♱ 50 ♰

3K 202 41
                                    

Meghoztam az új részt :)

Másnap korán keltünk a suli miatt Kírával egyszerre keltünk.

-Kuro..

-Hm? Fordultam felé miközben felvettem egy pólót.

-Csak képzelődök vagy ez a kutya tényleg kétszer akkora mint tegnap...

-Biztos csak képzelődsz...annyira zavarba jöttél hogy veled aludtam biztos elkezdtél hallucinálni.

-E-Egyáltalán nem jöttem zavarba...és különben is visszavehetnél az egodból.

-Minek ha így is elolvadsz tőlem.

-Csak szeretnéd.-Oh Kíra rossz irány...

-Oh igen?-Hihetetlen sebességgel szeltem át a kettőnk közötti távolságot. Ő hátrált de végül a falhoz ért.

Most nem menekülsz Kíra.

Egyik kezem a falnak támasztottam a feje mellett. A másikkal pedig az álla alá nyúltam és kényszerítettem hogy rám nézzen teljesen elpirult. Istenem azok a szemek...

Ekkor hirtelen az ajtó kivágódott és Ahs lépett be.

-Megyünk át a suli épületébe. Jöttök?-A mondat végére lefagyott mert meglátta a helyzetünket.

Utálom hogy Kíra leleményes...

-Igen.-Vágta rá. És kirúgta a lábam így hátraestem ő pedig elsétált egy diadalmas mosoly kíséretében. És még az Álomőrző is utána ment. Lassan feltápászkodtam és én is utánuk mentem.

#Kíra#

Félek...félek mert nem tudom mit érzek Kuro iránt...szeretem ha a közelemben van de félek mikor már túl közel van.

De szerencsére Ahs megmentett és egyből kislisszoltam a szobából.

-Ez mi volt?-Kérdezte.

-Kuro...

-Biztos nem akarsz vissza menni?-Kezdett el nevetni.

-Fogd be Ahs!-Löktem meg a mellkashát.

És elindultam lefele nyomomban a kutyával.

Mikor leértem megláttam Charlest.

-Charles!

-Igen?

-Most mondd meg őszintén ez a kutya kétszer akkora lett mint tegnap nem?-Néztem rá. De a reakciója...ideges volt.

-Nem...amúgy szerintem adhatnál neki egy nevet fura hogy csak kutyának hívod.-Tudom hogy hazudott...felgyorsult a szívverése. Halottam...akaratlanul de hallottam.

-Charles...mi van ezzel a kutyával?-Néztem rá várakozóan.

-Mi-mi lenne?-Egyre gyorsabba a szívverése.

-Charles tudom hogy nem mondasz el valamit.

-Jó...-Sóhajtott.-Majd elmondom suli után addig találj ki neki egy nevet. És őt hagyd itt.

Majd elment.

Remek...

Ránéztem az állítólagos kutyára majd kisétáltam az épületből de nem engedtem hogy az a kutya vagy mi kövessen. És elindultam a suliba.

Már szerencsére tudom hogy hol lesz az órám...matek a 2. emeleten.

Miután megérkeztem a terembe leültem. Nemsokkal később a fiúk is megérkeztek.

Fény A Sötétségben #Befejezett#Where stories live. Discover now