Meghoztam az új részt! De végül nem ez lett az érzelmes rész. Jó mondjuk ebben is van de nem annyi. Na de jó olvasást:)
Gyorsan átöltöztem...és visszaindultam a terembe.
#Nisz#
Remek...végre elkezdett megnyílni erre elbasztam. De még is mit titkol ennyire? Mitől fél ennyire.
Gondolkodásomból legjobb barátom Matt ébresztett fel.
-Hé haver! Wow itt meg mi történt?
-Valakinek nem volt valami jó kedve...-Mondtam.
-Naa mindegy. A tancsi küldött hogy nézzek utánad. Rég elmentél.
-Ja tényleg Bocs..
-Jól vagy?
-Nem.-Sóhajtottam. -Nagyon elcsesztem.
-Az új lány?
-Igen..Kíra.
-Hát elég jó bőr. Mi történt?
-Legyen annyi elég hogy megsértődött...és most utál.
-Majd teszünk róla hogy ne utáljon.Na de mennünk kéne.-Ütött mellkason.
-Oké.-Azzal elindultunk a fiú tesiteremhez.
---
Miután vége lett a tesinek siettem vissza terembe, remélve hogy ott találom Kírát. Már a folyóson voltam és az osztályterem ajtaja felé siettem. Kinyitottam az ajtót és az üres teremben megláttam Kírát ahogy az asztalán ül és csak néz ki az ablakon.
-Kíra?-Felém fordult. De mikor megláttam a könnyes szemét olyan érzés támadt bennem mintha valami megmarkolná a szívem...fájt. Egyből vissza fordult és gyorsan letörölte a könnyeit.
-Menj innen.
-Nézd...tudom hogy elbasztam...de én komolyan gondoltam. nekem elmondhatsz bármit.
-Minek hogy aztán kiröhögj?-Nézett rám dühösen és szomorúan.
-De az csak egy játék..
-Lehet hogy neked csak játék de ahonnan én jövök ott nem ez volt a játék!-Kiáltotta.
-Akkor mi?-Néztem rá értettlenül.
-S-semmi...felejtsd el.-Azzal leszállt a padról és felém sétált.
-Nem felejtem el! Mi az hogy nálatok nem ez a játék?
-Mondom! Felejtsd. El.-Előttem állt pár centire. Aztán kikerül és elakart sétálni mellettem de én megfogtam a csuklóját.
-Miért tolsz el magadtól? Mitől félsz ennyire?...Mit titkolsz ennyire?-Néztem mélyen a szemébe.-Én szeretlek Kíra...bízhatsz bennem.-Erre gúnyosan felnevetett.
-Bizalom?! Oh drágaságom én már rég nem bízok meg senkiben! Tudni akarod mit titkolok?-Erre lábujjhegyre állt és már csak pár milliméter választott el minket.-Az életemet...a múltamat.-Majd becsukta a szemét és sóhajtott egyet de mikor kinyitotta szemeit...kirázott a hideg. A szemei...megváltoztak eddig volt bennük valami...de most csak olyan mintha egy feneketlen kútba néznék. Végül eltávolodott.-Mit is mondtál? Hogy a röpi csak egy játék ugye? Ha bele gondolunk az élet is az. Gyere mutatok valamit!-Fogta meg a karom és felrángatott a suli tetőre.
Kiértünk a tetőre amit kerítés vett fel. Ő hirtelen felugrott a kerítésre.
-Le fogsz esni!-Mondtam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fény A Sötétségben #Befejezett#
VampirKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...