Χωρίς να το σκεφτώ καθόλου τον φιλάω . Ξαφνιάζεται, ομώς ανταποκρίνεταιΜε φέρνει πάνω του και έχει τα χέρια του γύρω απο τους γοφούς μου.Δεν το πιστεύω οτι συμβαίνει αυτο......θέλω να πω μέχρι χθες ήταν ο κολλητός μου και τώρα δεν έχω ιδέα τι μου είναι.
Ο Σον σταματάει για λίγο ,με κοιτάει στα μάτια και μου χαμογελάει.
-Γιατί είσαι τόσο τέλεια? λέει και το ένα χέρι του χέρι παίζει με τα μαλλία μου και το αλλο του ακουμπάει την πλάτη μου.
Εγω απλά του χαμογελάω και τον ξαναφιλάω ενώ νιώθω το χαμόγελό του.
Είναι κάπως παράξενο που φιλέμαι με τον κολλητό μου , ίσως αυτό να ήταν που ήθελα πραγματικά και τόσο καιρό δεν το παραδεχόμουν.
-Λοιπόν, εγώ προτείνω να συνεχίσουμε το τραγούδι μας τώρα γιατί έχω πολύ έμπνευση.
-Ναι πάμε..............3 ώρες μετά.............
Μόλις τελειώσαμε το τραγούδι και είναι αλήθεια υπέροχο.
Εγώ και ο Σον καθόμαστε στην αυλή του σπιτιού του και συζητάμε για διάφορα θέματα ,μέχρι που σταματάμε και τώρα πια μάτια.
-Κάθριν ...δεν ξέρω πως να σου το πω...
-Τι έγινε Σον; Του λέω κάπως ανήσυχα
-Θα ήθελες να είμαστε μαζί;
Μου ήρθε λίγο απότομο , μα το περίμενα πως αργά ή γρήγορα θα μου το έλεγε αυτο.
Νιώθω πως αν του πώ "ναι" δεν θα το μετανιώσω , τον εμπιστεύομαι και πιστεύω πως δεν υπάρχει λόγος να το καθυστερούμε.
-Ναι Σον ...θέλω βα είμαστε μαζί.
Λέω και αρχίζει να με φιλάει και τα χέρια του τυλίγονται γύρω μου. Με φιλάει τόςο γλυκά αλλά ταυτόχρονα με πάθος.... θέλει να με τρελάνει μάλλον .
Μετά από πέντε λεπτά που φιλιόμαστε απομακρύνομαι .
-Σον πρέπει να φύγω , θα τα πούμε αύριο
Του λέω και μου δίνει ένα τελευταίο φιλί πριν φύγω.............στο σπίτι μου.........
Μόλις έφτασα σπίτι μου , βάζω τις πυτζάμες μου και κάθομαι στο κρεβάτι μου να δω λίγη τηλεόραση πριν πέσω για ύπνο.
Ψάχνω τα κανάλια μέχρι που βλέπω μια από αυτές τις κουτσομπολίστικες εκπομπές , που το θέμα που συζητάν αυτή την στιγμή ήταν εαν εγώ και ο Κάμερον τα έχουμε , ενώ δείχνουν και φωτογραφίες που φιλιόμαστε.
Μα πότε τις τράβηξαν αυτές και δεν το κατάλαβα , καλά δεν με νοιάζει και πολύ αυτο , απλά δεν θέλω ο κόσμος να νομίζει ότι είμαστε μαζί , διότι δεν είμαστε ούτε ήμασταν ποτέ .Εξάλλου τώρα που τα έχω με τον Σον θα ήθελα να σταματήσουν αυτές οι φήμες.
Επίσης , τώρα στην αρχή θα ήθελα να κρατήσω κρυφή τη σχέση μου με τον Σον , για την πρώτη εβδομάδα τουλάχιστον.
Τις σκέψεις μου διακόπτει ο ήχος του κινητού μου......και με καλεί το άτομο που δεν περίμενα με τίποτα να με πάρει τηλέφωνο.
-Νικόλ; Η Νικόλ είναι η στυλίστας του , η οποία κανονίζει τι θα φοράει στις συναυλίες του.......ομως...... είναι και η πρώην του.
-Τι τρέχει με εσένα και τον Σον;
Μα καλά εκείνη που το ξέρει;
-Τι ενοείς;
- Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις , σας βλέπω που είστε όλη την ώρα μαζί και σας είδα μετά από την συναυλία που φύγατε μαζί. Λέει αυτή με ένα τόσο εκνευριστικό ύφος.
-Καλά δεν πρόκειται να ασχοληθώ μαζί σου. Της λέω και της το κλείνω στα μούτρα................την επόμενη μέρα............
Σήμερα έχω κανονήσει να περάσω να δώ τον Σον μόλις τελειώσει τις πρόβες στο στάδιο που θα τραγουδήσει.
Ντύνομαι και κάθομαι λίγο στο κινητό μέχρι να φύγω .Έχω μπεί στον instagram και ξαφνικά βλέπω μια φωτογραφία του Κάμερον με μια κοπέλα αγκαλιά.....τι ανόριμος , νομίζει πως θα ζηλέψω και θα τρέξω από πίσω του παρακαλώντας τον να είμαστε μαζι;ΈΛΕΟΣ.
Παίρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου και κατευθύνομαι προς αυτό.
Πρώτα πάω να πάρω εναν καφέ και για κακή μου τύχη το μέρος ήταν γεμάτο παπαράτσι , οι περισότεροι βέβαια κρύβονταν για να μην καταλάβω οτι με έβγαζαν φωτογραφίες.
Στην συνέχεια πήγα στο στάδιο όπου βρισκόταν ο Σον .
Μπαίνω μέσα και βλέπω τον Σόν....... να φιλιέται με την Νικόλ.Μα πως γίνεται να μου το κάνει αυτο;
Ο Σον μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα είχε ήδη απομακρυνθεί απο αυτη και τοτε με βλέπει.
-Καθριν περίμενε.Λέει ο Σον αλλά εγώ φεύγω για να μην βάλλω τα κλάματα .
Δεν το πιστεύω αυτό που συμβαίνει.
STAI LEGGENDO
A dream
Fanfiction... -Κάθριν...από ο,τι κατάλαβα μάλλον ξέρεις τι έγινε χθες...Λέει και σταματάει την πρότασή του. -Δεν ξέρω γιατί πράγμα μου μιλάς.Λέω κάνοντας την ανήξερη -Αφού δεν ξέρεις , τότε γιατί είσαι έτσι? Ο Σον και η Κάθριν είναι διάσημοι τραγουδιστές και...