Meghoztam a kövi rész de NEM TUDOM mikor jön az új rész :c a véleményeiteket pedig várom nagy szeretettel.
Végül visszamentünk az épülethez amiről kiderült hogy árvaház.
-Köszönöm Charles hogy megtaláltad.
-Ugyan semmiség.-Tette kezét a fejemre. Én meg szemet forgatva oldalra néztem.-És Zane hogy van?
-Már barátkozik a többi gyerekkel.
-Akkor végre benőtt a feje lágya...biztos jól kijön majd Zane Kírával mert ő is olyan bajkeverő mint ő.
Még egy ideig beszélgettek majd végül Charles elment.
-Megmutatom a szobád.-Bólintottam.
Felmentünk a 2. emeletre. Csomó ajtó nyílt a folyosóról. Végül balra mentünk és a második ajtót nyitotta ki. Amint bementem észrevettem hogy rengeteg ágy van és láttam hogy ott van az a fiú is aki épp a kicsikkel játszik. Olyan 1-5 évesek voltak és a fiú volt az egyetlen velem egy idős. A fiú épp egy rózsaszín plüssnyuszival adott elő valamit a kicsiknek de amikor észrevett lefagyott és a sok kicsi is hirtelen hátra fordult majd felálltak és felém kezdte futni.
Meg akarnak támadni? Miért? Mit tettem? Ahogy végig néztem a gyerekeken egy kettő...egy két gyereknek én öltem meg a szüleit...Kifutottam a szobából a gyerekhaddal a nyomomban és a legközelebbi ajtót kinyitottam és bezárkóztam. Ez egy fürdőszoba. Az ajtó mentén lecsúsztam.
Egy csapat gyerektől félek? Ráadásul milyen szörnyeteg vagyok? Megöltem ezeknek a gyerekeknek a szüleit...
Egyik kezemmel eltakartam az arcom.
Nem akarok itt lenni!! Ráadásul túl sok a gyerek nem vagyok ehhez hozzászokva! A maffiában mindig rend és fegyelem volt itt meg elszabadult a pokol...
Mit tettem? Miattam hal meg mindenki...Thomas, Mason és ezeknek a gyerekeknek a szülei.
Miért?Fejemet a térdeimre hajtottam. Kopogtak. Összerezzentem.
-Kíra drágám? Jól vagy?-Hallottam meg Emily hangját.
-Hagyj békén!
-Gyere ki kérlek...
-NEM!-Kiabáltam. Biztos nem megyek ki...ez nekem sok. Halottam Emily távolodó lépteit. Megkönnyebbültem.
Aztán körbenéztem és eszembe jutott hogy mikor még a "családomnál" voltam akkor a fürdőszobában aludtam. Hirtelen kopogtak.
-Kíra?-Hallottam meg Charles hangját.
-Hagyj békén!
-Nyisd ki az ajtót! Beszélnünk kell.
-Nem.
-Kölyök...rólad kellene beszélnünk.
MI?
-Nincs ott senki?-Kérdeztem.
-Nincs.
Az ajtóhoz nyúltam majd kattant a zár és kinyitottam az ajtót.
-De beszéljünk máshol.-Bólintottam. és követtem.
----
Egy folyóhoz értünk és leültünk a domboldalra.
-Miért zárkóztál be?-Kérdezett de nem nézett rám. A folyó vizét nézte.
-M-Mert rosszul voltam.
-Azt hittem valami jobbal fogsz előállni.-Ijedten kaptam rá a tekintetem.-Tudod láttam hogy intézted el az a 2 rendőrt és hát az nem egy átlagos 17 éves lánynak való. Ráadásul ahogy az én fogásomból kiszabadultál...szóval nem akarsz elmondani valamit.
-Jobb ha nem tudod.-Mondtam.
-És ha szeretném tudni?-Nézett rám.
-Az a te bajod.-Vontam vállat mire felnevetett.
Sóhajtottam.
