Yaguro'o kafasını sallayıp, "Eğlence başlasın o zaman." dedi.
Mundo, bu sözlerden sonra gülümsedi. İkisi B Okulu'na gitmeye başladılar.
-----------------
B Okulu
Zuwedki, tayfasıyla birlikte geziyordu. Yaguro'o B Okulu'na girdiğinde gözlerinden dolayı tanınacağını bildiği için kafasını eğmişti. Saçları kahverenginde, boyu uzamış ve yaptığı sporlar sayesinde bayağı kalıplanmıştı. Bu haliyle kimse onun gözlerini görmeden tanıyamazdı.
Zuwedki'nin enerjisini hissetti. Direk o tarafa dönüp kafası yere bakacak şekilde yürümeye başladı. Mundo çoktan harekete geçip pozisyonunu almıştı.
Zuwedki, kafasını yere bakan çocuğu gördü. Korkak bir çocuk kendisinden korkmuyormuş gibi yanlarından geçecekti demek.. 'İntihar Ekibi'nin kendini kanıtlamak için bir fırsatı daha olmuştu. Hemen yanındaki arkadaşlarına seslendi. "Hey ekip. Şu gelen çocuk bizden korkmuyor sanki? Ne dersiniz?"
"Tamamdır patron. Onun işi artık bitik." Kaslı bir çocuk sırıtarak gelen çocuğu aşağıladı. Hepsi birlikte çocuğun karşısına geçti.
Zuwedki, "Hey velet! Nasıl bizim üstümüze yürürsün? Yoksa bizle dövüşmek mi istiyorsun?" sordu. Çocuk ses etmeden başını kaldırdı. Zuwedki bir çift beyaz gözle karşılaşınca korkudan bembeyaz oldu. Geçen sene kendine yaptıkları aklına gelmişti. Neyseki şuan 10 kişilerdi. Ve Yaguro'o tek başınaydı. Tam ağzını açacakken,"Biz derken? Ben bir tek seni görüyorum." Yaguro'o konuştu. Mundo, Karanlık Güç sayesinde diğer 9 üyenin, dumanla akciğerlerine girip, hepsinin akciğerini patlatmıştı. Sonrasında üyelerin hepsi nefessizlikten ölmüştü. Üstelik bunu 15 saniye içinde yapmıştı. Mundo, kesinlikle Karanlık Efsanelerden biri olacaktı.
Zuwedki arkasına bakıp bakmama konusunda tereddütteydi. "Ya yalan söylüyorsa? Ya arkasından saldırmak için böyle dediyse?" Zuwedki düşündü. "Hey çocuklar. Ses verin." Zuwedki, Yaguro'o'ya bakarak arkasına seslendi. Hiç ses yoktu. Cevap gelmedi.
"Arkana bakabilirsin. Merak etme. Sana hemen saldırmayacağım." Yaguro'o konuştu. Zuwedki arkasına döndü. Bütün arkadaşları yerdeydi. Hepsinin ağzından kanlar gelmişti. Bir kaç arkadaşının ise kalbi gözüküyordu. Sanki ciğerleri patlamıştı. Hepsinin ağzından da siyah duman sızıyordu.
Zuwedki korkudan altını ıslattı. Geçen yıl "Bir daha karşılaştığımızda göğsünden göbeğine kadar uzanan 'Göz'ün aynısını sırtına yapacağım." demişti. Korkuyla Yaguro'o'ya döndü.
"Bunu sen mi yaptın?" Zuwedki sordu. Yaguro'o ne evet dedi ne hayır. Tepkisizce Zuwedki'ye baktı.
"Sana iki seçenek sunacağım. Birincisi, sana hakkımdaki bütün gerçekleri açıklayacağım. Ama seni öldüreceğim. Ya da ikinci seçenek, hiç konuşmayalım. Sen sırtını dön. Söz verdiğim gibi sırtına da aynısından çizeyim. Ve yaşa." Yaguro sustu. "Seçim yapman için biraz düşün. Fazla düşünürsen direk öldürürüm." Yaguro'o cümlesini bitirdi.
Yaguro'o'nun sözü biter bitmez, Zuwedki "Sırtıma o gözden çiz." dedi ağlayarak. Direk cevap verdi çünkü karşısındaki Yaguro'o idi. O dengesizdi. İki saniye bekleyip "Çok düşündün." diye kendisini öldürürdü. Tereddüt etmeden cevabını vermişti. Ancak aynı acıları çekeceğim diye ağlıyordu.
Yaguro'o, Mundo'ya "Karanlık duvar yap." diye emir verdi. Etraf karanlık ile kaplanıyordu. Zuwedki, etrafının karanlıkla örüldüğünü görünce daha da ağlamaya başladı. Artık karanlık duvar gidiceye kadar kimse onu görmeyecek, duymayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaguro'o
FantasiaNasıl pişman olacağınızı sadece sizler belirleyebilirsiniz.. Her zaman bir seçenek daha vardır değil mi? Sonuç belli fakat ilerlediğiniz yolu siz seçeceksiniz. Sonuç ise pişmanlık, Yoldaşlar.. O halde; Bu kapağı okuyup geçtiğinizde...