Sziasztok! Meghoztam az új részt. És BOLDOG SZÜLINAPOT CzifrikTitanilla <3 ^3^
#Kíra#
Hogy hova megyek? Fogalmam sincs...csak el akartam menni a suliból erre most itt vagyok egy hegyen és nézem a várost.
És gondolkodok...
"-Miért nem tudod elmondani a múltad? Te is vámpír vagy és azt mondod utálod őket...hogy bízzunk meg benned ha ugyan olyan vagy? "
Hülye Kuro...szerinted én akartam vámpír lenni? El se tudod képzelni milyen ha olyan vagy amit utálsz...
"-Igen? Miért szerinted nekik nem? Bassza meg! Megöltek a családjukat ezek a dögök! "
Nekem sose volt családom...de annyi idő után végre lett egy...de azt is megöltek...Szerinted nem tudom mit éreznek?
Egy hatalmasat ordítottam le a szikláról mérgemben.
Majd a mögöttem lévő falhoz sétáltam és elkezdtem ütögetni...fájt.
Egy határozott mozdulattal lyukat ütöttem a falba. Tényleg olyan vagyok mint egy szörnyeteg...
-Kíra!-A hang ismerős volt és egyből megfordultam.
-Mondtam hogy ha valaki utánam jön megölöm....Charles minek jöttél ide? És hogy találtál meg?
-Tudom hogy engem sose ölnél meg...és beszélni jöttem veled. Nem ülünk le?-Mutatott a lépcsősorra amin feljöttem. Nem szóltam semmit csak leültem az első lépcsőfokra.-Hmm nem először beszélgetünk így.-Utalt arra amikor az árvaháznál beszélgettünk.
-Miért jöttél?-Tértem a lényegre.
-Tudom hogy nem szívesen beszélsz a múltadról de meg kell őket értened...
-Miért? Mert én egy undorító vérszívó vagyok és nem érdemlem meg a bizalmukat?
-Nem erről van szó...de képzeld bele magad az ő helyzetükbe...te hogy reagálnál ha neked kéne megbízni egy vámpírban?
-Valószínűleg megölném.
-Pont ez az...de ők csak annyit kértek hogy meséld el a múltad...ráadásul nem azt akartad hogy hogy egyszer egy jó csapatban harcolj? És egy jó csapathoz elengedhetetlen a csapat munka. A csapatmunka pedig a tagok bizalmán alapszik. És tudom nehéz volt hátrahagyni a barátaidat főleg ha olyan barátod van mint Nisz.. -Mosolygott rám mindent tudóan.
-Még is honnan...?
-Én mindent tudok. Figyelj tudom hogy nehéz új barátokat szerezni...de nem véletlenül választottunk titeket. Mind a hatan képzettek vagytok harcban és egy dolog közös bennetek mindannyian utáljátok a vámpírokat...hogy is megy manapság? Az már igazi barátság ha ugyan azt utáljátok nem?-Elnevettem magam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fény A Sötétségben #Befejezett#
VampiroKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...