-Igaz...nem egy átlagos 17 éves lány életet élek...születésem óta csak utáltak...-Elmesélek mindent...családomról a maffiáról...a szökésemről...
Ahogy meséltem a történetem láttam hogy Charles néhol dühös máskor pedig szomorú. Persze alig láthatóan de valahogy én láttam. Mivel a maffiában nem nagyon barátkoztam így inkább csak figyeltem az embereket...
Ahogy beszéltem Thomasról és Masonról egyre jobban hiányoztak ezért mikor befejeztem a történetem elővettem a füzetem és megnéztem Thomast és Masont. Akaratlanul is elmosolyodtam ahogy megláttam Thomas mosolyát. Ő volt az egyetlen barátom. Még arra is emlékszek hogyan lettünk barátok.
/Visszaemlékezés /
Már vagy 100. alkalommal próbálkoztam felugrani a falra amikor egy fiú jött oda hozzám.
-Már rég besötétedett. Úgy se fog siketülni! Lehetetlen.
-Tudod lehet neked az.-Néztem rá. Sóhajtott.
-Lehet nekem az. De látom nem vagy valami barátságos...
-Ilyennek nevelt.-Mondtam egyszerűen közben próbáltam újra felugrani amit a srác a tekintetével nyomon is követett.
-Ki?
-Az élet.-Már csak pár centire voltam a fal tetejétől de mégse tudtam elérni. Így visszaestem a hátamra. Elég nagyot koppant a hátam ahogy a földre estem. De ez nem először történik. Próbáltam a kezemmel feltolni magam de hirtelen éles fájdalmat éreztem a hátamban.
-Jól vagy?-Jött oda a fiú. Majd megpróbáltam újra felállni de megint fájt. El is fintorogtam. Miután látta a szenvedésem a kezét nyújtotta amit elfogadtam. Majd hirtelen felrántott...gyengébbnek gondoltam. Ekkor megfordított és a hátamat nézte majd megfogta a csuklóm és elkezdett húzni én viszont kirántottam a kezem.
-Mit csinálsz?-Kiabáltam le majd visszaindultam a fal felé.
-Ahh...gondoltam hogy nem egyezel bele...-Hallottam a srác hangját.
-Mi??-Épp fordultam meg amikor egy ütést éreztem a nyakamnál és hirtelen minden elsötétült.
---
Mikor kinyitottam a szemem egy ismeretlen szobában voltam. Ahogy megpróbáltam felkelni megint belém hasított a fájdalom. Lenéztem és a hasamtól a hátamig körbe be voltam kötve.
Aztán megláttam a srácot.
-Mit tettél velem?-Néztem rá gyanakodva.
-Mivel sokszor a hátadra estél sok zúzódásod volt én pedig meggyógyítottalak. Majd a fájdalom is el fog múlni.
Meggyógyított? Kedves...
-K-köszönöm.-Nyögtem ki teljesen elpirulva mivel még senkinek nem mondtam...legalábbis nem szívből. Mikor meglátta a piros arcom elnevette magát.
-Te tényleg egy érdekes személyiség vagy...de pont ezért döntöttem el...-Ült le mellém az ágyra.-...legyünk barátok.-Nyújtotta a kezét. Én csak hitetlenkedve néztem a kezét majd ahelyett hogy megfogtam volna megöleltem. Van egy barátom...
-Oké. Legyünk barátok.-Mikor ez kimondtam visszaölelt.
-Thomas vagyok.-Mosolygott.
-Én Kíra.-Mosolyogtam vissza rá.
/Visszaemlékezés Vége /
-Kíra?-Halottam meg Charles hangját. Megráztam a fejem hogy visszatérjek az emlékeimből.
-Jól vagyok...-Hazudtam sírni, tombolni akarok de nem tudok hisz erősnek kell maradnom...
-Majd beszélek Emilyvel. Gyere menjünk vissza.
YOU ARE READING
Fény A Sötétségben #Befejezett#
VampireKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...