♱ 38 ♰

3.2K 219 6
                                    

Itt az új rész :) Boldog Nyuszit!!

De hát neki kezdtek...Ash kezdte.

-Én csak éltem az életem egy normális életet...de akkor jöttek ezek a vérszívók és megölték a családom...ezért is döntöttem el hogy bosszút fogok állni.

Aztán Kai következett.

-A vámpírok tönkretették azt a várost ahol éltem hátra kellett hagynom a barátaimat és a családom...ezért akarok most harcolni.

Majd Leroy

-Én nem bírom nézni ahogy ártatlan emberek halnak meg néhány szúnyog miatt ezért megszöktem az árvaházból és ide jöttem.-Árvaház? Akaratlanul is elmosolyodtam mert Zane eszembe jutott.

Egyre idegesebb lettem ahogy közeledtünk felém...nem akarom elmondani. Már Sethnél jártunk.

-Miután a szüleim elhagytak engem és a fiatalabbik tesóimat...dolgoznom kellett hogy eltartsam magunkat...de aztán vámpírok jelentek meg a házunknál és nem voltam elég erős ahhoz hogy megvédjem a testvéreimet..

Láttam rajta hogy mennyire emészti a bűntudat...legszívesebben megöleltem volna mert én is ugyan így érzek...

Látni ahogy a szeretteid előtted esnek össze holtan...csak azért mert te gyenge voltál..

Újra leperegtek előttem az események amikor Olívia meghalt. 

-Miss Smith maga jön.

-Nem.-Mondtam. És a padra támaszkodtam.-Miért kell ezt? Miért kell mindig a múlttal jönni? Mi közünk van egymás életéhez?? Csak együtt kell harcolnunk semmi más...

-Oh úgy látszik a törpike különlegesnek érzi magát.-Szólalt meg Kuro.

Miért? Miért kell megint beszólnia? Éreztem hogy nem csak én vagyok dühös hanem Rei is. Éreztem ahogy a szemeim átváltoznak szemfogaim megnőnek és körmeim hosszabbak, élesebbek lettek. Felálltam és az ülő fiú mellé sétáltam lehajtott fejjel hogy ne lássa a szemem. Majd megragadtam a pólóját és magamhoz húztam.

-Ha bajod van velem mond el itt és most!-Mondtam mély hangon. És tekintetem az övébe égettem.

-Miért nem tudod elmondani a múltad? Te is vámpír vagy és azt mondod utálod őket...hogy bízzunk meg benned ha ugyan olyan vagy?-Nézett rám hidegen.

-MERT TUDOD VANNAK OLYAN DOLGOK MELYEK ROHADTUL FÁJNAK!Ch...ugyan olyan?-Kiabáltam rá. De ez rohadtul fájt.

-Igen? Miért szerinted nekik nem? Bassza meg! Megöltek a családjukat ezek a dögök!-Kiabált vissza.

Ekkor megláttam magam az ablakban. Hát így nézek ki mikor átváltozom?

Elengedtem Kurot és az ablakhoz sétáltam.

-Kíra!-Szólt utánam Charles.

-Aki utánam jön azt megölöm.-Mondtam és kiugrottam az ablakon...

#Chales#

Nem törődve a fenyegetésével utána akartam indulni de lőtte meg kell beszélnem a többi diákkal a dolgokat.

-Sajnálom...tudják ő nem egy egyszerű eset.-Sóhajtottam.

-Persze...miért nekünk nem az?-Mondta Kuro.

-Biztos nehéz de...

-Mi de? Nincs de? Ő talán más mert lány? Vagy többet ér ment van pénze? Vagy mert vámpír?

-Ezt most fejezze be Mr. Kruze!

-Mert mi lesz?

-Jó én Miss Smith után megyek!-Mondtam és ablakhoz mentem.

-De azt mondta ha utána megyünk megöl.-Mondta Leroy.

-Ismerem már egy ideje...engem nem fog.

-Honann ismeri?-Kérdezte Kuro.

-Ha visszajövök vele elmesélem.-És leugrottam.

Amint leérkeztem elkezdtem körbe nézni de nem találtam sehol...ja tényleg ő már vámpír...a vámpírsebességével már az Északi-sarkon is lehet.

Felsóhajtottam és elindultam arra amerre az érzékeim vittek.

De sajnos bármennyire próbálkoztam nem tudtam megtalálni ezért már csak egy lehetőségem van be kell mérni a telefonját...így elindultam a barátaimhoz.

#Kuro#

Miután a tanárunk kiugrott az ablakon hogy egy szörnyeteg után menjen a többiek kimentek az udvarra. De én valamiért inkább itt maradtam a teremben...és tudjátok mit csinálok? Papír repülőket dobálok ki az ablakon...

és tudjátok mit csinálok? Papír repülőket dobálok ki az ablakon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És egyfolytában arra a lányra gondolok...lehet túl kemény voltam vele?

"-Miss Smith maga jön.

-Nem.Miért kell ezt? Miért kell mindig a múlttal jönni? Mi közünk van egymás életéhez?? Csak együtt kell harcolnunk semmi más...

-Oh úgy látszik a törpike különlegesnek érzi magát.-Szólalt meg Kuro.

-Ha bajod van velem mond el itt és most!

-Miért nem tudod elmondani a múltad? Te is vámpír vagy és azt mondod utálod őket...hogy bízzunk meg benned ha ugyan olyan vagy?

-MERT TUDOD VANNAK OLYAN DOLGOK MELYEK ROHADTUL FÁJNAK! CH...UGYAN OLYAN?

-Igen? Miért szerinted nekik nem? Bassza meg! Megöltek a családjukat ezek a dögök!"

De miért csinált belőle drámát...? A többiek is elmondták pedig biztos nekik is nehéz volt...ő meg ráadásul egy vámpír..lehet csak az a célja hogy minket is megöljön. Mert a vámpírok ilyenek...nincs kivétel.

De ő még is...láttam...láttam...hogy meglátta a tükör képét. De csak ennyi miatt nem ölt meg? De..

"...hogy bízzunk meg benned ha ugyan olyan vagy? " 

Hülye..ne gondolj rá...megérdemelte!

Mindkét kezemmel összeborzoltam a hajam.

Minden vámpír egyforma...egyszer úgy is hátba döfnek...

Fény A Sötétségben #Befejezett#Where stories live. Discover now