Το ανοίγω γρήγορα και ψάχνω τα μυνήματα.Μόλις βλέπω την φωτογραφία , νιώθω τα μάτια μου να γουρλώνουν αφθόρμητα...
Ο Κάμερον προσπαθούσε να μπει στο σπίτι της Κάθριν...Ενας ήχος ακουγεται από την πόρτα του μπάνιου και χωρίς να σκεφτώ πολλά αφηνω το κινητό της Κάθριν με γρηγορες κινήσεις πισω στο σημείο που το βρήκα.
Βγαίνω από το δωμάτιο και μπροστά μου αντικρίζω την Καθριν με μια άσπρη πετσέτα να καλύπτει το σώμα της .Δείχνει πανέμορφη ακόμη κι έτσι , την ξέρω αρκετά καλά όμως ωστε να μπορώ να βλέπω πίσω από την ομορφιά της , όλους της τους φόβους .
Το είδα το μήνυμα .Ξέρω ότι μέσα της κοντεύει να πεθάνει και με σκοτώνει που δεν μου το λέει.Την αγαπάω και θέλω να την βοηθήσω και να την προστατεύσω.
Μεσα σε λιγα δευτερόλεπτα έχει εξαφανιστει απο μπροστά μου κι έχει πάει στο δίπλα δωμάτιο , όπου έχει αφήσει τα πράγματά της.Περνάω μπροστά από την πόρτα.Είναι ανοιχτή.Μέσα βλέπω την Κάθριν καθισμένη σε μια καρέκλα .Το πρόσωπό της είναι κρυμμένο μέσα στα χέρια της.Το μόνο που ακούγεται είναι το σχεδόν αθόρυβο κλάμα της .Έχει αντιληφθεί την παρουσία μου στον χώρο αλλά δεν την νοιάζει.
Την πλησιάζω και κάθομαι μπροστά της .Τα χέρια μου πιάνουν τα δικά της και τα απομακρύνουν απαλά απο το πρόσωπό της .
Έχει το κεφάλι της σκυμμένο , όμως μπορώ να δω τα κόκκινα μάτια της.
Με τον αντίχειρά μου σκουπίζω μερικά από τα δάκρυά της που κυλούν στα μάγουλά της.
-Μιλα μου ... της λέω χαμηλόφωνα χαϊδεύοντας το πρόσωπό της.
Εκείνη σηκώνει το πρόσωπό της και με κοιτάζει στα μάτια.Μπορώ να δω μέσα τους την θλίψη της και αυτό με σκοτώνει.
-Σε παρακαλώ , μίλα μου... της λέω ξανά με τον ίδιο τρόπο.Εκείνη γυρνάει το κεφάλι της στα δεξιά προσπαθώντας να εμποδίσει το κλάμα της.
Κλείνει για λίγα δευτερόλεπτα τα μάτια της και αφήνει τα τελευταία της δάκρυα να κυλήσουν.Στην συνέχεια γυρνάει προς το δικό μου μέρος.
-Δεν αντεχω αλλο.. Λέει αφού πλέον έχει χαλαρώσει κάπως.
-Όλα θα γίνουν όπως πριν ... στο υπόσχομαι.Λέω με σιγουριά , όμως μέσα μου , το άγχος για το μέλλον είναι μεγάλο και μακάρι να είχα μία επιβεβαίωση οτι εκείνη νομιζει το αντίθετο για'μένα.
Η Κάθριν το μόνο που κάνει ως απάντηση σε εμένα είναι ενα κούνημα του κεφαλιού της προσπαθώντας να με πείσει πως το ξεπέρασε.Όλη αυτή η κατάσταση έχει γίνει αφόρητη καί για τους δύο μας , αν και ξέρω πως μέσα της έχει μεγαλύτερες προσδοκίες για το μέλλον, σε αντίθεση με εμένα , ακόμη κι αν δεν είναι τόσο εμφανές.
Αυτό που θα κάνω είναι να αγνοήσω την ύπαρξη του Κάμερον , εντελώς και αυτό πρέπει να κάνε και η Κάθριν.
