Po tym całym śnie nie mogłam spać w nocy cały czas myślałam .Rano doszłam do paru ważnych rzeczy :
1.To o mnie rozmawiali Jeff i ten biały wilk.2.Białym wilkiem może ,ale nie musi być Ian ,tego nie jestem pewna w 100% nie widziałam go jeszcze w tej innej naturze ,więc nie wiem .
3.Ten sen może mieć coś związanego z tym co się prawdopodobnie wydarzy .
Zaczęłam pisać w zeszycie to co muszę odkryć .
1.Sprawdzić kim są Żniwiarze .
2.Co mają wspólnego z Jeffem.
3.Zobaczyć Iana w wilczej postaci .
To dopiero będzie .
4.Dowiedzieć się ,dlaczego Jeff i Ian nie mogą do mnie podchodzić w tym samym czasie .-Debilne wiem ,ale no po prostu muszę.
Do pokoju wszedł mój tata.
-Cześć ,już tylko parę dni do wakacji ,a ty dopiero za odrabianie lekcji się wzięłaś ?
-Tato ! To nie lekcje .-Schylił się ,ale szybko zakryłam punkty .
-Dlaczego chcesz wiedzieć kim są Żniwiarze ? -No super przeczytał .
-To taki ..dodatkowe zadanie .
-4 dni zostało do wakacji i jeszcze zadają wam pracę domową ?
-Tak?
-Ty się mnie pytasz?
-Nie .To było zdanie oznajmujące .-Uśmiechnęłam się .
-Poczytaj legendy na pewno coś tam o nich znajdziesz.-Wyszedł .
-Dzięki .-Wzięłam księgę .Spojrzałam na spis treści .Legendy .Zaczęłam kartkować strony aż natrafiłam .
Żniwiarze nazywani także Mieszańcami , byli niezwykle wysoko rozwiniętą rasą . Obdarzeni szczególnymi mocami, zrodzeni ze związku wampira i wilkołaka .Wychodzili ze swoich nor tylko nocą .Choć wyglądem przypominali ludzi to można ich było łatwo rozpoznać ,bo przy promieniach światła wychodziła ich tajemnica ,oczy zmieniały się na srebrny kolor.Żniwiarze posiadali niespotykaną zdolność wywierania wpływu na umysł innych .Jeżeli dowolna istota inteligentna znalazła się w zasięgu Żniwiarza na odpowiednio długi czas, stawała się wtedy ona coraz bardziej uległa jego sugestiom, aż w końcu nie była w stanie myśleć samodzielnie ,a jedynie wykonywać bezmyślnie jego rozkazy.
Postawiłam ptaszka przy pierwszym punkcie .Czas na drugi oj będzie on trudniejszy ,ale od czego jest Nina trochę ,alko i jej jezyk się rozplącze ,ach ,dlaczego nie można tak z Jeffem.Po obiedzie pojechałam do Wilsonów .Punkt pierwszy zaliczony .
CZYTASZ
Zabójczy sekret 1& 2(KOREKTA)
Hombres Lobo17-letnia Alena Redd pochodząca z Transylwanii, przeprowadza się do ojca, do Pensylwanii.Tam poznaje tajemniczego Jeffa Wilsona .Niespodziewanie zakochują się w sobie .Dziewczyna odkrywa ,że Jeff i jego rodzina to wilkołaki.Do tego wszystkiego jej...