11.I'll make her mine

271 34 1
                                    

.....2 ημέρες μετά......

Κατευθύνομαι προς το στάδιο που θα τραγουδήσει αύριο ο Σον , διότι σε λίγο τελειώνει τις πρόβες και θα πάμε βόλτα .
Μπαίνω μέσα και βλέπω την Νικόλ να πλησιάζει τον Σον και να αρχίζει να τον φιλάει , όμως εγώ δεν κάνω τίποτα , θέλω να δω πως θα αντιδράσει ο Σον.
Ο Σον απομακρύνεται κατευθείαν από αυτήν και τους ακούω να λένε:
-Τι κάνεις; Την ρωτάεθ θυμωμένος ο Σον.
-Τι ενοείς ; Λέει η Νικόλ κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει τι της λέει.
-Γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις πως είμαι ερωτευμένος με την Κάθριν και οτι είμαστε μαζί; Λέει ο Σον φωνάζοντας.
Δεν αντέχω άλλο και πάω προς τα εκεί , παίρνω τον καφέ που κρατάω στο χέρι μου και τον χύνω πάνω της. Τότε βλέπω τον Σον που με κοιτάζει έκπληκτος αλλά και χαρούμενος ταυτόχρονα, ενώ η Νικόλ δεν ξέρει τι να κάνει από την ντροπή της και απλά φεύγει.
-Αγάπη μου είσαι υπέροχη. Μου λέει ο Σον γελώντας.
-Την επόμενη φορά που θα σε φιλήσει θα την σκοτώσω.
-Κάντο άφοβα .Λέει και αρχίζουμε και οι δύο να γελάμε.

CAMERON'S POV
.....στο τηλέφωνο.....
-Δεν ξέρω ....δεν είμαι σίγουρος...
?-Τι ενοείς δεν είσαι σίγουρος;Απλά κάντο , είναι απλό , εξάλλου θέλεις να είσαι και πάλι μαζί της .
-Θέλω να είμαι μαζί της ... όμως δεν θέλει εκείνη , οπότε δεν υπάρχει λόγος να το κάνω αυτό.
?-Πίστεψε με , θα κερδίσουμε και οι δύο από αυτό , επίσης εγώ έχω ήδη βάλλει σε εφαρμογή το σχέδιο και εαν συνεργαστούμε θα τα καταφέρουμε.
-Καλά οκ , απλά δεν θέλω από τώρα.
?-Δηλαδή πότε θέλεις ;
-Εε... σε τουλάχιστον μία εβδομάδα..
?-Καλά , τα λέμε.

.....30 λεπτά αργότερα .....

KATHERINE'S POV
-Χαχαχα Σον κάποιος τραβούσε βίντεο όταν έριξα τον καφέ στην Νικόλ και το ανέβασε στο youtube.
-Χαχαχα αλήθεια;
-Ναι κοίτα
-Χαχα .
-Λοιπόν ... μόλις μου έστειλε μήνυμα ο μάνατζέρ μου και μου λέει πως το βίντεοκλίπ του τραγουδιου μας είναι έτοιμο να το δούμε.Μου λέει ο Σον ενθουσιασμένος
-Αλήθεια ;;
-Ναι και λέει πως θα μου το στείλει τώρα για να το δούμε .
-Αχ ωραία.

Μόλις το είδαμε και είναι απλά υπέροχο.
Μάλλον θα το ανεβάσουμε στο youtube στο τέλος αυτής της εβδομάδας.
-Σον φεύγω τώρα γιατί είμαι κουρασμένη, τα λέμε αύριο.
-Οκ, τα λέμε.Λέει και μου δίνει ένα γλυκό φιλί.
Πάω σπίτι και και ξαφνικά ακούω το τηλέφωνο μου να χτυπάει , βλέπω την Αλία στην οθόνη , είναι η αδελφή του Σον , η οποία είναι δύο χρόνια μικρότερη από εμένα και κάνουμε αρκετή παρέα.
Σηκώνω το τηλέφωνο:
-Γεια σου Αλία.
-Γειά , μήπως γίνεται να συναντηθούμε τώρα; Έγινε κάτι και θέλω σε κάποιον να το πώ. Λέει και ακούγεται κάπως στενοχωρυμένη και αναστατωμένη.
-Ναι θέλεις μήπως να περάσεις από το σπίτι μου;
-Ναι έρχομαι σε πέντε λεπτά

......20 λεπτά μετά ......
......
-Δηλαδή τον χώρισες;Ρωτάω την Αλία.
-Εεε ναι αφού τον είδα να φιλιέται με αυτήν ,δεν σκοπεύω βέβαια να το πώ στον Σον , θα του πώ απλά οτι χωρίσαμε επειδή δεν ταιριάζαμε.Αα... ναι και τώρα που είπα για τον Σον , θυμήθηκα κάτι...
-Τι θυμήθηκες ;
-Βρισκόμουν σε μια καφετέρια και είδα τον Κάμερον , ο οποίος μιλούσε με κάποιον στο τηλέφωνο και κάτι έλεγε για τον Σον, δεν μπόρεσα να καταλάβω τι έλεγαν , πάντως από τον τρόπο που μιλούσε δεν νομίζω πως ήταν κάτι καλό.Σίγουρα θα προσπαθήσει να σας χωρίσει.
-Δεν νομίζω...εξάλλου σίγουρα θα έχει βρει άλλη κοπέλα να ασχολείται μαζί της.
-Καλά , πάντως να το έχεις στο νού σου.
-Οκ , αλλά δεν νομίζω να το κάνει αυτό ....ή τέλος πάντων το ελπίζω ...

......Το επόμενο πρωί......
Σηκώθηκα νωρίς σήμερα γιατί πρέπει να πάω για πρόβες , όμως νυστάζω και δεν ξέρω πως θα τα καταφέρω .
Καθώς είμαι έτοιμη να βγώ από το σπίτι ακούω το κινητό μου και βλέπω οτι έχω ένα μήνυμα ...... από τον Κάμερον :

CAMERON
Γειά , ήθελα να σε ρωτήσω εαν θέλεις να συντηθούμε στο τέλος αυτής της εβδομαδας

KATHERINE
Ναι δεν έχω πρόβλημα.

CAMERON'S POV
Το αποφάσισα , θα την κάνω πάλι δική μου και έχω βρει τον τρόπο και με την βοήθεια της Νικόλ σίγουρα θα πετύχουμε τον στόχο μας.

A dreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora