Νιώθω τόσο ωραία όταν με φιλάει ο Σον , νιώθω πάντα ένα συναίσθημα διαφορετικό που με κάνει να ξεχνιέμαι από οτιδήποτε με απασχολεί.
Απομακρύνομαι λίγο από τον Σον και βρίσκω πάλι την ανάσα μου.
-Λοιπόν Σον , πρέπει να φύγω τώρα γιατί έχω κάτι δουλειές να κάνω και η Κριστίν θέλει να συναντηθούμε σήμερα .Του λέω ενώ σηκώνομαι από τον καναπέ και εκείνος κάνει το ίδιο.
-Καλά...δεν φαντάζομαι να το κάνεις αυτό γιατί θέλεις να με αποφύγεις...Λέει κοιτάζοντάς μέ με ένα ύφος σαν να με ελέγχει.
-Σον , θα πεις καμία άλλη βλακεία ή τελείωσες;Του λέω ειρωνικά και εκείνος χαμογελάει , καθώς πηγαίνουμε προς την πόρτα.
-Εντάξει , λογικά θα σου στείλω μήνυμα αργότερα.Μου λέει γλυκά .
-Ωραία.Του λέω καθώς στρίβω για να φύγω , αλλά η φωνή του Σον με σταματάει.
-Εεμ...θα το σκεφτείς ..σωστά;Με ρωτάει ο Σον χωρίς να μιλαει δυνατά ,σοβαρός και με κοιτάζει στα μάτια περιμένοντας την απάντησή μου.
-Ναι Σον.Του απαντάω και του δίνω ένα πεταχτό φιλί στο στόμα και τον κάνω να χαμογελάσει....Το απόγευμα...
-Κριστίν , τα ξαναβρήκαμε με τον Σον.Της λέω και βλέπω ένα χαμόγελο να σχηματίζεται στο πρόσωπό της μόλις το ακούει και να είναι έτοιμη να τσιρίξει , αλλά δεν το κάνει γιατί είμαστε σε καφετέρεια , με κόσμο και θα γίνει ρεζίλι.Βέβαια , για να είμαι ειλικρινής , δεν περίμενα διαφορετική αντίδραση , αφού όσο ήμουν χώρια με τον Σον , μου έλεγε όλη την ώρα πως ήμασταν ο ένας φτιαγμένος για τον άλλο και κάτι παρόμοια με αυτό , κάνοντάς με να γελάω κάθε φορά που τα άκουγα .Παρ'όλα αυτά δεν θεωρούσε σωστή την συμπεριφορά του...αυτό το κορίτσι δεν θα το καταλάβω ποτέ.
-Ααχχ αλήθεια;Το ήξερα , το ήξερα , το ήξερα .Το έλεγα εγώ πως θα είστε ξανά μαζί.Λέει η Κριστίν ενθουσιασμένη και της κάνω νόημα με το χέρι μου για να σταματήσει να μιλάει τόσο δυνατά , γιατί όλοι όσοι βρίσκονται κοντά μας , μας κοιτάζουν παράξενα.
-Λοιπόν ... εσύ με τον Ντύλαν , πως τα πάτε;Την ρωτάω για να αλλάξουμε θέμα.
-Ααα ήθελα να σου πω γι'αυτό .Όπως ξέρεις , πριν λίγες μέρες μετακομίσαμε στο καινούριο μας σπίτι και κανονίσαμε να κάνουμε το πάρτυ μεθαύριο.Μου ανακοινώνει χαρούμενη.
-Αα ωραία .Της απαντάω .Χαίρομαι που τα πηγαίνουν τόσο καλά μεταξύ του αυτοί οι δύο , σχεδόν ποτέ δεν τσακώνονται και ο Ντύλαν πραγματικά πολύ γλυκός μαζί της.
...
SHAWN'S POV
Είναι βράδυ αλλά δεν νυστάζω και δεν έχω τίποτα να κάνω και η Μπέλλα κοιμάται , οπότε κάθομαι απλά στον καναπέ και έχω ανοιχτή την τηλεόραση , χωρίς να με ενδιαφέρει κάτι από αυτά που δείχνουν αυτή την στιγμή.Την έχω απλά ανοιχτή για να σπάει την απόλυτη ησυχία που θα υπήρχε , διότι δεν την αντέχω καθόλου , με κάνει να νιώθω πολύ μόνος.
Ίσως εάν κάνω καμιά βόλτα στο σπίτι να περάσει η ώρα μου λίγο πιο γρήγορα.
Ας πάω λίγο στην αυλή , κάτι θα βρω να κάνω εκεί.Έτσι , βγαίνω έξω και ξαπλώνω κάτω στο γκαζόν .Πάντα μου άρεσε να κοιτάζω τον ουρανό το βράδυ , με μαγεύει .Με βοηθάει να χαλαρώσω όταν κοιτάζω τα αστέρια που στολίζουν το σκοτάδι και το ομοραφαίνει η λάμψη τους.
Θα ήθελα τόσο πολύ τώρα να ήταν μαζί μου η Κάθριν .Δεν αντέχω μακρυά της και θέλω όλα να ξαναγίνουν όπως ήταν και πριν , φοβάμαι όμως πως δεν με εμπιστεύεται ακόμη και αυτό με πληγώνει , διότι ξέρω πως εγώ φταίω που συμβαίνει αυτό ...εγώ φταίω , γιατί δεν της φέρθηκα όπως θα έπρεπε και τώρα είναι λογικό να μην μου έχει εμπιστοσύνη , ο καθένας το ίδιο θα έκανε.Το νιώθω όμως πως όλα θα φτιάξουν , δεν ξέρω σε πόσο καιρό , όμως με αγαπάει και αυτό είναι το μόνο για το οποίο είμαι σίγουρος.
Από τις σκέψεις μου με βγάζει μια φωνή από το δίπλα , αυτού του τύπου που ήρθε το πρωί πρέπει να είναι , αυτού του ...Ζέιν νομίζω και μάλλον μιλάει στο τηλέφωνο διότι μόνο εκείνος ακούγεται.
"Δεν μπορείς να κάνεις ο,τι σου λέω βρε κούκλα μου ;Γιατί σου είναι τόσο δύσκολο;"Τον ακούω να λέει και φαίνεται πως είναι εκνευρισμένος αρκετά.Μάλλον έχει προβλήματα με καμιά κοπελίτσα ,σκέφτομαι και γελάω αθόρυβα με την σκέψη μου.
BINABASA MO ANG
A dream
Fanfiction... -Κάθριν...από ο,τι κατάλαβα μάλλον ξέρεις τι έγινε χθες...Λέει και σταματάει την πρότασή του. -Δεν ξέρω γιατί πράγμα μου μιλάς.Λέω κάνοντας την ανήξερη -Αφού δεν ξέρεις , τότε γιατί είσαι έτσι? Ο Σον και η Κάθριν είναι διάσημοι τραγουδιστές και...