Κάποια στιγμή απομακρύνω το σώμα μου απο τον Σον .-Συγγνώμη, δεν ξέρω γιατί το έκανα αυτό Λέει αμήχανα κοιτάζοντας κάτω.
-Δεν πειράζει , κι εγώ παρασύρθηκα...... ας το ξεχάσουμε
-Ναι ...δεν ξέρω πως μου ήρθε....καλύτερα να φύγω ...θα τα πούμε .
-Εντάξει
Δεν ξέρω γιατι νιώθω άβολα , νιώθω έτσι επειδή μόλις τώρα φιλήθηκα με τον κολλητό μου ή επειδή μου άρεσε αυτό που έγινε?
Παίρνω τηλέφωνο την Έλεν , μια από της καλύτερες φίλες μου και της λέω να πάμε για καφέ γιατι πρέπει σε κάποιον να το πω .
Τώρα είμαι στην καφετέρια με την Έλεν και έχουμε κάτσει σε ένα τραπέζι και πάλι καλά δεν έχει παπαράτσι.
........
-Λοιπόν τι έγινε? με ρωτάει έχοντας καταλάβει οτι κάτι θέλω να της πώ
-Ωραία ...άκου .....εγώ και ο Σον ήμασταν στο σπίτι μου και γράφαμε ένα τραγούδι ,κάποια στιγμή με φίλησε και...τον φίλησα κι εγώ....εεε και μετά έφυγε.
-Ουαααουυ , εγώ ήξερα οτι του άρεσες , φαινόταν στον τρόπο που σε κοιτούσε.Εσένα σου αρέσει?
-Δεν ξέρω....
-Δεν ξέρεις ή απλά δεν θές να το παραδεχτείς?
-Όταν είμαι μαζί του νιώθω τόσο ωραία ,αλλα.....
-Δεν υπάρχει ''αλλά'' ,πρέπει να πας να μιλήσεις μαζί του . Λέει διακόπτοντας με.
Έχει δίκιο , πρέπει να μιλήσουμε.
-Εντάξει .....θα τον πάρω τηλέφωνο για να συναντηθούμε
.................Μετά από μια ώρα ....................
Είμαι έξω από το σπίτι του Σόν και κατευθύνομαι προς την είσοδο ,χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει αμέσως .Μπαίνω μέσα και καθόμαστε στο σαλόνι
-Σον πρέπει να σου πώ κάτι.
-Κι έγω πρέπει να σου πώ κάτι ,αλλά πες εσύ πρώτη
-Οχι , πες εσύ καλύτερα.
-Καλά......αλλά μη μου θυμώσεις........δεν μπορώ να σε δώ φιλικά . Λέει και έγω έχω μείνει άφωνη από αυτό που μόλις άκουσα.Από τη μία πλευρά χαίρομαι και από την άλλη δεν μπορώ να το πιστέψω.
Τον πλησιάζω και τον αγκαλιάζω και κάνει και εκείνος το ίδιο μετά απο λίγο.Κάνω λίγο πίσω και αρχίζω να τον φιλάω , το ένα του χέρι πιάνει το κεφάλι μου και το άλλο του κρατάει τη μέση μου.Στη συνέχει με τραβάει πάνω του και τυλήγω τα πόδια μου γύρω του.
Ο ήχος του κινητού μου μας διακοπτει και σηκόνομαι από πάνω του και είναι ο Κάμερον.
-Κάμερον τι θές?
-Ήθελα να συναντηθούμε ...... μου έχεις λείψει
-Μα χθες μιλήσαμε τελευταία φορά,πως σου έλλειψα?
-Εεε θέλω να σε βλέπω κάθε μέρα.
-Καλά Κάμερον δεν μπορώ να μιλήσω τώρα,θα τα πούμε άλλη στιγμή. Λεω και το κλείνω,δεν έχω όρεξη να ακούω τις βλακείες που μου λέει γιατι δεν ενδιαφέρομαι για αυτόν.
-Τι έγινε? λέει ο Σον
-Τίποτα ,απλά ήθελε να συναντηθούμε και ενοείται πως δεν δέχτηκα.
-Κάθριν , είμαι ερωτευμένος μαζί σου τόςο καιρό και δεν το είχα συνειδητοποιήςει ποτε. Λέει και προσπαθεί να με κοιτάζει στα μάτια
Δεν ξέρω τι να του πώ, και εγώ νιώθω πράγματα γι' αυτον.Όμως......
ESTÁS LEYENDO
A dream
Fanfic... -Κάθριν...από ο,τι κατάλαβα μάλλον ξέρεις τι έγινε χθες...Λέει και σταματάει την πρότασή του. -Δεν ξέρω γιατί πράγμα μου μιλάς.Λέω κάνοντας την ανήξερη -Αφού δεν ξέρεις , τότε γιατί είσαι έτσι? Ο Σον και η Κάθριν είναι διάσημοι τραγουδιστές και...