67.

121 22 6
                                    

Μόλις ανοίγω την πόρτα , βλεπω μπροστά μου τον Σον , τον οποίο δεν περίμενα να δω και ούτε έχω όρεξη να του μιλήσω.
Το βλέμμα του είναι απολογητικό και κοιτάζει κάτω , χωρίς να περιμένει οτί θα του ανοίξω.Όταν το συνειδητοποιεί σκηώνει το κεφάλι του και παίρνει μια ανάσα πριν ξεκινήσει να μιλάει αλλά εγώ τον προλαβαίνω.
-Σον , τι θέλεις τέτοια ώρα εδώ;Θα ξυπνήσεις την Μπέλλα.Του λέω κάνοντας σαν να μην τρέχει τίποτα.
-Έκλαιγες , σωστά ;Με ρωτάει με το ίδιο ύφος κοιτάζοντάς με λίγο καλύτερα και μου έρχεται να τον χαστουκίσω , αλλά κρατάω την ψυχραιμία μου και κάνω σαν να μην το άκουσα αυτό.
-Λοιπόν , θέλεις κάτι ;Είμαι κουρασμένη;Του λέω χωρίς να απαντήσω στην ερώτησή του .
-Κάθριν , δεν το εννούσα αυτό που είπα , ήμουν θωμένος και δεν σκεφτόμουν πριν μιλήσω.Λέει ο Σον κι εγώ δυσκολεύομαι αρκετά να μείνω ψύχραιμη.
-Σον, με δουλεύεις; Πριν είκοσι λεπτά με χώρισες και τώρα έρχεσαι και μου λες πως δεν το ενοούσες .Του λέω και νιώθω τα μάτια μου να βουρκώνουν .
-Σε παρακαλώ Κάθριν , άκουσέ με , έκανα μια βλακεία , δεν μπορούμε να κάνουμε πως δεν έγινε ποτέ;
-Οχι Σον , διότι έγινε.Του απαντάω και νιώθω ένα δάκρυ να κυλάει στο μάγουλό μου και το σκουπίζω με το χέρι.
-Σε παρακαλώ , ας το ξεχάσουμε.
-Όχι , έχεις δίκιο ,ίσως έτσι έπρεπε να γίνει .Όλη την τσακωνόμαστε , δεν το βλέπεις;
-Ναι , αλλά Κάθριν σε αγαπάω και δεν θέλω να σε χάσω ξανά.
-Καληνύχτα Σον.Λέω κλείνοντας την πόρτα χωρίς να τον αφήσω να πει κάτι άλλο .
...το επόμενο πρωί...
-Τι εννοείς χωρίσατε;Με ρωτάει η Κριστίν ξαφνιασμένη , αφού δεν περίμενε να ακούσει αυτό.
-Μου είπε να χωρίσουμε.Της εξηγώ.
-Μα γιατί;Τι έγινε ;Ήσασταν τόσο υπέροχοι μαζί.Λέει στενοχωριμένη.
-Χθες , κάποια στιγμή , μου έστειλε μήνυμα ο Τζάστιν , του οποίου το όνομα στις επαφές έχει καρδούλα δίπλα , διότι δεν έχω ασχοληθεί να το αλλάξω .Αυτό λοιπόν σε συνδιασμό με το γεγονός ότι ο Τζάστιν μου έστειλε <<τι λες αύριο να βγούμε ;>> έκανε τον Σον να νομίζει οτι τρέχει κάτι ανάμεσα σε εμένα και τον Τζάστιν.Λέω και κάνω μια παύση καθώς  νιώθω πως δάκρυα στα μάτια μου να είναι έτοιμα να κυλήσουν στο πρόσωπό μου και τα σκουπίζω .Η Κριστίν με παίρνει μια αγκαλιά και χαϊδεύει την πλάτη μου.
-Και δηλαδή για αυτό χωρίσατε;Με ρωτάει.
-Εε ναι , τσακωθήκαμε και είπε καλύτερα είναι να χωρίσουμε.

...flashback...
-Σον , σοβαρέψου λίγο και άκου αυτά που λες.Του λέω θυμωμένη κι εκείνος ξεφυσάει προσπαθώντας να ηρεμήσει.
-Είναι ο πρώην σου και δεν θέλω να μιλάς μαζί από την στιγμή που είμαστε μαζί , εκτός κι αν δεν είναι πρώην σου και είναι ο γκόμενός σου .Λέει ο Σον κι εγώ τον κοιτάζω με ανοιχτό το στόμα .Δεν περίμενα πως θα πίστευε κάτι τέτοιο για εμένα.Νόμιζα πως του είχα δώσει άλλη εντύπωση για τον εαυτό μου.
-Σον , γίνεσαι παράλογος .Για ποιο λόγο να τα φτιάξω με τον Τζάστιν ενώ είμαι μαζί σου .Δεν θα σου το έκανα ποτέ αυτό.Του λέω αλλά δεν φαίνεται να δίνει ιδιαίτερη σημασία στα λόγια μου .Στο πρόσωπό του φαίνεται πως δεν πείθεται με αυτά που του λέω.
-Όλοι έτσι λένε .Πες μου όμως ένα λόγο για τον οποίο πρέπει εγώ να σε πιστέψω.Λέει θυμωμένος.
-Σον , άκου λίγο αυτά που λες .Εάν δεν θυμάσαι έδωσα μια ακόμη ευκαιρία σε αυτή την σχέση μετα από όλα αυτά που είχαν συμβεί και δεν θα το έκανα αυτό εάν δεν σε αγαπούσα.
-Εε λοιπόν , καλύτερα ήταν τότε.Κοίτα μας λίγο , τσακωνόμαστε συνεχώς .Μάλλον αυτό ήταν ... τελειώσαμε.Λέει κι εγώ τον κοιτάζω προσπαθώντας να καταλάβω τι μου λέει.
...end of flashback...

...το βράδυ...
SHAWN'S POV
Τραγουδάω και βλέπω όλο αυτό τον κόσμο να τραγουδάει μαζί μου , δείχνουν χαρούμενοι και με κάνουν να ξεχνιέμαι.Ξαφνικά στο μυαλό μου έρχεται η Κάθριν να γελάει , να την φιλάω , να αγγίζω το σώμα της ...και μετά να τσακωνόμαστε.Νιώθω τα μάτια μου να βουρκώνουν , αλλά δεν θα κλάψω ...όχι τώρα.Εξάλλου , αυτό είναι το τελευταίο τραγούδι , μπορώ να αντέξω.
Μόλις τελειώνω , ευχαριστώ το κοινό και κατεβαίνω από την σκηνή.Τότε ακούγεται ο ήχος του κινητού μου ...ο Τζακ μου έστειλε μήνυμα .Το ανοίγω και όταν το διαβάζω , το κλείνω γρήγορα και τον παίρνω αμέσως τηλέφωνο...

A dreamTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang