♱ 60 ♰

2.7K 190 7
                                    

-Ez még is mi volt?-Kérdeztem dühösen.

-Ö..mondjuk megvédtelek?-Mondta ingerülten. 

-Kértem? Nem. Ne tegyél úgy mintha a pasim lennél! Megtudom védeni magam!

-Jó majd akkor máskor hagyom hogy azt csináljanak veled azok a barmok amit akarnak!

-MIT ÉRDEKEL EZ TÉGED??-Fakadt ki belőlem.

-MERT SZERETLEK A KURVA ÉLETBE!

Lefagytam.

Nem tudtam eldönteni hogy most ez valóság vagy álom. Erre hogy kéne reagálnom?

Félek.

Aztán Kuro elment.

Utána menjek? Maradjak?

Istenem mit csináljak?

Próbáltam megmozdulni de a lábaim a földbe gyökereztek, utána akartam kiabálni de nem jött ki egy hang sem.

Csak néztem ahogy elsétál a kávézóból.

Miért? Miért nem akar sose összejönni?

Meg engem szeretni? Ugyan kérlek...szerintem ő se gondolja komolyan.

Egész délután Kurora gondoltam.

Aztán este fele Mike megkért hogy vigyem ki a szemetet. Megfogtam a zsákot és kisétáltam a személyzeti ajtón ami egy sikátor szerűséghez vezetett. Beledobtam a zsákot a konténerbe.

És ekkor rossz előérzetem támad. lassan előhúztam két tőrt a masniból amiket akkor rejtettem el amikor a ruhámat felvettem. Ezek be vannak kenve azzal a növényi cuccal.

Csendben figyeltem és füleltem. Hirtelen a bal oldalam felől felém nyúlt egy kéz. Egyből a kar kelé fordultam és levágtam. De ez a kar a semmiből nyúlt ki.

Mi a...?

Hirtelen 2 alak jelent meg.

Egy alacsony fiú...inkább kisfiú. És egy nálam megint magasabb fiú...valahogy éreztem hogy vámpírok.

A fiúnak vöröses barnás haja volt és sárgák voltak a szemei de még is ahogy rá néztem az ugrott be hogy örült

A fiúnak vöröses barnás haja volt és sárgák voltak a szemei de még is ahogy rá néztem az ugrott be hogy örült

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aztán a magasabb srácot is jobban meg tudtam figyel. A kis sráccal ellentétben ő nyugodt volt és látszott rajta hogy tudja mit csinál. De a karjaival x-et formázott ám mikor megszakította ezt az alakzatot a kéz eltűnt.

Szerintem ez az ő ereje lehetett.

Szerintem ez az ő ereje lehetett

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Elég veszélyes játékszered van.-Szólalt meg a magasabbik és valószínűleg idősebb srác.

-Kik vagytok?-Kérdeztem határozottan.

-Én Furcas vagyok, ő pedig Exael. Mindketten démonok vagyunk.

-Bármit is akar Lucifer megmondhatjátok neki hogy engem rohadtul nem érdekel a ti fajtátok.

Hirtelen megint felém jött egy kéz de már nem volt időm reagálni a kéz elkapta a torkom és a falnak nyomott.

Furcas felém kezdett sétálni.

-Uh Uh megöljük? Ugye meg?-Örvendezett Exael.

-Tudod...Kíra, nagy mázlid van. Lucifer az alvilág ura...nem értem miért kellesz neki annyira hisz most simán meg tudnánk ölni. De most azt az utasítást kaptuk hogy keressünk meg és nézzük meg hogy élsz-e nem tudom hogy csináltad de a vámpír jelenléted szinte alig észrevehető.

-Tudod...elég sokat dumálsz.-Nyöszörögtem.

-Csak mondom ha legközelebb érted jövünk akkor már el is fogunk vinni nem érdekel ki fog az utunkba állni.

-Kíra!-Halottam Kuro hangját. Egyszerre néztünk felé.

-Oh csak nem a szerelmed?-Kérdezte ördögi mosollyal.-Végül is Lucifer azt mondta hogy csak téged ne bántsunk.

Mi? Bántani akarják Kurot?

Ne...nem akarom hogy megint valaki meghaljon miattam.

-Exael!

-Azonnal.-Válaszolta Exael és Kuro felé rohant nagyon gyors volt gyorsabb mint egy átlagos vámpír.

Tennem kellett valamit.

Az egyik előnye ennek a gyűrűnek hogy ilyenkor nem hat rám ez a növény keverék így hát óvatosan előhoztam a kis borotva pengét amit eddig a nyelvem alatt rejtettem el. Majd amikor nem figyelt megvágtam arcát.

Furcas az arcához nyúlt így megszakította a képességét ezt kihasználva Kurohhoz futottam és elé álltam. Majd megfogtam a növényes töröm és megvágtam vele Exaelt. A nővények miatt a seb nem gyógyult be.

-Kira! Kuro!-Halottam meg a többieket.

-Srácok?!-Néztem hátra ekkor egy újabb kéz bukkant fel a semmiből de azt is megvágtam.

-Ne merj a barátaim vagy a családom életével fenyegetőzni mert akkor megkereslek titeket és megöllek benneteket. Ja és ezt nyugodtan megmondhatod Lucifernek...Ha ennyire kellek akkor jöjjön el ő maga!-Furcas csak rosszallóan nézett rám miközben Exaelt kaparta fel a földről.

-Egyszer el fognak árulni az emberek...az emberek rosszabbak a démonoknál.-Aztán eltűnt.

-Hé jól vagy?-Kérdezte Kai mire bólogattam.

Ekkor hitelen Kuro az állam alá nyúlt és egy kicsit balra fordította. A nyakam nézte tudtam hogy ott van Furcas keze nyoma hisz elég erősen megszorított de csak elütöttem a  kezét és visszamentem a kávézóba.

Mivel a műszakunknak vége így bementem az öltözőbe és bezártam az ajtót. Majd lecsúsztam az ajtó mentén.

Miért? Miért nem tudom kimondani hogy szeretlek? Miért nem mondtam neki egyből vissza?

Miért vagyok ilyen szerencsétlen?



Fény A Sötétségben #Befejezett#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin