44.

125 24 14
                                    

KATHERINE'S POV
-Κάθριν , τι συμβαίνει;Έχεις αρχίσει να με αγχώνεις.Λέει ο Σον και εγώ προσπαθώ να βρω τη δύναμη να του το πω.
-Είμαι έγκυος.Του λέω απότομα και το άγχος μου με κυριεύει , δεν έχω ιδέα πως θα αντιδράσει.
Μόλις το λέω αυτό , ο Σον γουρλώνει τα μάτια του και το κινητό του γλυστράει από τα χέρια του και πέφτει στα πόδια του.
-Τι ...τι εννοείς με το ότι είσαι έγκυος;Λέει τραυλίζοντας και φαίνεται πως δεν του είναι εύκολο να το πιστέψει.
-Σον , αυτό που άκουσες , θα γίνεις πατέρας.Του λέω και βλέπω ένα χαμόγελο να σχηματίζεται σιγά σιγά στο πρόσωπό του και τα μάτια του λάμπουν.
-Αλήθεια ;Με ρωτάει κοιτώντας εναλλάξ εμένα και την κοιλιά μου.
-Ναι Σον ,αλήθεια.Λέω και του χαμογελάω.
Εκείνος κατευθείαν με χώνει στην αγκαλιά του και καθώς με έχει εκεί, μου δίνει ένα φιλί στα μαλλιά.
Ξαφνικά , απομακρύνομαι από την αγκαλιά του και τον κοιτάζω παραξενεμνη.
-Σον...κλαίς;Τον ρωτάω καθώς τα μάτια του είναι υγρά και εκείνος τα σκουπίζει με τα χέρια του.
-Σε αγαπάω.Μου λέει αποφεύγοντας την ερώτηση που του έκανα και μετά χαϊδεύει την κοιλιά μου.
-Κι εγώ.Του λέω πιάνοντας τα χέρια του , που βρίσκονται ακόμη στη κοιλιά μου και ενώνω τα χείλη μας.
Καθώς φιλιόμαστε , μπορώ να καταλάβω οτι χαμογελάει και τα χέρια του χαϊδεύουν τα μάγουλά μου.
-Πραγματικά , με κάνεις τόσο χαρούμενο.Λέει διακόπτοντας το φιλί μας και κοιτάζω τα κανελί μάτια του.
-Σον , φοβάμαι.
-Τι φοβάσαι μωρό μου;
-Φοβάμαι πως δεν θα είμαι καλή μητέρα.
-Μην λες βλακείες , θα είσαι η καλύτερη .Λέει και μου δίνει ένα πεταχτό φιλί στο στόμα.
Ο Σον τότε με πιάνει σε στύλ νύφης και με σηκώνει από τον καναπέ.
-Σον που με πας; Τον ρωτάω γελώντας .
-Στο κρεβάτι για ξεκουραστείς.Μου απαντάει και εγώ ξεφυσάω για πλάκα.
-Σον , δεν θα κουραστώ εάν περπατήσω.
-Δεν πειράζει.Λέει γελώντας.

CAMERON'S POV
Είμαι με την Νικόλ και προσπαθούμε να βρούμε τρόπους για να χωρίσουμε τον Σον και την Κάθριν.Όσες φορές προσπαθήσαμε στο παρελθόν , δεν τα καταφέραμε , αλλά τώρα νομίζω πως έχω βρει τον τρόπο.
Θέλω να της δείξω πως είμαι πολύ καλύτερος από τον Σον.
Θα κάνω τα πάντα για να τους χωρίσω ,δεν αντέχω να τους βλέπω μαζί .Επίσης , ποτέ δεν συμπαθούσα τον Σον από τότε μας παράτησε .Έτσι , έχω κι άλλο λόγο για να εφαρμόσω το σχέδιό μου.Σίγουρα θα αρέσει στην Νικόλ.
Εξηγώ το σχέδιό μου στην Νικόλ και από ο,τι φαίνεται της αρέσει.
Τότε , πιάνω το τηλέφωνό μου στο χέρι μου και πληκρολογώ γρήγορα έναν αριθμό.
Δεν το σηκώνει το τηλέφωνο , οπότε θα πάρω ξανά αργότερα.
-Είναι καλή ιδέα βρε Κάμερον;Ρωτάει η Νικόλ και σηκώνω το κεφάλι μου να την κοιτάξω.
-Ναι , είναι τέλεια.
-Δεν ξέρω , κάτι στο σχέδιο δεν μου αρέσει.
-Τι δηλαδή;
-Εεμ όλη την ώρα βρίσκουμε άτομα να την πέσουν στην Κάθριν και δεν πετυχαίνουμε τίποτα , ενώ ο Σον , σαν άντρας που είναι , δεν θα του είναι τόσο εύκολο να αντισταθεί.Λέει και με κοιτάζει με πονηρό ύφος.
-Ναι όμως , εάν θυμάσαι τι σου είπα , δεν θα κάνουμε μόνο αυτό.Λέω και της ανταπολίδω το πονηρό ύφος.
KATHERINE'S POV
Ο Σον κι εγώ είμαστε στο σπίτι και βλέπουμε μια ταινία .Βέβαια , ο Σον κάθε ένα λεπτό με κοιτάζει , κάνοντας με να του χαμογελάω κάθε φορά που το κάνει αυτό.
Ξαφνικά , το κουδούνι της πόρτας ακούγεται και ο Σον που με είχε πριν στην αγκαλιά του , σηκώνεται και πηγαίνει προς την πόρτα.
Είμαι στο δωμάτιό μας , οπότε δεν έχω ιδέα ποιος ήταν στην πόρτα.Πάντως ο Σον είναι εκεί εδώ και πέντε λεπτά.Μα καλά ποιος είναι κάτω;Μάλλον πρέπει να πάω να δω.Σηκώνομαι από το κρεβάτι και ανοίγω αθόρυβα την πόρτα του δωματίου και κατευθύνομαι προς την σκάλα.

A dreamTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang