τι έγινε χθες...Λέει και σταματάει την πρότασή του. -Δεν ξέρω γιατί πράγμα μου μιλάς.Λέω κάνοντας την ανήξερη -Αφού δεν ξέρεις , τότε γιατί είσαι έτσι? Ο Σον και η Κάθριν είναι διάσημοι τραγουδιστές και...