43.

134 24 8
                                    

-Τι...τι εννοείς;Με ρωτάει η Τζέσικα κοιτάζοντάς με , με γουρλωμένα μάτια και φαίνεται πως της ήρθε κάπως απότομο.
-Αυτό που άκουσες...είμαι έγκυος.Της λέω καθώς μέσα μου κυριάρχει το άγχος για το τι θα κάνω , πως θα το πω στον Σον , πως θα το πω στον οποιοδήποτε.
-Ααχχ δεν το πιστεύω .Λέει η Τζέσικα χαρούμενη και με αγκαλιάζει σφιχτά .
-Πότε το έμαθες και πως το κατάλαβες;Προσθέτει η Τζέσικα , αφού έχει απομακρυνθεί από την αγκαλιά μας κοιτώντας με στα μάτια .
-Τώρα τελευταία με πονούσε κοιλιά μου και έκανα και εμετούς...εεε και πιο πριν ήμουν στον γιατρό επειδή όπως σου είπα δεν ένιωθα καλά και εκείνος μου είπε ότι είμαι δύο μηνών έγκυος.
-Αχχ τι ωραία , θα έχω ανηψάκι.Λέει ενθουσιασμένη και με αγκαλιάζει ξανά.
-Ναι όμως αυτό που δεν μπορώ καταλαβαίνω είναι το πως δεν το πήρα είδηση.Το ξέρω βέβαι ότι η εγκυμοσύνη μου δεν είναι ακόμη ορατή , αλλά και πάλι...
-Εε καλά καμία γυναίκα δεν κατάλαβε ποτέ από την αρχή ότι ήταν έγκυος.Οι περισσότερες το καταλαβαίνουν μετα από τουλάχιστον ένα μήνα .
-Όντως , έχεις δίκιο.
-Δηλαδή , εσύ ήσουν έγκυος πριν μπει ο Σον στο νοσοκομείο.
-Ναι , έτσι φαίνεται.
-Δεν φαίνεται όμως να χαίρεσε και πολύ , πιο πολύ χάρηκα εγώ , παρά εσύ.
-Μα πως να χαρώ;Δεν ξέρω πως θα αντιδράσει ο Σον όταν το μάθει , ειδικά τώρα που έχουμε τσακωθεί.Λέω κοιτάζοντας το πάτωμα .
-Και εσύ δηλαδή ανησυχείς γι'αυτό;Ο Σον λατρεύει τα παιδιά και σε αγαπάει , απλά είχατε έναν καβγά , όλα τα ζευγάρια τσακώνονται.Είμαι σίγουρη πως ο Σον θα πετάξει από την χαρά του μόλις το μάθει ...πίστεψέ με.
-Δεν ξέρω ...πραγματικά δεν ξέρω , φοβάμαι να του το πω.Θα του το πω αφού τα βρούμε.
-Εε ωραία , να τα βρείτε όμως εάν γίνεται λίγο σύντομα , διότι σε λίγο καιρό δεν θα χρειάζεται καν να του το πεις , θα το βλέπει μόνος του.
-Αα καταφωνή...Λέω και το βλέμμα μου πέφτει στο κινητό μου που χτυπάει και στην οθόνη φαίνεται το όνομά του.Η Τζέσικα με τον τρόπο που με κοιτάζει είναι σαν να με απειλεί και εγώ σηκώνω το κινητό μου.
-Εεμ Κάθριν , ο Σον είμαι .Λέει κάπως αμήχανα ο Σον
-Εεμμ ναι , το ξέρω .Λέω κάπως ανέκφραστη και για κάποιο λόγο νιώθω κι εγώ κάπως αμήχανα .Ποτέ δεν νιώθω αμήχανα μαζί του , ίσως τώρα να φταίει το ότι ξέρω ότι είμαι έγκυος και δεν έχω ιδέα πως θα του το πω.
-Κάθριν ,σε παρακαλώ , έλα στο σπίτι μας ,μου λείπεις και δεν αντέχω να είμαστε μαλωμένοι.Λέει ο Σον παρακαλώντας με και δείχνει μετανιωμένος για την χθεσινή του συμπεριφορά.
-Σον , μου έχεις λείψεις κι εμένα όμως δεν αντέχω την ζήλια σου.
-Το ξέρω , εμαι απαράδεχτος , έλα σε παρακαλώ όμως έλα να μιλήσουμε.Λέει ο Σον και η Τζέσικα , η οποία έχει κολλήσει πάνω μου για να ακούει την συζήτηση μου με τον Σον και με σκουντάει για να του απαντήσω "ναι".
-Καλά...θα έρθω σε λίγο.Λέω καθώς σκέφτομαι την απάντησή μου και δεν είμαι σίγουρη εάν είναι η σωστή , εφόσον θέλω να μείνω μόνη μου για λίγο , ώστε βα ηρεμήσω.
Μετά από λίγο , κλείνω το τηλέφωνο και η Τζέσικα σηκώνεται όρθια χαμογελαστή.
-Λοιπόν , έλα σήκω για να πας στον Σον και δεν ακούω αντίρηση , εξάλλου του είπες ότι θα πας.Λέει τραβώντας με από τα χέρια για να σηκωθώ .