Απλά θέλω να βεβαιωθώ πως το σπίτι της Κάθριν είναι ασφαλές για εκείνη και την Μπελλα.Δεν θα αντεξω να παθουν ούτε μια γρατζουνιά εξαιτίας του Κάμερον.....μια εβδομάδα μετά....
Εχει περασει μία εβδομάδα από την στιγμή που έγιναν όλα αυτά τα περιστατικά με τον Κάμερον και μπορώ να πω πως πλέον έχουμε αρχίσει να συνηθίζουμε το γεγονός οτι δεν είχε πεθάνει ποτέ.
Η Κάθριν δείχνει ανήσυχη , όπως κι εγώ είμαι , όμως η κατάσταση δείχνει να επανέρχεται στο φυσιολογικό σιγά σιγά.
Επίση η Κάθριν σκέφτεται να επιστρέψει στο σπίτι της.Πραγματικά δεν ξέρω εάν αυτή είναι η καλύτερη απόφαση , αλλά αυτό ίσως την βοηθήσει να το ξεπεράσει όλο αυτό , γιατι όπως είπα και πριν δεν νομίζω πως είναι εντάξει και ας νομίζει εκείνη οτι δεν έχω καταλάβει τίποτα.Χθες ειδικά , έκανε εμετό και αυτο με ανησυχεί γιατί φαίνεται όλη αυτή η κατάσταση με τον Κάμερον την βλάπτει πολύ περισσότερο απ'όσο νομίζει και η ίδια....
KATHERINE'S POV
Ξεκλειδώνω την πόρτα του σπιτιού με και χωρίς να το αντιληφθώ η καρδιά μου χτυπάει πιο γρήγορα , αλλά προσπαθώ να κρύψω αυτό το συναίσθημα από τον Σον , ο οποίος με ακολουθεί και τα μάτια του δείχνουν να ελέγχουν το πρόσωπό μου ψάχνοντας για κάποιου είδους συναισθήματος , που θα εκδήλωνε την ψυχική μου κατάσταση.Νιώθω σαν να μην εχω μπει εδώ για χρόνια , ενώ στην πραγματικότητα εχουν περάσει μόνο μερικές ημέρες.
Ο Σον έχει δίκιο ...το καλύτερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι να ξεχάσουμε τον Κάμερον , όσο κι αν αυτή η ιδέα με τρομάζει , αφού εκείνος δεν νομιζω να μας ξεχάσει τόσο εύκολα.Η Μπέλλα βρίσκεται στην σφιχτη' αγκαλιά του Σον και τα μάτια της τον κοιταζουν γλυκα , ανίδεη για όλα αυτά που συμβαίνουν στην οικογένειά της.Μακάρι να ήμουν κι εγώ έτσι και να μην με ένοιαζε τίποτα.
-Λοιπόν , όλα θα είναι όπως πριν .Λέει σιγανά κοντά στο αφτί μου , καθώς την αφήνει από τα χέρια του.
Εγώ δεν απαντάω , απλα χαμογελάω και μέσα μου εύχομαι τα λόγια του να βγούν αληθινά....
Δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται η σχέση μου με τον Σον , έχω μπερδευτεί και σίγουρα αυτο που θα του αποκαλύψω θα μπερδέψει τα πράγματα ανάμεσά μας , όμως πρέπει...
-Σον... Λέω και νιώθω την κάρδια μου έτοιμη να σπάσει.Τα μάτια του πέφτουν στα δικά μου και με αποσυντονίζουν καθώς το βλέμμα του είναι απαλο και ενθαρυντικό.
-Είναι όλα εντάξει;
-Είμαι έγγυος...
YOU ARE READING
A dream
Fanfiction... -Κάθριν...από ο,τι κατάλαβα μάλλον ξέρεις τι έγινε χθες...Λέει και σταματάει την πρότασή του. -Δεν ξέρω γιατί πράγμα μου μιλάς.Λέω κάνοντας την ανήξερη -Αφού δεν ξέρεις , τότε γιατί είσαι έτσι? Ο Σον και η Κάθριν είναι διάσημοι τραγουδιστές και...