...Ο Σον κοκαλώνει και εγώ τον κοιτάζω και είμαι περίεργη να ακούσω τι έγινε.Ο Σον κλείνει το τηλέφωνο και το αφήνει κάτω χωρίς να μιλήσει.
-Σον , είναι όλα εντάξει ?Τι σου είπαν?
-Τί..τίποτα.Λέει και τρίβει τον λαιμό του.
-Σον , είσαι χλωμός και φαίνεται οτι είσαι ταραγμένος.Πες μου τι συμβαίνει.
-Μου είπαν οτι αυτός που βρήκαμε τον έψαχναν πολύ καιρό και τον είχαν θεωρήσει νεκρό πριν τον βρουν.
-Εε και?Φυσιολογικό μου φαίνεται που τον έψαχναν , γιατί δεν νομίζω να τους είχε πει πως θα αυτοκτωνούσε.
-Ναι , όμως αυτό που δεν σου είπα είναι οτι η αστυνομία έψαξε να βρει ποιος είναι και ανακάλυψε οτι ο άνθρωπος αυτός ήταν σημειωμένος στην λίστα που βρέθηκε στο σπίτι του Κάμερον.Λέει ο Σον και με κοιτάζει στα μάτια με ένα βλέμμα ανησυχίας.
-Και τι δουλειά έχει αυτός σε αυτήν την λίστα?Θέλω να πω , έχω μπερδευτεί πάρα πολύ με αυτήν την λίστα .Δηλαδή , ο Κάμερον είχε σημειώσει μερικά άτομα και περίμενε να πεθάνουν?Δεν καταλαβαίνω , έχω μπερδευτεί , τίποτα από όλα αυτά δεν βγάζει νόημα.
-Το ξέρω και αυτό είναι που με αγχώνει περισσότερο από όλα.Πρέπει οπωσδήποτε να μάθουμε τι είναι αυτή η λίστα και γιατί είμαι κι εγώ σε αυτή.
-Σον φοβάμαι...
-Δεν θέλω να φοβάσαι , ο Κάμερον είναι στην φυλλακή , εξάλλου εάν πάθει κάποιος κάτι , αυτός θα είμαι εγώ , διότι σίγουρα δεν είναι καλό το ότι βρίσκομαι στην λίστα του.
-Δεν με ηρεμεί καθόλου αυτό που είπες , προτιμώ να μείνεις ζωντανός.Λέω και ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο του Σον , ο οποίος με το ένα του χέρι πιάνει την μέση μου και με φιλάει , ενώ με το άλλο του χέρι χαϊδεύει τον λαιμό μου.
...δύο μήνες μετά...
Όλα πηγαίνουν μια χαρά αυτούς τους τελευταίους μήνες .Εγώ και ο Σον έχουμε παντρευτεί και όλα είναι τέλεια .Δεν έχουμε ακόμη κανένα νέο όσον αφορά το πτώμα που είχαμε βρει , από την μία θα ήθελα να ξέρω τι σχέση είχε με την λίστα του Κάμερον , όμως από την άλλη δεν νομίζω ότι θα χαρώ εάν μάθω όλη την αλήθεια , οπότε καλύτερα έτσι.
Τώρα είμαι στο σπίτι που μένω με τον Σον και τον περιμένω να γυρίσει , έχει αργήσει ...παράξενο , συνήθως δεν αργεί , αλλά μπορεί να του έτυχε κάτι , όπως κίνηση στον δρόμο , δεν ξέρω.
Χτυπάει η πόρτα και κατευθύνομαι προς τα εκεί για να δω ποιος είναι.Αφού βλέπω πως είναι η Κριστίν της ανοίγω και περνάει μέσα.
-Γειαα
-Γεια Κάθριν , τι κάνεις ?
-Καλά είμαι , εσύ?
-Λοιπόν , ήθελα να σε ρωτήσω εάν θέλεις εσύ και ο Σον να γίνετε κουμπάροι τον γάμο μου με τον Ντίλαν.Λέει με ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό της και εγω την κοιτάζω με ανοιχτό το στόμα.
-Σου έκανε πρόταση γάμου?Την ρωτάω.
-Ναι.Μου απαντάει γεμάτη ενθουσιασμό και εγώ την αγκαλιάζω.SHAWN'S POV
Δεν ξέρω που βρίσκομαι , ούτε τι έχει συμβεί , γύρω από τα μάτια μου είναι δεμμένο ένα κομμάτι ύφασμα και δεν βλέπω τίποτα.Τα χέρια μου είναι επίσης δεμμένα και δεν μπορώ να τα κουνήσω σχεδόν καθόλου.
Τότε ακούω βήματα προς το μέρος μου και ένα χέρι μου βγάζει αυτό που υπάρχει στα μάτια μου.Εκείνη την στιγμή βλέπω τον Χάρη μπροστά μου και γουρλώνω τα μάτια μου .
-Χάρη;Λέω σοκαρισμένος , αφού αυτό που μόλις είδα , δεν το περίμενα ποτέ.
-Τι έγινε Σον;Καιρό είχαμε να τα πούμε , δεν νομίζει;
-Γιατί με έφερες εδώ;Έλεος τι κακό έχω κάνει και γνωρίζω όλους τους ψυχοπαθείς;
-Δεν είμαι ψυχοπαθής , κάνω απλά αυτό που πρέπει να κάνω.
-Και δηλαδή τι πρέπει να κάνεις;
-Θα μάθεις , είναι έκπληξη.Λέει και γελάει ,ενώ εγώ τον κοιτάω με μίσος
-Μπορείς να μου πεις γιατί είμαι εδώ;Τον ρωτάω θυμωμένος.
-Σου είπα οτι μάθεις , απλά κάνε λίγη υπομονή.Λέει ο Χάρη με ένα εκνευριστικό ύφος και εκείνη την στιγμή εύχομαι να μπορούσα να του χώσω μια μπουνιά.
-Ααα ναι δεν σου είπα και το καλύτερο...Λέει ο Χάρη
YOU ARE READING
A dream
Fanfiction... -Κάθριν...από ο,τι κατάλαβα μάλλον ξέρεις τι έγινε χθες...Λέει και σταματάει την πρότασή του. -Δεν ξέρω γιατί πράγμα μου μιλάς.Λέω κάνοντας την ανήξερη -Αφού δεν ξέρεις , τότε γιατί είσαι έτσι? Ο Σον και η Κάθριν είναι διάσημοι τραγουδιστές και...