"Seni lanet olası Beyaz Gözlü şeytan!!! Seni öldürmeyeceğim. Seni öldürmekten beter edeceğim!!!! Arkadaşlarıma nasıl bunu yaparsın!!!!" Urotsu bağırarak Yaguro'o'ya koşuyordu.
"Yaguro'o dikkatli ol. 15. Seviye savaşçı, 15. Seviye büyücü, ateş ve hava elementlerinde 15. Seviye. Ayrıca 10. Seviye Işık Gücü'nde. Bir yıl içinde bu kadar gelişmesi imkansız. Büyük ihtimalle uzunca bir süre ve sürekli büyülü yaratık kristali kullanmış. Enerjisi düzensiz." Mundo tedirgince konuştu. Eğer Yaguro'o yenilmek üzereyse dövüşe dahil olacaktı.
"Dövüşe dahil olmak istediğini biliyorum. Sonuç ne olursa olsun dövüşe girmeyeceksin. Eğer yenilirsem işaretimi bekleme. Wetsu Ormanı'nın birinci halkasında beni bekle." Yaguro'o umursamazca emir verdi.
Urotsu, Savaşçı gücünü açtı. Büyü gücünü çoktan açmıştı. Bir yandan büyü sözleri mırıldanıyor, bir yandan da element teknikleri hazırlıyordu. "Kan Izdırabı!!" Urotsu büyüsünü yaptı.
Yaguro'o'nun altından kırmızı ışık çıktı. Anında Yaguro'o'nun bütün bedenini sarmaladı. "Aaghh!!" Yaguro'o acıyla inledi. Urotsu beklemeden, Yaguro'o'ya yumruk salladı. Urotsu'nun yumruğu isabet ettiğinde Yaguro'o dumana dönüştü. Uzak bir yere geçti.
"Sanırım ciddi oynayacağız?!!" Yaguro konuştu. Bedeninden kanlar damlıyordu. "Madem öyle, ikinizi de öldürü----" Bilinmeyen yerden sert bir yumruk çenesine oturmuştu. İki metre havaya uçtu. Yaguro'o gözlerini açtığında karnının ortasına tekme geldi. Bütün hızıyla yere yapıştı. Yattığı yerde çatlaklar oluşmuştu.
"Avcı Kuragi.." Yaguro'o sessizce mırıldandı. Toprak gücünü kullanarak toprağın içine girdi. Şuan da heryerden çıkabilirdi. Savaşçı ve Avcı özelliklerini açtı. Karanlık Gücünu direk hazır hale getirdi. Yapacağı saldırıyı planladı. Tam çıkacakken bir baskı hissetti. Topraktan çıkamıyordu. Sanki biri onu toprağa sıkıştırmıştı. Hareket dahi edemiyordu.
"N'oluyor??" Yaguro'o içinden konuştu. Toprak onu yukarı doğru itmeye başladı. Artık toprağın üstünde sadece kafası vardı. Etrafına baktığında Urotsu, Kuragi, Toxuc vardı. Toxuc'un arkasında ise Zuwedki.. Demek ayıldıktıktan sonra Toxuc'a haber vermişti.
"Sonunda yakalandın aşağılık çocuk. Boşuna direnme. Bana gücün yetmez. Öldürdüğün canların hesabını verme zamanın geldi. Bu sefer seni kimse kurtaramaz." Toxuc konuştu.
Yaguro'o'nun aklında bir plan vardı. Ancak plan riskliydi. Risk ise, Mundo'nun yaşadığı anlaşılabilirdi. "Hımm. Ya henüz yakalanmadıysam?" Yaguro'o sordu.
Yaguro'o'nun bu cevabı karşısında Toxuc tedirgin olmuş, hemen tetiğe geçmişti. "Ölümcül Üç, karşıma çıkarsa yenebilir miyim? Bilmiyorum." Toxuc düşündü.
"Mundo, işaretimle beni karanlık boyutuna al." Yaguro'o zihin yoluyla konuştu. Mundo "Tamam." dedi.
"Hey, krallık bozuntusu! İyi izle." Yaguro'o bağırdı. Hemen karanlık duman formuna dönüştü. İnsan formuna geri döndüğünde ağzından kan kustu. Enerjisi bitmişti. Artık bundan sonra yapacağı saldırılar onu ölüme götürebilirdi. Avcılık ve savaşçılık gücü zaten açıktı. Avcılık gücü sayesinde hemen dört düşmanından uzağa geçti.
Fakat Toxuc daha hızlı ve iyiydi. Yaguro'o'nun sırtına sert toprak çarpmıştı. Yere çöktü. "Demek arkadan vuruyorsun!" Yaguro'o konuştu. Kollarını sallayarak toprak saldırısı yaptı. Toxuc, toprak elementine sahio olduğu için saldırıyı durdurmuştu. Yüzüne su geliyordu. Toprak kalkanı yaparak suyuda durdurdu. Sağ ve sol tarafından hava bıçakları geliyordu. Arkasına bakmadan geriye sıçradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaguro'o
FantasyNasıl pişman olacağınızı sadece sizler belirleyebilirsiniz.. Her zaman bir seçenek daha vardır değil mi? Sonuç belli fakat ilerlediğiniz yolu siz seçeceksiniz. Sonuç ise pişmanlık, Yoldaşlar.. O halde; Bu kapağı okuyup geçtiğinizde...