-Δηλαδή το ονομα Τζέικ δεν σου λέει τίποτα;Με ρωτάει θυμωμένος ο Σον και με κοιτάζει με ένα ανακρητικό βλέμμα..Μόλις το λέει αυτό , γουρλώνω τα μάτια μου και επεξεργάζομαι αυτό που άκουσα πριν λίγα δευτερόλεπτα.
-Τι έγινε ?Δεν το περίμενες?Προσθέτει ο Σον θυμωμένος.
-Καλά , πόσο ηλίθιος είσαι ?Μόνο αυτό απάντησε μου.Του λέω τσαντισμένη και εκείνος ξεφυσάει.
-Ναι κι εγώ αυτό λέω , πόσο ηλίθιος μπορεί να είμαι για να μην καταλαβαίνω τι γινόταν.
-Ποο δεν πας καθόλου καλά και μπορείς λοιπόν να μου πεις από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι σε απατάω με τον Τζέικ?Τον ρωτάω έχοντας χάσει όλη μου την ψυχραιμία , που δεν είχε απομείνει και πολλή , όμως ακόμη κι αυτή χάθηκε.
-Εγώ μωρέ δεν πάω καλά?
-Ναι Σον , νόμιζα πως με εμπιστευόσουν , αλλά για ακόμη μια φορά μου απόδειξες πως δεν μου δεν μου έχεις καθόλου εμπιστοσύνη.Λέω καθώς νιώθω τα μάτια μου να θολώνουν , όμως δεν θέλω να κλάψω ... όχι μπροστά του , έτσι παίρνω μια ανάσα ανοιγοκλείνω τα μάτια μου γρήγορα για να συνέλθω.
-Πως να σε εμπιστευτώ όταν μαθαίνω ότι εσύ και ο Τζέικ ήσασταν μαζί όλη την ώρα χθες στο πάρτι της Κριστίν που δεν είχα έρθει και εσείς καθόσασταν και διασκεδάζατε και δεν ξέρω καν τι άλλο έγινε.Λέει και βλέπω αυτήν την φλέβα στον λαιμό του να πετάγεται ακόμη.
-Πρώτων , εμείς απλά μιλούσαμε και δεύτερων δεν μπορώ να καταλάβω τι στο καλό τέρχει με εσένα , ζηλεύεις με το παραμικρό.
-Εάν θέλεις να ξέρεις γιατί ζηλεύω με το παραμικρό , θυμήσου ότι ο Τζέικ είναι και ο πρώην σου.
-Βλάκα.Του λέω λίγο πιο χαμηλόφωνα και απομακρύνομαι από εκεί.
-Αα μπράβο , φύγε , πάντα αυτό κάνεις μόλις δεις ότι δεν σε βολεύει , την κοπανάς.
-Για να μάθεις γλυκέ μου , εγώ δεν φεύγω επειδή δεν με βολεύει , αλλά επειδή γνωρίζω πως εάν μείνει κι άλλο εδώ , θα συνεχίσουμε να τσακωνόμαστε για το επόμενο δίωρο και πίστεψέ με δεν έχω καθόλου όρεξη.Λέω και φεύγω από το σπίτι ,χωρίς να θέλω να ακούσω τι άλλο θα μου πει.Απορώ πως τον αντέχω τόσο καιρό ...δεν θα αλλάξει ποτέ.
Μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητό μου και αφήνω τα δάκρυα που συγκρατώ τόση ώρα να κυλήσουν στα μάγουλά μου.Μα πως γίνεται να μην με εμπιστεύεται καθόλου ?Τέτοια εντύπωση του έχω δώσει?
Ύστερα από λίγο , βάζω μπρος στο αυτοκίνητο και πηγαίνω προς το σπίτι που έμενα παλιά , πριν παντρευτώ τον Σον , το οποίο το έχω ακόμη .
Φτάνω στο σπίτι και βρίσκω το κλειδί για την πόρτα του και μετά μπαίνω μέσα.Κάθομαι στον καναπέ στο σαλόνι και κοιτάζω τον απέναντι τοίχο , χωρίς να κάνω τίποτα, σκέφτομαι απλά πόσο ωραία έχω περάσει με τον Σον και πόσο έχω στενοχωρηθεί εξαιτίας του όλον αυτό το καιρό που είμαστε μαζί.
Αυτή την στιγμή ανακατεύομαι και μάλλον αρρώστησα και μου έρχεται να κάνω εμετό , τέλεια αυτό μου έλειπε τώρα.
...το επόμενο πρωί...
Ανοίγω τα μάτια μου και δεν νιώθω καλύτερα από χθες , ούτε ψυχολογικά , αλλά ούτε και όσον αφορά το θέμα της αναγούλας.
Τότε νιώθω την ανάγκη να κάνω εμετό και τρέχω γρήγορα προς το μπάνιο.
....
Έχουν περάσει δύο ώρες και έχω κάνει εμετό τέσσερις φορές , ίσως θα έπρεπε να κλείσω κάποιο ραντεβού με τον γιατρό μου για να με δει.
Εντομεταξύ ο Σον με έχει πάρει τηλέφωνο δύο φορές , όμως δεν το σήκωσα , δεν είχα καμία όρεξη να του μιλήσω , κάνει τις βλακείες του και μετά τα ξεχνάει όλα και μου ζητάει συγγνώμη...πραγματικά με μπερδεύει τόσο πολύ.
....
Βγαίνω από το ιατρείο και κατευθύνομαι προς το αυτοκίνητό μου για να πάω στην ΤΖέσικα ...θέλω σε κάποιον να μιλήσω και πάντα νιώθω άνετα να της μιλάω , είναι η αδελφή μου και ξέρει τι να λέει για να με κάνει να νιώθω καλύτερα.
Οδηγώ και από το μυαλό μου περνούν τόσες σκέψεις και προσπαθώ απλά να τις βάλλω σε μια τάξη για να ηρεμήσω και να συγκεντρωθώ.
Φτάνω στο σπίτι της Τζέσικα και χτυπάω το κουδούνι της πόρτας.Σε λίγα δευτερόλεπτα έχω μπει μέσα και κάθομαι με την Τζέσικα στο σαλόνι.
-Λοιπό , τι έγινε ?
-Τσακώθηκα χθες με τον Σον , γιατί έμαθε ότι καθόμοουν στο πάρτι λίγο με τον Τζέικ και όπως πάντα , ζήλεψε.
-Καλά και εσύ δεν του εξήγησες ?
-Προσπάθησα , αλλά αυτός ο άνθρωπος δεν καταλαβαίνει τίποτα όταν είναι θυμωμένος.
-Ααα ναι ... δεν σου είπα και το άλλο.Λέω κοιτάζοντας το πάτωμα.
-Ποιο άλλο?Με ρωτάει αγχωμένη περιμένοντας να ακούσει τι θα της πω.
-Εεεμμ....λοιπόν....είμαι έγκυος.
YOU ARE READING
A dream
Fanfiction... -Κάθριν...από ο,τι κατάλαβα μάλλον ξέρεις τι έγινε χθες...Λέει και σταματάει την πρότασή του. -Δεν ξέρω γιατί πράγμα μου μιλάς.Λέω κάνοντας την ανήξερη -Αφού δεν ξέρεις , τότε γιατί είσαι έτσι? Ο Σον και η Κάθριν είναι διάσημοι τραγουδιστές και...