Urotsu, ustası Rkejyu ile birlikte eğitim yapıyordu. Rkejyu'da Savaşçı-Büyücü idi. Yeryüzü Seviye Savaşçı, İmparator seviye büyücüydü. Büyücüler çoğunlukla savaşçılara oranla hep az olmuştu. Ancak büyücüler sayısılarının az olmasını güçleri sayesinde kapatıyordu. 10. Seviye büyücü, 10. Seviye iki savaşçıya denk gelirdi. Tabii, bazı istisnalar dışında.
''Şu çocuk yaşında, yaşının iki katı kadar insan öldüren Beyaz Göz hakkında ne düşünüyorsun sevgili öğrencim Urotsu?'' Rkejyu konuştu.
''O bir cani. İnsan canının değersiz olduğunu düşünen karekterde bir çocuk. Onunla karekterlerimiz tamamiyle zıt. Tekrar bu okula, Traksia Şehrine gelecek. Gene birkaç kişi öldürüp kaçmaya devam edecek. Bir dahaki gelişinde en az iki kişi öldüreceğini düşünüyorum. Bunlar büyük bir olasılıkla Kuragi ve Zuwedki olacak. Ayrıca beni öldürme planları da var. Ama ben bunlara izin vermeyeceğim. Onun gibi katil olmadan onu yakalayıp yüce krallığımızın yüce adaletinin önüne sunacağım.''
''Fakat Urotsu.. Bazı şeyler görmezden gelinmemelidir. Tamam, sende güçlüsün. Fakat Beyaz Göz, dörde bir savaşıp kaçmayı başaran bir potansiyelde öğrenci. Hemde kralın önemli adamlarından biri olan Toxuc'un elinden kaçtı. Bu hafife alınır bir şey değil. Yine de sonuç ne olursa olsun, psikolojini o çocukla boz----'' Rkejyu'nun sözü yarım kaldı.
''Onunla psikolojimi bozduğum falan yok. Ölümcül Üç onu eğitiyor. Kim bilir o üç kişi Yaguro'o'ya nasıl eğitim veriyordur? Bir senede dört kişiye bir savaşıp kaçabiliyor ise bir sene sonra daha fazla kişiyle savaşıp mutlak galibiyet elde edecek. Sonra bu da yanına kar kalacak. Daha sonraki senelerde bu çocuğa kimse kafa tutamayabilir. Yiang Tarikatı, Nomui Krallığı ve bir çok ödül avcısı onun peşinde. Ancak!!'' Urotsu derin nefes aldı. Eğitim yapmayı kesmişlerdi. Urotsu yere oturdu. ''Ancak hala yakalanmıyor. Nereye gittiği bilinmiyor. İzi dahi sürülmüyor.'' Urotsu'nun gözleri doldu. Ağlayacak gibiydi.
''Klefnoa isimli bir avcı var. En son İmparator Seviye Avcıydı. İki elemente sahipti. Yıldırım gücü vardı. Şimdi kim bilir hangi seviyededir bilinmez. Ama bu önemli değil. önemli olan, Klefnoa'nın dünyadaki en iyi iz sürücü avcılardan birisi olmasıdır. En iyi iz sürme tekniklerini biliyor. Bu demek oluyor ki ardında da iz bırakmaz. Bu yüzden onu yakalayamıyoruz. Dünyanın en iyi iz sürücüsü şuan da Gonhei Krallığı'nda sefa sürüyor. Krallığımız onu davet etti ancak keyfini bozup(!) gelemedi. Ancak en kısa zamanda yakalanacaktır. Rahat ol.'' Rkejyu, hoşgörü ve merhametle Urotsu'ya baktı. ''Hadi eğitime devam edelim. Savaşçı ve büyücü gücün ile kombolu saldırılar yapmaya alışmalısın.'' Rkejyu konuştu. Urotsu ayağa kalkıp pozisyon aldı. Eğitim kaldığı yerden devam etmeye başlamıştı.
--------------------
''Toplantı bitmiştir. Dikkatli olun. Lanet olası iyilere av veya yem olmayın. Ayrıca fazla tenha yerlere tek başınıza gitmeyin. Unutmayın, ışığın olduğu yerde gölge olur. Ancak karanlığın olduğu yerde ışık olmaz. Bunu da sözde eşitlikçi olan Yiang'a kanıtlayacağız. Görüşmek üzere. Haydi gidelim çocuklar.'' Koute toplantının bittiğini belirtip ayağa kalktı. Gecenin Katilleri'nin binasından dışarıya çıktı.
''Haydi, krallık bizlere özel baraka vermişti. Oraya gidip konaklıyalım.'' Koute, Yaguro'o ve Mundo'ya bakıp konuştu. İkiside sessizce kafalarını salladılar.
Üçü birlikte barakaya doğru giderken, ''Çocuklar, etrafımız çevrildi. Bu güçlü insanlarla ciddi olabilecek ilk savaşınız olabilir. Bayağı kalabalık oldukları için bir çoğu bizle savaşırken birkaç tanesi kaçıp geldikleri yere bilgi verecektir. Bu yüzden en az 5-10 kişiye karşı ikiniz olacaksınız. Ben ise kaçabilecek olanları yakalayıp halledeceğim.'' Koute zihninden iki öğrencisiyle konuştu. Yaguro'o ve Mundo hiç bozuntuya vermeden yürümeye devam ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaguro'o
FantasiaNasıl pişman olacağınızı sadece sizler belirleyebilirsiniz.. Her zaman bir seçenek daha vardır değil mi? Sonuç belli fakat ilerlediğiniz yolu siz seçeceksiniz. Sonuç ise pişmanlık, Yoldaşlar.. O halde; Bu kapağı okuyup geçtiğinizde...