Ξεκλειδώνω την πόρτα του σπιτιού μου κι ο Σον χωρίς να χάνει χρόνο ορμάει στον λαιμό μου .Μουα δημιουργεί ένα όμορφο συναίσθημα που δεν είχα ξανανιώσει από τότε που τσακωθήκαμε και μου είχε λείψει.Τα χείλη του τότε ενώνονται με τα δικά μου και με φιλάει σαν να του είχε λείψει κι εκείνου όσο εμένα.Το ένα του χέρι αγγίζει το μάγουλό μου , ενώ το άλλο είναι τυληγμένο γύρω από την μέση μου κρατώντας έτσι τα σώματά μας ενωμένα .
Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα έχουμε βραθεί στο δωμάτιό μου.Ο Σον με φιλάει πιο παθιασμένα από ποτέ και νιώθω πως αυτό το φίλι θα μπορούσε να με σκοτώσει.
Ο Σον με ακουμπάει στο κρεβατι κι εγώ ξαπλώνω πίσω , ενώ εκείνος βρίσκεται από πάνω μου και τα χείλη του πλέον βρίσκονται στον λαιμό μου και είμαι σίγουρη πως έχει σκοπό να μου αφήσει σημάδι .Τα χέρια του αγγίζουν το σώμα μου με έναν τρόπο που μόνο εκείνος μπορεί να με κάνει να νιώθω έτσι.Ένας μικρό βογγητό βγαίνει από το στόμα μου και ο Σον αφού με κοιτάξει με ένα πονηρό βλέμμα , κατευθύνει τα χείλη του λίγο πιο κάτω από τον λαιμό μου και σιγά σιγά κατεβαίνει όλο και πιο κάτω .Με βασανίζει , αλλά μου αρέσει.Κάνει μια παύση και σηκώνει λίγο το σώμα του.Τοποθετεί τα δάχτυλά του στο κουμπί του πουκάμισού του και εγώ χωρίς να πω κάτι σηκώνω το σώμα μου , ώστε το δικό του να βρίσκεται απέναντί μου .Βάζω τα δάχτυλα μου έκει που έχει ο Σον τα δικά του και ξεκουμπώνω το πουκάμισό του , ενώ ο Σον με κοιτάζει με ένα βλέμμα που μπορεί τόσο εύκολα να με κάνει να πεθάνω.Ο Σον βρίσκεται μπροστά μου χωρίς μπλούζα πλέον και κοιτάζει το φόρεμά μου , το οποίο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα βρίσκεται στο πάτωμα , αφήνοντας με μόνο με τα εσώρουχα .Ο Σον με κοιτάζει με ένα μικρό χαμόγελο και αμέσως ενώνει τα χείλη του με τα δικά μου σε ένα γεμάτο πάθος , αλλά και ταυτόχρονα γλυκό φιλί και τα χέρια του εξερευνούν το σώμα μου με απαλές κινησείς που με κάνουν να ανατριχιάζω.Η ανάσα και των δύο μας έχει γίνει πιο βαριά και μπορώ εύκολα να καταλάβω πως ο Σον δεν αντέχει άλλο ......πέντε η ώρα τα ξημερώματα...
Τα μάτια μου ανοίγουν και βλέπω τον Σον να κοιμάται δίπλα μου , τα χέρια του είναι γύρω από το σώμαου και το κεφάλι μου ακουμπάει στην άκρη του στήθους του .Ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπό μου μόλις θυμάμαι όλα αυτά που έγιναν νωρίτερα.
Σηκώνω την πλάτη μου και τεντώνω το χέρι μου μέχρι το κομοδίνο που βρίσκεται στα αριστερά μου , πατώντας στην συνέχει το κουμπί του κινητού μου για να δω την ώρα.Ξαφνικά , το χέρι του Σον με χαϊδεύει στα πλευρά.
-Γιατί δεν κοιμάσαι ;Ακούγεται η γλυκιά φωνή του Σον κι εγώ ξαπλώνω πάλι πίσω .
-Δεν ξέρω , απλά ξύπνησα. Απαντάω καθώς βολεύομαι στην ζεστή του αγκαλιά .
Ο Σον φέρνει το πρόσωπό του κοντά στο δικό μου και μου δίνει ένα τρυφερό φιλί στο στόμα.
Χαίρομαι που τα βρήκαμε και ελπίζω να μην το μετανιώσω.Ξέρω ότι με αγαπάει και οτι νοιάζεται για εμένα , απλά είναι κουραστικό να τσακωνόμαστε συνεχώς για τους ίδιους ακριβώς λόγους.Είμαι όμως αποφασισμένη αυτή την φορά να μην αφήσω τα πράγματα να εξελιχθούν όπως συνήθιζαν να εξελίσσονται .
-Κάθριν , θέλω να ξέρεις πως ο,τι κι αν έχω κάνει στο παρελθόν και σε έχω πληγώσει ... σε αγαπάω .Παραδέχεται ο Σον και η τελευταία λέξη βγαίνει από το στόμα του πιο χαμηλόφωνα και τα ματια του ειναι κατφωμένα στα δικά μου.εγώ ως απάντηση του δίνω ένα πεταχτό απαλό φιλί....Την επόμενη μέρα...
SHAWN'S POV
-Ναι Μπράιαν , δεν θα τα κάνω θάλασσα πάλι με την Κάθριν.Λέω γελώντας στον Μπράιαν για χιλιοστή φορά , αφού από την μία πλευρά χαίρεται για εμένα ,αλλά από την άλλη έχει το άγχος ότι κάτι που θα κάνω , θα γίνει η αφορμή για έναν καινούριο καβγά.
Την ίδια στιγμή , βήματα ακούγονται από τον διάδρομο έξω από το δωμάτιο στο οποίο ηχογραφώ τα τραγούδια μου και κάθομαι μαζί με τον Μπράιαν ή τον Τζακ εδώ και περνάμε την ώαρα μας , όπως και τώρα.
Ξαφνικά ο ήχοα της πόρτας ακούγεται και σηκώνομαι κατευθυνομενος προς το μέρος της.Μόλις την ανοίγω , σκέφτομαι για λίγο να την κλείσω , αλλά προσπαθώ να μην γίνομαι αγενής κι έτσι την αφήνω ανοιχτή , έχοντας μπροστά μου έναν σοβαρό Τζάστιν.
KAMU SEDANG MEMBACA
A dream
Fiksi Penggemar... -Κάθριν...από ο,τι κατάλαβα μάλλον ξέρεις τι έγινε χθες...Λέει και σταματάει την πρότασή του. -Δεν ξέρω γιατί πράγμα μου μιλάς.Λέω κάνοντας την ανήξερη -Αφού δεν ξέρεις , τότε γιατί είσαι έτσι? Ο Σον και η Κάθριν είναι διάσημοι τραγουδιστές και...