♱ 2 ♰

8.4K 468 35
                                    

Sziasztok! Itt a második rész :D Kíváncsi vagyok a véleményetekre.

-Szerintem menjünk. Hozzátok.-Szólalt meg a férfi mire az egyik gorilla fogott és a vállára dobott.

-Hé tegyél le! Te gorilla! -Ütögettem a hátát.

-Egész erős az ütése főnök.-Szólalt meg.

-Igen elég jó fizikummal rendelkezik csak ki kel képezni.

-Na jó most szabadultam meg tőlük engedjetek el!!-Ekkor nyakon haraptam a gorillát aki egyből eldobott de a lábamra érkeztem.

Ökleimet felemeltem. Az a gorilla odajött hozzám miközben vérző nyakát fogta. És nemes egyszerűséggel tökön rúgtam.

Majd megfordultam volna hogy elfussak de ekkor az egyik gorilla mögém került és a nyakamnál megütött amitől lebénultam.

-Oh nem semmi...jól fog ő még jönni. Na hozzad.-Azzal felvett és berakott a fekete kocsiba.

Fél órán át voltam lebénulva mikor végre elmúlt felültem a kocsiban.

-Amúgy ti kik vagyok?-Kérdeztem.

-Én Rob vagyok de szólíts csak Főnöknek. És ez a 2 itt.-Mutatott a gorillákra.- Daniel és Anthony.

-És miért kellek én neked?

-Tudod én egy maffia főnök vagyok és hát emberből sosincs elég. Szóval már te is nekem dolgozol. De ha jó leszel mindent megkapsz amit csak akarsz.-Bólintottam.

Szökni úgy se tudtam volna és egész eddig erre vártam hogy jobb életem legyen. És meg fogok tenni mindent hogy túléljek. Nekem ez a legfontosabb. És akkor majd egy nap én irányítom az életem.

-Tudod mit el is viszlek az egyik munkába. Éppen valaki nem fizetett nekem...

-És mit fogsz csinálni?-Kérdeztem félve.

-Megölöm.-Ekkor nagyot nyeltem.

===

Megérkeztünk. Kiszálltunk. Egy étterem felé vettük az irányt. nem volt bent senki. Rob azaz Főnök áthaladt a konyhán és kiráncigált onnan egy bácsit. Majd a földre dobta.

-Hol a pénzem?

-Fi-figyelj holnapra meg tudom adni!-Mentegetőzött a bácsika.

-Holnap? Nekem most kell!-Ekkor behúzott neki egyet. Majd még egyet.

Tekintetem ekkor levettem. De az egyik majom a fejemet visszafordította...kapnátok be...

A bácsika már péppé lett verve mikor végzett Rob.

-Menjünk.-Mondta és elindult a kijárat felé én és a gorillák követtük.

-Kö-szönöm.-Nyögte ki a bácsika ekkor megfordult Rob és lelőtte. A bácsi összecsuklik térdre majd teljesen a földre. Látom ahogy szemeiből elszáll az élet. Robék elindultak én még odamentem a bácsihoz és leguggoltam. Felsóhajtottam szemeit kezemmel lecsuktam.

-Sajnálom...-Felálltam még egy ideig néztem a férfit. Egyre nagyobb lett a vértócsa.

-Kislány gyere!-Monda az egyik gorilla. Végül én is kisétáltam az étteremből és újra beültünk a kocsiba. Az egyik gorilla mellettem a másik vezet Rob pedig az anyós ülésen.És elindultunk

-Miért kellett ez?-Kérdeztem semlegesen.

-Már mondtam.

-Csak a pénz miatt?-Húztam fel az egyik szemöldököm. A férfi felnevetett.

-Hogy is hívna?-Kérdezte. Elgondolkodtam.

-Hívhatsz hülye gyereknek, sátánfajzatnak.-A férfi rám nézett.

-Az igazit kérdeztem.-Nekidőltem az ablaknak.

-Azt nem tudom.-Vontam vállat.-Sosem hívtak másképp.

-Akkor mit szólnál a Kírához?-Kérdezte most először kedvesnek tűnt.

-Oké..

-Nos Kíra te okos lány vagy...igaz nem csak a pénz miatt öltem meg. Azért öltem meg mert már nem volt hasznos. Ha hasznos vagy élsz ha nem meghalsz. Ilyen az élet. Szóval sokat várok tőled...Kíra.-Csak bólintok.

Már egy ideje utazunk amikor megérkezünk egy modern épülethez egy erdőbe. Ez az épület hatalmas. Kiszálltam a kocsiból és csak néztem a hatalmas épületet. 2 része volt egy kis folyosóval voltak összekötve.

-Kövess. Megmutatom a szobád.

Bementünk az egyik épületbe. Itt a földszinten voltak bokszzsákok, Egy páran bokszoltak is. Mindenki engem nézet de közben csinálták amit eddig. Most komolyan...MI A SZAR VAN HOGY MINDENKI ÍGY NÉZ???? Legszívesebben mindegyiknek odakiáltanék...de ehelyett csendben követtem Robot. De közben farkas szemeztem egy kettő idősebb sráccal. Az egyikre direkt dühösen néztem. Végül átsétáltunk a folyóson és a 2. épületben kötöttünk ki itt alig voltak. Rob odament a recepcióshoz és elkért egy kulcsot. Majd intet hogy kövessem. Beszálltunk a liftbe. 4 gomb volt. 0 1 2 3 . Rob benyomta a 2. gombot. A lift lassan ment felfele. Dégül megállt és mi kiszálltunk. 2 folyosó volt. Az egyik bal oldalt a másik jobb oldalt. A bal felé indult el Rob így követtem. Néztem a számokat. 109 110 111. Megállt a 111. ajtónál. Bedugta a árba a kulcsot majd elforgatta és kinyitotta az ajtót. Bementem. Jobboldalt egyből a fürdő. És szemben pedig egy francia ágy és egy erkély.

-Mindjárt hozni fogják a ruhádat aztán jön egy srác akit elkezdi az edzésed.-Bólintottam. Majd elindult kifele.-JA és Kíra...-Felé fordultam ekkor repült felém egy kulcs amit elkaptam. Megnéztem. 111.-Érezd magad otthon.-És elment.

Rádőltem az ágyra és mosolyogtam egy végre igazán mosolyogtam. Felálltam az ágyra és elkezdtem ugrálni. Szóval ilyen egy ágy...Nagyon jó!!

Fény A Sötétségben #Befejezett#Où les histoires vivent. Découvrez maintenant