Nie śpię ,nie jem tylko myślę o nim .Nie mogę uwierzyć ,że go nie ma .Nie liczyłam ile nie ma go ze mną ,bo i tak wiem ,że za długo .
Siedzę na łóżku i patrze na mój duży brzuch .Stuknęłam delikatnie palcem .Zobaczyłam małą rączkę .
Uśmiechnęłam się .
-Już niedługo będziesz ze mną .-Za 29 dni przyjdzie na świat .To tak mało ,a zarazem
tak dużo .Strasznie się niecierpliwie .Na całe szczęście jestem już przygotowana na jej narodziny.
Kupiłam wszystko co trzeba .Teraz tylko czekać aż przyjdzie na świat .Z Nin kupiłam cudowny wózek .
Bardzo mi się podoba .Ktoś pukał .
-Hej .Jak się czujesz?
-Fatalnie .Wszystko mnie boli .-Złapałam się za głowę .
-Już niedługo będzie gorzej .Poród .
-Dzięki Nina ty to wiesz jak poprawić mi humor .
-Nie marudz .Powinnaś się cieszyć ,że będziesz miała małą kruszynkę .
-Taką jak ty .
-Moja już nie jest kruszynką i do tego zaczęła do mnie pyskować .
-No co ty .
-Nadal nie mogę uwierzyć .Niedawno co się urodził .-Poklepała mnie po kolanach .
-Zbieraj się .Idziemy na zakupy .
-Znowu .
-No co trzeba przygotować Baby Shower .
-A co to jest ?
-Baby shower to przyjęcie dla przyszłej mamy i dziecka, które niedługo przyjdzie na świat.
-A czemu ty nie miałaś czegoś takiego ?
-A czemu ty zadajesz tyle pytań ?
-Jestem ciekawa .
-To nie bądz.Masz 5 minut na przygotowanie się .-Wyszła .W końcu .Powoli wstałam z łóżka i włożyłam niebieską bluzkę z długim rękawkiem oraz jeansy .Mój brzuszek wyglądał w tym stroju ogromnie .
-Nina nigdzie nie idę !
-Idę do ciebie ! -Krzyknęła z pokoju obok .Po chwili wyważyła drzwi .
-Będziesz mi je naprawiała .
-Idziemy .-Wyprowadziła mnie z domu za rękę zupełnie jak małe dziecko .
Całe 2 godziny chodziłam z Niną po sklepach to był jakiś koszmar .
Gdy wróciłam do domu .Dziewczyny stały .
-Choć pokarzemy ci coś .-Laura zawiązałam mi oczy i gdzieś prowadziła .
Zdjęła opaskę .Przede mną stał .
-Cudowne ! -Ściskałam dziewczyny .
-Wiedziałam ,że ci się spodoba .-Cały dzień bawiliśmy się .Pod wieczór nadszedł czas na otwieranie prezentów .Od Laury dostałam pieluszki natomiast od Nory ubranka .Nina podarowała mi cudowne czerwone buciki .A dziewczyny kocyki .Było wspaniale do czasu kiedy Paja zachciała urządzić małe wróżby .Do kogo dziecko będzie podobne do mnie czy do Jeffa i właśnie w tamtym momencie wyszłam z stamtąd .Nie ma go tak długo .
-Alena ! -Przybiegła do mnie Maya .
-Przepraszam .-Przygarnęłam mnie do siebie .
-Nie powinnam o tym wspominać .
-Wszystko dobrze .
-Cieszę się .-Wróciliśmy i dalej bawiliśmy się .
*************************************************************************
Hej kochani ! Doszłam do wniosku ,że nie bardzo będzie chciało się wam czytać to jak Alena przechodzi ciąże ,wyjazd Jeffa i tego typu rzeczy ,dlatego trochę to przyśpieszyłam .
pozdrawiam Nela
CZYTASZ
Zabójczy sekret 1& 2(KOREKTA)
Werewolf17-letnia Alena Redd pochodząca z Transylwanii, przeprowadza się do ojca, do Pensylwanii.Tam poznaje tajemniczego Jeffa Wilsona .Niespodziewanie zakochują się w sobie .Dziewczyna odkrywa ,że Jeff i jego rodzina to wilkołaki.Do tego wszystkiego jej...