5. a beautiful night

372 40 6
                                    




Σηκώνω το τηλέφωνο και ακουω την φωνή του Κάμερον.

-Χεευυ Κάθριν ,που είσαι? πρέπει να σου μιλήσω.

-Εεε είμαι στο στάδιο που γίνεται η συναυλία του Σον .

-Σε πειράζει να έρθω ?Θέλω να μιλήσουμε.

-Δεν έχω θέμα να έρθεις.

-Οκ έρχομαι σε ένα λεπτο , είμαι κοντά. Λέει και το κλείνει.

Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω τον Σον , ο οποιος έχει πάρει ένα ψεύτικο θυμωμένο ύφος και εγώ γελάω με την φάτσα του.

-Θα έρθει εδώ ? με ρωτάει και νεύω.

-Συγγνώμη βρε Σον απλά δεν ήξερα τι να του πω .

-Καλά , δεν πειράζει ......Κάτι άκυρο τώρα ...σκεφτόμουν πως θα ήταν ωραίο να γράψουμε ένα τραγούδι μαζι και να το τραγουδάμε μαζί....ξέρεις......να συνεργαστούμε .

-Σον αυτό θα ήταν τέλειο , πότε θέλεις?

-Δεν ξερω...πότε είσαι ελεύθερη?

-Μπορώ αύριο ,εαν θέλεις να ξεκινήσουμε.

-Τέλεια ,θα ενημερώσω τον μάνατζέρ μου και αύριο ξεκινάμε.

Ξαφνικά ο Σόν σταματάει να μιλάει και κοιτάζει γύρω , τότε στρίβω το κεφάλι μου και βλεπω τον Κάμερον να έρχεται προς το μέρος μου.Ύστερα κάθεται δίπλα μου και μου λέει να πάμε λίγο πιο πέρα για να μιλήσουμε.Σηκώνομαι και τον ακολουθώ.

-Κάθριν ,συγγνωμη για πρίν ,απλά ένιωσα κάπως άβολα ,γίνεται να το ξεχάσουμε ?

-Γίνεται να το ξεχάσουμε , αλλά .... δεν νομίζω πως θέλω να συνεχιστεί όλο αυτο μεταξύ μας.

-Τι εννοείς ?Δηλαδή δεν έχεις αισθήματα για εμένα? Λέει κατεβάζοντας το κεφάλι του .

-Δεν νομίζω ,συγγνώμη.

-Καλά ,αντίο . Λέει και φεύγει , δεν μου αρέσει που τον στενοχώρησα ,αλλα έπρεπε να του πω την αλήθεια.

Πάω προς τον Σον ο οποίος μου κάνει νόημα για να του πω τι έγινε.Κάθομαι ξανά στην καρέκλα και του λέω αυτα που συνέβησαν προηγουμένως.

-Πάντως νιώθω κάπως ανακουφισμένη τώρα που του είπα την αλήθεια

-Εεε ναι όσο βλαμμένος κι αν είναι ,πρέπει να ξέρει την αλήθεια.

Την συζήτησή μας διακόπτει ένας τύπος ο οποίος του λέει να πάει να ετοιμαστεί γιατι βγαίνει σε δέκα λεπτά στην σκηνή.

-Ωραία Σον θα τα πούμε μόλις τελειώσεις την συναυλία.

-Οκ


SHAWN'S POV

Χαίρομαι που η Κάθριν δεν νιώθει κάτι για τον Κάμερον , γιατί συνειδητοποίησα πως μου αρέσει....ναι ξέρω ... είμαστε μόνο κολλητοί μα δεν αντέχω να στέκομαι δίπλα της και να μη μπορώ να την φιλήσω και ισως να μου άρεσε από τη αρχή και απλά να μην το παραδεχόμουν.

..............

Μόλις τελείωσε η συναυλία και πάω να βρώ την Κάθριν ,η οποία κάθεται σε μια καρέκλα και με περιμένει.
-Σον ήσουν απίθανος. Λέει και με αγκαλιάζει .
-Ευχαριστώ
-Λοιπον, λέω να πάμε σπίτι μου μα δοϋμε καμιά ταινία , τι λες;
-Καλή ιδέα ,απλά περίμενε ενα λεπτό να αλλάξω .
-Οκ

20 λεπτά αργότερα
Μόλις φτάσαμε στο σπίτι της Κάθριν και καθόμαστε στο σαλόνι καθώς ψάχνουμε για ταινία.
.......................
Έχει περάσει μια ώρα και την βλέπω που κοντεύει να κοιμηθεί , την παίρνω αγκαλιά και εκείνη βολεύεται ανάμεσα στα χέρια μου , καθώς ακουμπάει το κεφάλι της στο στήθος μου.Είναι τόσο όμορφη....
Μα γιατί σε εμένα;......γιατί να είμαι ερωτευμένος με την κολλητή μου;
Στο τέλος αποκοιμήθηκα και εγώ , όμως δεν την έβγαλα απο την αγκαλιά μου.

Το επόμενο πρωί

KATHERINE'S POV
Μόλις ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω τα χέρια του Σον τυλιγμένα γύρω μου και εκείνον να κοιμάται, είναι αλήθεια σαν μικρό παιδάκι όταν κοιμάται.
Προσπαθώ να σηκωθώ χωρίς να τον ξυπνήσω, όμως δεν τα καταφέρνω αφου τον ακουω που μου λέει "καλημέρα"
Τότε γυρνάω και τον κοιτάω , μου χαμογελάει
-Που πας; μου λέει ενώ η φωνή του ακούγεται σαν να κοιμάται ακόμα.
-Πάω στην κουζίνα να πιώ λιγο νερό.
-Οκ....τελικά θα γράψουμε το τραγούδι που λέγαμε;
-Ναι, εαν θέλεις μπορούμε να το γράψουμε και τώρα, εδώ.
-Ωραία . Μου απαντάει και χαμογελάει.

Έτσι ,πηγαίνουμε προς ένα δωμάτιο του σπιτιού μου στο οποίο έχω διάφορα μουσικά όργανα και καθόμαστε στο καναπέ που υπάρχει εκεί.
Οι ιδέες του Σον είναι υπέροχες και νομίζω πως αυτο το τραγούδι θα είναι υπέροχο.
Ο Σον τραγουδάει μέχρι εκεί που έχουμε γραψει και μόλις τελειώνει με κοιτάει στα μάτια .Βρισκόμαστε πολύ κοντά πλέον , τόσο πού νιώθω την καρδιά του που χτυπάει. Ξαφνικά , τα χείλη του ενώνονται με τα δικά μου και νιώθω πως πετάω στα σύννεφα.

A dreamOnde histórias criam vida. Descubra agora