SHAWN'S POV
Περιμένω εδώ και δέκα λεπτά την Κάθριν να έρθει , θα έρθει ... είμαι σίγουρος , μου το είπε και πάντα κάνει αυτά που λέει.
Κάθομαι στον καναπέ κοιτάζοντας τον απέναντι τοίχο , καθώς την περιμένω .Πολλές σκέψεις περνάν από το μυαλό μου και ο φόβος του να την χάσω , εξαιτείας των βλακειών μου όλο και αυξάνεται.
Ξαφνικά , ακούω το κουδούνι της πόρτας ακούγεται και τρέχω γρήγορα προς τα εκεί με την ελπίδα ότι ήρθε η Κάθριν.
Ανοιγω την πόρτα και βλέπω όντως την Κάθριν μπροστά μου και έαν χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπό μου χωρίς να το καταλάβω.Καθόμαστε στον καναπέ και στην συνέχεια παίρνω μια ανάσα πριν ξεκινήσω να μιλάω.
-Κάθριν ...ξέρω ότι είμαι ιλήθιος, βλάκας , μαλάκας και ο,τι άλλο προσβλητικό θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί...απλά σε αγαπάω και φοβάμαι πως μπορεί να σε χάσω.Λέω και το χέρι μου χαϊδεύει το δικό της τρυφερά.
-Σον κι εγώ σε αγάπω , όμως είναι κουραστικό το γεγονός ότι όποτε μιλάω με κάποιο αγόρι ζηλεύεις.Λέει κοιτάζοντας τις κινήσεις των χεριών μου.
-Ναι , το ξέρω αγάπη μου ...συγγνώμη , θα προσπαθήσω να γίνω καλύτερος.
-Εντάξει Σον .
-Δηλαδή...με συγχώρεσες;Λέω περμένοντας με αγωνία την απάντησή της.
-Ναι.Απαντάει και κατευθείαν την αγκαλιάζω και καθώς την έχω στην αγκαλιά μου , της δίνω ένα φιλί στα μαλλιά .
Ύστερα απομακρυνόμαστε λίγο ο ένας από τον άλλον και τα μάτια μας συναντιούνται.
-Κάθριν , είσαι εντάξει;Φαίνεται σαν να σε απασχολεί κάτι.
-Εεμμ... Σον , η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι και πολύ εντάξει.Λέει και εγώ την κοιτάζω απορημένος .
-Κάθριν , οτιδήποτε κι αν συμβαίνει μπορείς να μου το πεις.Την ενθαρρύνω και την κοιτάζω στα μάτια .
-Ναι αλλά το θέμα είναι πως δεν μου είναι εύκολο να σου το πω...Λέει αποφεύγοντας να με κοιτάξει στα μάτια.
-Κάθριν , τι συμβαίνει;Έχεις αρχίσει να με αγχώνεις.
-Είμαι έγκυος.Λέει γρήγορα ....

A dreamOnde histórias criam vida. Descubra agora