Καθώς τραγουδάω , το κουδούνι της πόρτας ακούγεται , διακόπτοντάς με και κατευθύνομαι προς τα εκεί.Τότε , βλέπω μπροστά μου ...τον Χάρη.Ο Χάρη είναι ο τελευταίος άνθρωπος που θα ήθελανα δω αυτή την στιγμή , θέλω να μείνω μόνος μου , να ηρεμήσω.Είμαι σίγουρος πως θέλει την Κάθριν και γι'αυτό μάλλον είναι όλη την ώρα μαζί της .Μόλις την ανοίγω , σπεύδω να την κλείσω κατευθείαν , αλλά ο Χάρη σταματάει την πόρτα με το χέρι του και μπαίνει μέσα.
-Χάρη , τι θέλεις;Τον ρωτάω εκνευρισμένος.
-Θέλω να μιλήσουμε.Λέει κοιτάζοντάς με σοβαρός .
-Ναι...εγώ όμως όχι.Του απαντάω με το ίδιο ύφος που είχα και πριν.
-Σον , δεν πρόκειται να πάρει πολύ , έχω να σου πω απλά μερικά πράγματα.Λέει επιμένοντας και εγώ ξεφυσάω και πηγαίνω προς τον καναπέ και του κάνω νόημα για να με ακολουθήσει.Ας μου πει αυτό που θέλει τέλος πάντων, γιατί σίγουρα δεν θα τα παρατούσε εάν δεν τον άφηνα και απλά θα βρισκόμουν περισσότερη ώρα μαζί του , να μου σπάει τα νεύρα κάνοντας τον έξυπνο.
-Λοιπόν , σε ακούω.Του λέω μόλις καθόμαστε στον καναπέ .Εκείνος καθαρίζει τον λαιμό του πριν αρχίσει να μιλάει κι εγώ τον κοιτάζω παραξενεμένος στην σκέψη του τι πρόκειται να ακούσω και μάλλον για να καθαρίζει τον λαιμό του σημαίνει πως θα μου οει όμη την ιστορία της ζωής του.
-Άκου , όπως ξέρεις , εγώ και η Κάθριν είμαστε φίλοι , βασικά κολλητοί εδώ και πολλά χρόνια .Ήμουν στο πλάι της όποτε με χρειαζόταν και ποτέ δεν την άφησα , την υποστήριζα πάντα και ποτέ δεν θα πάψω.Η Κάθριν είναι από τα πιο σημαντικά άτομα στην ζωή μου και θα έκανα τα πάντα για εκείνην.
-Ωραία , συγχρητήρια .Μπορείς όμως να μπεις στο θέμα διότι δεν έχω σκοπό να μείνω εδώ όλη την ημέρα.Του λέω ειρωνικά διακόπτωντάς τον και κάθε λεπτό που βρίσκομαι μαζί του νιώθω τα νεύρα μου να σπάνε όλο και περισσότερο.Επίσης δεν μπορώ νακαταλάβω που το πάει.
-Εάν με αφήσεις να τελειώσω , θα σου πω.Ήθελα λοιπόν να καταλήξω στο ότι θέλω να την βλέπω χαρούμενη και δεν θα αφήσω κανέναν ηλίθιο να την στενοχωρεί συνεχώς και εκείνη να τον αγαπάει και γι'αυτο να εξακολουθεί να κάνει τα ίδια λάθη.Λέει χωρίς να χάσει την ψυχραιμία του , με ένα ύφος σοβαρό και ταυτόχρονα αυστηρό , εκνευρίζοντάς με ακόμη περισσότερο.
-Κούκλε μου , δεν με παρατάς λίγο λέω εγώ;Ποιός σου είπε να ανακατευτείς ;Το θέμα αυτό δεν σε αφορά.Καταλαβαίνω βέβαια πως δεν έχεις και τίποτα άλλο να κάνεις στην ζωή σου και γι'αυτό ασχολήσε με τα προβλήματα των άλλων , όμως πιστεύω πως δεν χρειάζεται να έρχεσαι εδώ και να κάνεις σαν να είσαι ο μπαμπάς της.Του λέω και του χαμογελάω ειρωνικά.
-Εγώ θέλω το καλό της και σίγουρα εσύ δεν της αξίζεις .Λέει πλέον τσαντισμένος και σηκώνεται από τον καναπέ.
-Εε ωραία , χαίρομαι που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα , διότι απ'ό,τι φαίνεται αυτή είναι η αλήθεια.Τώρα που το είπα είσαι χαρούμενος ή έχεις σκοπό να συνεχίσεις να μου σπας τα νεύρα;Του λέω έχοντας υψώσει τον τόνο της φωνής μου και εκείνος ανοίγει την πόρτα και φεύγει χωρίς να πει κάτι άλλο.
Μόλις φεύγει , παίρνω τηλέφωνο την Αλία για να έρθει να μείνει λίγο με την Μπέλλα , ώστε να την προσέχει όσο θα λείπω.
Αυτή την στιγμή θέλω να πάρω απλά λίγο καθαρό αέρα.
...μισή ώρα μετά...
KATHERINE'S POV
Το κουδούνι της πόρτας χτυπάει και κατευθύνομαι προς τα εκεί για να την ανοίξω.Τότε βλέπω μπροστά μου τον άνθρωπο που δεν περίμενα με τίποτα να δω αυτή την στιγμή ....βλέπω τον Σον.Τι κάνει αυτός εδώ;Περίμενα πως μετά τον καβγά μας θα μιλούσα μαζί του μετά από τουλάχιστον μία εβδομάδα κι εκπλήσσομαι που τον βλέπω αυτή την στιγμή , αλλά μάλλον δεν ήρθε για καλό.
-Μα καλά , με δουλεύεις;Λέει νευριασμένος μόλις ανοίγω την πόρτα.
-Δεν σε καταλαβαίνω.Του λέω παραξενεμένη.
-Μην μου κάνεις εμένα ότι δεν καταλαβαίνεις.Τον Χάρη γιατί μου τον έστειλες;Με ρωτάει τσαντισμένος και κάτι μου λέει πως κάποια βλακεία έκανε ο Χάρη.
-Εε;Λέω απορημένη κοιτάζοντάς τον.
-Λίγο πιό πριν είχε έρθει στο σπίτι μου ο Χάρη και μου έλεγε τις χαζομάρες του.Μου έλεγε οτι νοιάζεται πολύ για εσένα και ότι δεν θα αφήσει εμένα , τον ηλίθιο να σε στενοχωρει.Μου εξηγεί ο Σον και φαίνεται πως είναι πολύ νευριασμένος.
-Σον , εγώ δεν του είπα να κάνει τίποτα .
-Ναι , μάζεψέ τον όμως λίγο , γιατί μάλλον έχει πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και νομίζει πως μπορεί να με απειλεί .Λέει κι εγώ απλά τον κοιτάζω καθώς πολλές σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου .
-Με ακούς καθόλου;Λέει αφού με βλέπει που έχω αφαιρεθεί.Δεν του απαντάω και χωρίς να το σκεφτώ καθόλου , ενώνω τα χείλη μου με τα δικά του...
YOU ARE READING
A dream
Fanfiction... -Κάθριν...από ο,τι κατάλαβα μάλλον ξέρεις τι έγινε χθες...Λέει και σταματάει την πρότασή του. -Δεν ξέρω γιατί πράγμα μου μιλάς.Λέω κάνοντας την ανήξερη -Αφού δεν ξέρεις , τότε γιατί είσαι έτσι? Ο Σον και η Κάθριν είναι διάσημοι τραγουδιστές και...