Bir Yıl Sonra
Bir yıldır ormandaydı. Her gün inanılmaz zorluklarla eğitim almıştı. Bir yıldır güneş doğmadan kalkmak zorundaydılar. Eğer kalkamazlarsa Ruaqred'in nefes kesen tekmesini yiyerek ya da Koute'nin İlah Seviye enerjisiyle nefes alamayacak kadar sert baskısıyla uyanıyorlardı. İlk başlarda biraz zorlansalarda sonradan az çok alışmışlardı.
Ormanın 3. Halkasına geçmişlerdi. Eğitimleri, sabah güneş doğmadan kalkmalıydılar. Ardından yemek yemeden 50 şınav, 50 mekik ve 50 barfik çekmeliydiler. Üçünden de 50 yaptıktan sonra yemek yiyip hepsinden bir 50 daha yapmak zorundaydılar. Bu fiziksel aktiviteleri tamamladıktan sonra en az 50 büyülü yaratık öldürmeliydiler. İlk başta neredeyse ölecek derece mahvolmuşlardı. Ancak sonradan toparlanmışlardı. Büyülü yaratıkları ne kadar çabuk öldürürlerse diğer eğitimlere -element, özel güç, savaşçılık vs- o kadar hızlı geçiyorlardı. Günde 5 saat özel güç, 5 saat element, 5 saat kendi alanını çalışıyorlardı. Geri kalan 9 saati ne kadar az kullanırlarsa yani ne kadar hızlı yaratık öldürürlerse o kadar fazla uyuyorlardı. Ölümcül Üç'ün eğitimlerini herkes geçemezdi.
Mundo, bir yılda 4. Seviye Savaşçılıktan, 10. Seviye Savaşçılığa çıkmıştı. Karanlık gücü de 4. Seviyeden 10. Seviyeye çıkmıştı. Koute'nin gözdesiydi. Üstelik 11 yaşındaydı. Yoldan geçen birine, "Bir yılda 6 seviye atladım. Hemde şuan 11 yaşındayım." desen inanmazlar, gülüp "Bu imkansız. Git başka birilerini kandırmaya çalış." derledi.
Yaguro'o, bir yıl önce bütün güçlerinde 1. Seviye idi. Şuanda ise 5. Seviye Savaşçı, 7. Seviye Avcı, bütün elementlerinde 5. Seviye, Lav Gücü 6. Seviye, Karanlık Gücü 11. Seviyeydi.
Normalde, bir güç seviyesi, senin kendi seviyenden yüksek olamazdı. Mesela 5. Seviye büyücüysen 6. Seviye hiçbir gücün olamazdı. Ancak Yaguro'o' nun 11. Seviye Karanlık gücü olunca Ölümcül Üç'ün hepsi şaşırmıştı. Karanlık resmen Yaguro'o'yu sevmişti.
Koute, Dev Kartal Mombou'yu, Gecenin Katilleri'nin başına koymuştu. Öğrencisi Egsulo, Mombou'dan eğitim alıyordu. Koute, ikisini eğitmekten zevk alıyordu. İkisi de büyük savaşçılar olacaktı. Yaguro'o bu kadar az seviye atlamasına rağmen ilerlemesi muazzamdı. Çünkü, Mundo sadece Savaşçılık ve Karanlık Güç üzerine eğitim alırken, Yaguro'o, Savaşçılık, Avcılık, dört element, Lav Gücü ve Karanlık Güç üzerine eğitim alıyordu.
Çok zorlanmıştı. Ancak başa çıkabilmişti. Asla pes etmeyip, en kötü ve en güçlü olmak için can atıyordu. İradesi mükemmeldi.Ruaqred, Qudve'yi kendi malikanesine yollamıştı. Ruaqred için tek önemli şey Ejderhası Qudve idi. O rahatsa gerisi önemli değildi. Bir yıl zarfında sadece Yaguro'o ve Mundo'yu eğitmiş, boş zamanlarında yatmıştı.
Klefnoa ise boş durmamıştı. Öğrencileri eğitirken bir yandanda kendini eğitiyordu. Geçen sene İmparator Seviyedeydi. Şimdi Yeryüzü Seviye olmuştu. Hava elementinde 18. Seviyeden 20. Seviye yapmıştı. Ateş elementinde İmparator Seviyeye geçmişti. Elementler konusunda Koute yardımcı olmuştu. Yıldırım Gücü'ne dokunmamıştı.
Kendini denemek için bir seferlik "Acaba 7. Halkaya yara almadan geçebilecek miyim?" diye iddia ortaya atıp ormanın içlerine doğru yola koyulmuştu. İki gün dönmeyince Ruaqred endişelenip gitmeye kalkınca Koute durdurmuştu. İkinci günün sonunda Klefnoa dönmüştü.
Ölmek üzereydi. Koute, İlah Gücü sayesinde zor kurtarmıştı.
---------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaguro'o
FantasyNasıl pişman olacağınızı sadece sizler belirleyebilirsiniz.. Her zaman bir seçenek daha vardır değil mi? Sonuç belli fakat ilerlediğiniz yolu siz seçeceksiniz. Sonuç ise pişmanlık, Yoldaşlar.. O halde; Bu kapağı okuyup geçtiğinizde...