SHAWN'S POVΣήμερα η Κάθριν πήγε να κάνει την μήνυση στον Κάμερον , δεν έχω προλάβει όμως να την πάρω τηλέφωνο γιατί έχω πάρα πολύ δουλειά στο στούντιο .Πάντως , το μόνο σίγουρο είναι πως θα μιλάνε παντού γι'αυτό και δεν θα μας αφήσουν ήσυχους μέχρι να αποκαλύψουμε τα πάντα , βέβαια δεν θα έπρεπε κανονικά να με ενοχλεί αυτό , το αξίζει ο Κάμερον να γίνει όσο το περισσότερο ρεζίλι γίνεται , όμως η Κάθριν θα νίωσει ακόμη πιο άβολα απ'ότι τώρα.
....τρείς ώρες μετά....
Μόλις τώρα τελείωσα και πάω στο σπίτι μου να ξεκουραστώ και να βάλλω το κινητό μου να φορτίζει ( αφού μου έχει τελειώσει όλη η μπαταρία ) ,έτσι ώστε να τηλεφωνήσω στην Κάθριν και να μου πεί τι έγινε .
....
Βρίσκομαι στο σπίτι μου και περιμένω το κινητό μου να φορτίσει λίγο για να μπορέσω να το χρησιμοποιήσω.
Μετά από πέντε λεπτά ανοίγει και παίρνω τηλέφωνο την Κάθριν ....δεν μου το σηκώνει ,μάλλον θα έχει δουλειά και δεν θα το ακούει , θα την ξαναπάρω μετά.
Εκείνη την στιγμή βλέπω πως με είχε πάρει τηλέφωνο πριν τρείς ώρες η Κριστίν , η φίλη της Κάθριν , έτσι αποφασίζω να την πάρω τηλέφωνο να δώ τι ήθελε.
στο τηλέφωνο :
-Ναί ?Ακούγεται η φωνή της από την άλλη γραμμή .
-Γεια , ο Σόν είμαι , με ήθελες κάτι?
-Έμαθες τι συνέβη? Με ρωτάει εκείνη κάπως στενοχωρημένη.
-Τι έγινε?Λέω με απορία στο ύφος μου.
-Η Κάθριν είχε ατύχημα.Λέει έχοντας αγχωθεί για την αντίδρασή μου.
Από την στιγμή που μου το λέει περνάνε μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να συνειδητοποιήσω τι μου είπε.
-Τι εννοείς οτι είχε ατύχημα?Που είναι?
-Είναι στο νοσοκομείο ...
-Έρχομαι αμέσως. Λέω διακόπτοντας την .
Είμαι στο αυτοκίνητό μου και οδηγώ προς το νοσοκομείο τώρα.Δεν το πιστεύω αυτό που συμβαίνει.Ελπίζω μόνο να μην έχει πάθει κάτι σοβαρό , αλλιώς δεν ξέρω τι θα κάνω.
....μετά από δέκα λεπτά....
Βγαίνω από το αυτοκίνητο μου και πλησιάζω προς την είσοδο του νοσοκομείου , καθώς ακούω τις φωτογραφικές μηχανές και το φλας τους να πέφτει πάνω , μάλλον έχει μαθευτεί το ατύχημα της Κάθριν.
Μπαίνω μέσα και ρωτάω που έχουν την Κάθριν , μια νοσοκόμα μου δείχνει τον δρόμο και φτάνω σε ένα διάδρομο , όπου βλέπω την αδελφή της Κάθριν ,την Τζέσικα και την Κριστίν να κάνει κύκλους αγχωμένη .Την πλησιάζω και εκείνη με κοιτάζει και μπορώ να δω τον φόβο μέσα στα μάτια της .
-Κριστίν τι έγινε?Της λέω ενώ προσπαθώ να μείνω ψύχραιμος.
-Η Κάθριν είναι λιπόθυμη , έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου καθώς οδηγούσε και έπεσε πάνω σε ένα τοίχο , βέβαια αυτοί που πήγαν να εξετάσουν το αυτκίνητο λένε πως δεν δούλευαν τα φρένα ....δηλαδή κάποιος της το είχε στήσει όλο αυτό .Λέει και η φωνή της ακούγεται τρομαγμένη.
Ακούγοντάς τα όλα αυτά ξεφυσάω και βάζω τα χέρια μου στο πρόσωπό μου.Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που γίνεται.
-Θέλω πάω να την δω .Λέω και νιώθω πως χάνω την ψυχραιμία μου σιγά σιγά.
-Σον δεν ξέρω εαν αφήνουν να πας να την δείς , ήμουν εκεί πρίν λίγο και ο γιατρός μέσα τώρα μέσα.
-Δεν με νοιάζει.Λέω και τα μάτια μου βουρκώνουν , όμως καταφέρνω να μην δακρύσω.
Ο γιατρός βγαίνει από το δωμάτιό της και αμέσως τον ρωτάω εαν μπορώ να την δώ , εκείνος γνέφει καταφατικά και έτσι εισέρχομαι στο δωμάτιο.
Εκεί αντικρίζω την Κάθριν , η οποία είναι ξαπλωμένη στο κρεβάτι , το ύφος της είναι αγνό και μοιάζει με άγγελος .Δεν αντέχω να την βλέπω σε αυτή την κατάσταση .
Ύστερα βγαίνω έξω και βρίσκω τον γιατρό που ήταν προηγουμένως μαζί της.
-Σας παρακαλώ , πείτε μου πως θα γίνει καλά .
-Ναι , θα γίνει καλά ,απλά χρειάζεται ξεκούραση , είχε άσχημο ατύχημα , όμως ευτυχώς δεν χτύπησε το κεφάλι της , όταν ξυπνήσει θα μπορούμε να σας πούμε με σιγουριά πότε θα φύγει.
-Αλήθεια?Σας ευχαριστώ .Ησύχασα κάπως τώρα , δεν ξέρω τι θα έκανα εαν είχε πάθει κάτι σοβαρό.
Τότε βλέπω το τελευταίο άτομο που θα ήθελα να δώ σήμερα...
KAMU SEDANG MEMBACA
A dream
Fiksi Penggemar... -Κάθριν...από ο,τι κατάλαβα μάλλον ξέρεις τι έγινε χθες...Λέει και σταματάει την πρότασή του. -Δεν ξέρω γιατί πράγμα μου μιλάς.Λέω κάνοντας την ανήξερη -Αφού δεν ξέρεις , τότε γιατί είσαι έτσι? Ο Σον και η Κάθριν είναι διάσημοι τραγουδιστές και...