Kitap 1: Filizlenen Kötülük / Bölüm 16

4K 405 31
                                    

''İşte çocuklar. Turnuva sahasına geldik!!'' Koute heyecanlıymış gibi konuştu. Çocuklara uyum sağlamak için çok az da olsa çocuk gibi davranıyordu. Çocukluğunu özlemişti. 206 yıl önceki yaşantısını özlüyordu. Çok çalışan ama dolu dolu yaşayan bir gençlik yaşamıştı. Tanrı ile savaşa girmeden 5 sene önce mutluydu. Sonra Wetsu Ormanı'na gitme kararı alınıp hazırlanmışlardı. Tanrı Savaşı sonrasında hep izini kaybettirerek yaşamıştı. Sadece son 50 yıl rahat rahat, aksiyonsuz sakin bir zaman geçirmişti. Geçen seneden beri Yaguro'o ile birlikte olduğu için ufaktan aksiyon oluyordu. Adrenalin hissini gerçekten özlemişti. Yaguro'o bu hissi hatırlamasına yardımcı oluyor denebilirdi.

Turnuva alanına doğru yürümeye başladılar. ''Ne olursa olsun ismimi söyleyeceğim. Fakat sen Mundo, ismini başka bir isim olarak söyle.'' Yaguro'o konuştu. ''Madem öyle. Bende soyadımı Teroka olarak söylerim. Otomatikman senin soyadınıda Teroka diye kabul edecekler. Soy ismini sevmediğini biliyorum. Kabul mü?'' Koute sordu. Yaguro'o ise sinirli bir şekilde kafasını sallayarak geçiştirdi. İleriye doğru baktı. Sur gibi bir yerde sıra başlıyordu ve sıra bayağı uzundu. Kayıt yaptıran, Sur'un ötesine geçiyordu. Yaklaşık bir buçuk saat geçtikten sonra sıra kendilerine gelmişti. Bir kişinin yetişkin akraba olma zorunluluğu vardı. Bu zorunluluğu, Klefnoa söylemişti.

''İlk önce akrabanın ismi ve yakınlık derecesi?'' kayıt yapan adam düz, sade biçimde sordu. ''Momte Teroka. İki çocuğun babasıyım.'' Koute konuştu. Ardından Sur'un ötesine doğru yürümeye başladı. ''Katılacak dövüşçünün ismi?'' Görevli yine sade biçimde sordu. ''Yaguro'o.'' Yaguro'o ismini söyleyip geçti. Ardından Mundo, ''Yunjan.'' diyerek sahte isim verdi. Hemen Yaguro'o'nun arkasına geçerek Koute'nin yanına geçtiler.

''Haydi, şu oturma yerlerine geçelim. Dışarıda 3.000 civarında katılacak kişi var. Kayıt hızına göre sanırım bir saatte biter.'' Koute konuştu. Arenanın seyirci kısmına doğru geçtiler. Arena gerçekten diğer arenalara oranla çok daha büyüktü. ''Biraz büyükmüş.'' Yaguro'o konuştu. ''Dünyadaki en büyük ikinci arena burasıdır. En büyük arena ise Nomui'de. Krallıkların en iyileri beş senede bir orada dövüşür. Bu da başka hikaye. Bunu da sonra anlatırım.'' Koute açıklayıcı biçimde konuştu. Fakat biraz sıkıldığı için bir şey anlatası yoktu. ''Dışarıda 3.000 civarlarında kişi var dedin. Nasıl bilebilirsin?'' Mundo sordu.

Koute, ''İlah Seviyeyim evlat. Sence bilmemem mi gerekirdi?'' diyip göz kırptı. ''İleride sende İlah Seviye olunca anlarsın.'' Koute -olunca- kelimesini vurgulayarak konuştu. Üçü birlikte sessizce oturup etrafı izlemeye başladı. ''Yaguro'o, burda boş boş etrafı izleyeceğimize meditasyon pozisyonuna geçip enerji çekelim. Daha iyi olur?'' Mundo tavsiyeyle karışık soru sordu. Yaguro'o ise cevap vermeden meditasyon pozisyonuna geçti. Mundo cevabını almıştı. O da meditasyon pozisyonuna geçti.

Yaklaşık bir buçuk saat sonra kayıt olma sırası bitmişti. Günün en sıcak olduğu zaman, yani öğle vaktiydi. Dövüşler başlamak üzereydi. Bayağı kalabalık katılımcı vardı. Arena toprak duvarlarla 12 eş parçaya bölünmüştü. Ama buna rağmen bölünen alanlar hala büyüktü. Bölünen alanlarda en az 50 gergedan birbirlerini hiç görmeden gezebilirdi. Alanları bu kadar bol bırakmalarının sebepleri, hem dövüşçüler daha rahat dövüşebilsinler hem de aceleye gerek duymadıklarındandı. Klefnoa haklıydı. En az bir ay sürerdi. ''Katılımcı sayısı 687.542 kişi. Turnuva en az iki ay, en fazla dört ay sürecektir. Gonhei tarihinden en büyük ikinci katılım sayısı bu yıl olmuştur. En büyük katılım sayısı geçen sene 1.565.197 idi. Turnuva 6 ay sürmüştü sayın katılımcılar ve seyirciler. Bugün güneş batanakadar dövüşler olacaktır. Yarın sabah ise güneş doğarken başlayacaktır. Geç kalan veya kurallara uymayan, sebebi ne olursa olsun turnuvadan ihraç edilecektir. Ayrıca geçen seneden bu yana bir kural değişti. Hemen belirteyim. Yeni kural -Çeyrek finale girdikten sonra öldürmek yasaktır.- Geçen sene finalde bile öldürmek vardı. Fakat finallere kalan insanlar yetenekli bulunacaklarından dolayı ölürlerse yetenekleri boşa gidecektir. Bu sebepten dolayı çeyrek finalden sonra öldürmek yasaktır. Çeyrek finale kadar öldürmek serbesttir. Yanlış anlamayın dövüşçüler, kesinlikle öldürmeniz gerekmiyor. Sadece çeyrek finale kadar öldürmek veya öldürmemek size ait. Sonrasındaysa yasaktır.'' Arena görevlisi açıklayıcı bir konuşma yaptı. ''Şimdi ise Gonhei Krallığı'nın Yüce Kralı Avcıların Efendisi İngur!!!'' Arena görevlisi kralın adını söylediğinde salondaki herkes diz çökmeye başladı. Koute diz çökerken ''Aslında Avcıların Efendisi falan değil. Ondan daha güçlü birkaç avcı daha var ve dediğim gibi: O avcılar efendisi değil.'' dedi ve diz çöktü.

Yaguro'oHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin