57.Oh my god

130 25 13
                                    

-Κάθριν , τι έγινε;Την ρωτάω αγχωμένος , βλέποντας την να έχει σοκαριστεί και κάνοντας με να μην ανησυχώ τόσο πολύ .
-Σον...Λέει κοιτάζοντας με στα μάτια και κάνω το ίδιο περιμένοντας να ακούσω τι έγινε και τα μάτια μου συναντούν τα δικά της .
-Κάθριν , τι έγινε;Την ρωτάω ξανά , αφού ακόμη δεν μου έχει πει τι συμβαίνει και νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά , τόσο πολύ που μπορώ να την ακούσω.
-Ο Κάμερον πέθανε.Λέει απότομα και εγώ νιώθω τα μάτια μου να γουρλώνουν και αυτή φράση να ακούγεται συνεχώς μέσα στο κεφάλι μου σαν να έχει ηχώ.Μου είναι δύσκολο να το πιστέψω .Δεν περίμενα ποτέ ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο.Μέσα μου ίσως και να το ήθελα ,αλλά ποτέ δεν το είχα σκεφτεί.
-Είπες ότι πέθανε ο Κάμερον;Την ρωτάω για να βεβαιωθώ πως άκουσα καλά και εκείνη κουνάει το κεφάλι της καταφατικά.
-Είναι σίγουρο αυτό ή είναι απλά μια φήμη;Προσθέτω .
-Είναι σίγουρο Σον.Μου απαντάει.
-Και δηλαδή πως πέθανε;Την ρωτάω απορρημένος.
-Είχε ατύχημα με το αυτοκίνητο .Βασικά , βρέθηκε μέσα σε αυτό να έχει πέσει σε αυτή την λίμνη που βρίσκεται μία ώρα μακρυά από εδώ και εννοείτε πως όταν τον βρήκαν δεν ανέπνεε.Λένε βέβαια πως ήταν αυτοκτονία και όχι ατύχημα.Μου εξηγει και ένα μικρο χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπό μου.Επιτέλους θα ηρεμήσουμε λίγο και θα ζήσουμε σαν άνθρωποι , χωρίς να ανησυχούμε για τον Κάμερον.
-Επιτέλους , δηλαδή τελείωσε τώρα;Της λέω και την αγκαλιάζω .Κανονικά δεν θα έπρεπε να χαίρομαι που ένας άνθρωπος πέθανε και ειδικά όταν είναι τόσο νέος , όμως ο Κάμερον μόνο άνθρωπος δεν ήταν.Σκότωσε τόσους ανθρώπους , οι οποίοι δεν του έφταιγαν σε τίποτα , εμένα και την Κάθριν μας έχει απαγάγει δύο φορές και μας φέρθηκε σαν του είχαμε κάνει κάτι κακό .Εγώ παραλίγο να πεθάνω δύο φορές εξαιτίας του.
Βέβαια , δεν καταλαβαίνω γιατί να αυτοκτονήσει και σίγουρα δεν το έκανε αυτό από τις τήψεις του , γιατί δεν είχε καθόλου , ήταν ένας αναίσθητος χωρίς καρδιά.

...πριν δυόμιση χρόνια περίπου...
KATHERINE'S POV
Ο Καμερον τοτε με πλησιαζει ... αρκετά, πια μπορουσα να ακούσω την ανάσα του και ξαφνικά άρχισε να με φιλάει , αμέσως ανταποκριθηκα, ένιωθα ωραία και ζεστά μαζι του ομως δεν ξέρω εαν έκανα το σωστό , γιατί ίσως μετά να νομιζει οτι εχει ελπιδες μαζι μου που μαλλον δεν εχει.Καθώς φιλιόμαστε , ακούγεται ο ήχος του κινητού του από κάποιο μήνυμα που του έστειλαν , αλλά δεν δίνουμε σημασία.
Τότε ακούω την πορτα η οποία διακοπτει το φιλί μας και κατευθυνομαστε προς τα εκεί.
Ανοιγω την πόρτα και αντικρίζω τον Σον ο οποίος μολις βλεπει τον Καμερον σοβαρευει.
Εκείνη την στιγμή ο Κάμερον πάει να βγεί , ομως πριν το κάνει αυτό μου δίνει ένα πεταχτό φιλί και φεύγει, ενω εκείνη την στιγμή ο Σον εχει μείνει και μας κοιτάζει με γουρλομένα μάτια.Έξω , βρίσκεται ένα μαύρο αυτοκίνητο , που δεν είναι του Σον , ούτε του Κάμερον .Μήπως ήρθε κάποιος για να τον πάρει ;Από το τζάμι του φαίνεται ένας  ο οποίος πρέπει να είναι κοντά στην ηλικία μας και μετά ο Κάμερον πλησιάζει προς τα εκεί .Ναι , όπως είπα.
Ο Κάμερον μπαίνοντας στο αυτοκίνητο , δεν μιλάει σε εκείνον , είναι σαν να του κρατάει μούτρα για κάποιο λόγο και γι'αυτό τον αγνοεί και στρίβει το κεφάλι του από την άλλη πλευρά για να τον αποφύγει με κάποιο τρόπο κοιτάζοντας το παράθυρο.
Μου έχει πει και έχω δει με ποιά άτομα κάνει παρέα , αλλά αυτόν δεν τον έχω ξαναδεί .Ίσως να μην έτυχε απλά ή να μην ήθελε , αλλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο.Καλά , δεν με ενδιαφέρει , δεν είναι απαραίτητο να ξέρω τα πάντα για αυτόν.
Πριν κλείσω την πόρτα του σπιτιού μου , βλέπω αυτόν τον άγνωστο να λέει κάτι στον Κάμερον και εκείνος να του απαντάει νευριασμένος.
....τώρα....
Τα μάτια μου ανοίγουν και συνειδητοποιώ πως είναι η τρίτη φορά που ξυπνάω μέσα στην νύχτα σήμερα.Τα χέρια του Σον είναι τυλιγμένα γύρω από το σώμα μου , αγκαλιάζοντάς με καθώς κοιμάται.
Δεν μπορώ να κοιμηθώ .Όλο αυτό το θέμα με
Τον Κάμερον είναι κάτι που δεν θα περίμενα ποτέ και εάν πω πως στενοχωρήθηκα έστω και λίγο γι'αυτόν , θα είναι ψέμα.Τι τον οδήγησε όμως στο να αυτοκτονήσει;

A dreamWhere stories live. Discover now