52.trust me

108 26 7
                                    

Το κουδούνι της πόρτας ακούγεται και πηγαίνω γρήγορα προς τα εκεί.Μπροστά μου βλέπω τον Σον.Υπέροχα , έχω όλα μου τα προβλήματα ,έχω κι αυτόν να μου κάνει την χωή πιο δύσκολη.
-Σον τι κάνεις εδώ ; Η Μπέλλα που είναι;Τον ρωτάω απορημένη .
-Μην ανησυχείς , παίζει με την αδελφή μου .Τα πηγαίνουν πολύ καλά μεταξύ τους αυτές οι δύο.Λέει και ένα γλυκό χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπό του.Τον λατρεύω όταν το κάνει αυτό , με κάνει να ξεχάσω τον λόγο για τον οποίο τον αποφεύγω και δεν θέλω να του μιλάω , για λίγα δευτερόλεπτα και μετά επιστρέφω στην πραγματικότητα.
-Αα ωραία .Εσύ όμως τι κάνεις εδώ;Τον ρωτάω ξανά , αφού πριν μου απάντησε μόνο στην δεύτερη ερώτηση που του έκανα.
-Εεμμ απλά σκέφτηκα να περάσω να σε δω.Νομίζω πως πρέπει κάποια στιγμή να μιλήσουμε .
-Γιατί νομίζεις ακόμη οτι υπάρχει κάτι για το οποίο θα έπρεπε να μιλήσουμε;Ο,τι έπρεπε να πούμε , το έχουμε πει.
-Όχι Κάθριν , δεν με έχεις αφήσει να σου πω όλα όσα θέλω να σου πω.Λέει κοιτάζοντάς με στα μάτια.Εγώ δεν του λέω τίποτα και απλά πηγαίνω στην άκρη για να περάσει μέσα ο Σον και καθόμαστε στο σαλόνι.
-Πρεπει να σου εξηγήσω κάτι.
-Τι ακριβώς να μου εξηγήσεις;Λέω ενώ περιμένω πως θα μου πει τα ίδια που μου είχε πει και την προηγούμενη φορά , δηλαδή χθες.
-Θέλω να σου μιλήσω για τις φωτογραφίες που σου είχε δείξει ο Κάμερον...Λέει και παίρνει μια ανάσα στο τέλος της πρότασης.
-Σον , πραγματικά , δεν θέλω να μιλάω γι'αυτό.Εκείνο το βράδυ ένιωσα σαν να έσπαγε η καρδιά μου σε χίλια κομμάτια.Αυτό που με στενοχωρεί όμως περισσότερο από όλα , είναι το γεγονός ότι σε εμπιστευόμουν και εσύ πήγες και με απάτησες , ενώ ήμουν κιόλλας έγκυος και παραλίγο να χάσω το παιδί μας δύο φορές.Λέω και ανοιγοκλείνω δύο φρές τα μάτια μου για να εμποδίσω τα δάκρυα να κυλήσουν και προσπαθώ να ηρεμήσω και να σταματήσω να τα σκέφτομαι όλα αυτά.
-Το ξέρω , έχεις δίκιο σε ο,τι και να πεις .Έχω φερθεί πάρα πολλές φορές σαν ηλίθιος , ως αποτέλεσμα να σε πληγώσω και δεν πρόκειται να το αρνηθώ αυτό... απλά , αυτό που θέλω να σου πω , είναι ότι δεν ξέρεις όλη την αλήθεια.Λέει ήρεμα και παίζει νευρικά με τις δίπλες που κάνει το τζιν του πάνω στο γόνατό του καθώς μιλάει και παίρνει το βλέμμα του από εκεί μόλις τελειώνει την πρόταση και με κοιτάζει μέσα στα μάτια.Εγώ προσπαθώ να επεξεργαστώ στο μυαλό μου τις λέξεις που είπε πριν λίγο .Τι εννοεί πως δεν ξέρω όλη την αλήθεια ;Δεν καταλαβαίνω .Δηλαδή , τι ακριβώς δεν ξέρω και πόσο καιρό μου το κρύβει;
Στις φωτογραφίες που μου έδειξε ο Κάμερον , είδα ξεκάθαρα τον Σον να φιλιέται με μια κοπέλα και δεν φαινόταν να τον ενοχλούσε όλο αυτό , διότι οι φωτογραφίες ήταν αρκετές , άρα αυτό σημαίνει πως φιλιόντουσαν για αρκετή ώρα , σαν να μην τους ένοιαζε τίποτα πέρα από το να περάσουν καλά.
-Τι ακριβώς εννοείς όταν λες πως δεν ξέρω όλη την αλήθεια;Τον ρωτάω μετά από λίγα δευτερόλεπτα που πέρασα κοιτάζοντάς τον απορημένη και ερωτήσεις να έχουν γεμίσει όλο μου το κεφάλι.
-Κάθριν , σε αγαπάω και πάντα σε αγαπούσα και ελπίζω πως το έχεις καταλάβει , ακόμη κι αν έχω κάνει πολλές βλακείες.Λέει κοιτάζοντας μέσα στα μάτια μου .Κάνει μια παύση και παίρνει μια ανάσα πριν συνεχίσει.Νιώθω σιγά σιγά το άγχος μου να αυξάνεται όλο και περισσότερο , αφού δεν έχω ιδέα για το τι πρόκειται να ακούσω και εάν θα μου αρέσει ή όχι.
-Σον , μπορείς απλα να μου πεις την αλήθεια;Τον ρωτάω , εγόσον δεν αντέχω άλλο να περιμένω να μιλήσει.
-Ναι , αλλά θέλω να μου πεις από τώρα ότι θα με πιστέψεις.Λέει και συνεχίζει να με κοιτάζει στα μάτια.
-Λυπάμαι Σον , όμως αυτό που μου ζητάς είναι αρκετά δύσκολο.Λέω κατεβάζοντας το βλέμμα μου.
-Σε παρακαλώ , εμπιστέψου με .Λέει και πιάνει απαλά τα χέρια μου και αρχίζει να τα χαϊδεύει , ενώ τα μάτια μου ακολουθούν τις κινήσεις του.
-Δύο εβδομμάδες περίπου πριν δεις τις φωτογραφίες , ήρθε ο Κάμερον στο σπίτι και...Σταματάει για λίγο και εγώ νιώθω απίστευτα μπερδεμένη με αυτό που μόλις άκουσα , όμως κάτι μου λέει μέσα μου πως αυτό που θα μου πει ο Σον μετά , δεν θα είναι και πολύ καλό...

A dreamWhere stories live. Discover now