♱ 33 ♰

3.4K 223 18
                                    

Végre tavaszi szünet! Így több időm lesz írni...szóval próbálok minél több részt hozni :)
És lassan jön egy forduló pont...már ha lehet így nevezni... ;)

#Kíra#

Teljesen más vagyok mikor vele vagyok. Úgy értem emberibb. Ha vele vagyok úgy érzem nem kell felvennem az álarcot ami mögé az érzéseimet rejtem. Vele tényleg olyan vagyok mint egy átlagos lány. Csak vele tudok igazán nevetni.

Egész nap egymás mellett ültünk. Aztán tesi óra következett. De csak a lányoknak. A fiúknak azt hiszem irodalom lesz.

Elindultam az öltözök felé de csak akkor jutott eszembe hogy nekem nem kell mennem mikor már az öltözéknél álltam ezért megfordultam. És vissza indultam de ekkor megláttam a szőkét és még 2 barátnőjét.

-Jaj szegény új lány...nem játszhat pedig tuti megint röpizünk. De így legalább megtanulod hol a helyed.-Hátradobta szőke haját és elsétált mellettem a két pincsi kutya is követte.

Tudjátok mindenki életében van egy személy akit ha megláttok egy puskával lőnétek le, majd a busz elé raknád és átmennél rajta egy úthengerrel...na igen ez a szőke ribanc pont ilyen személy.

Olyan dühöt éreztem...hogy azt el se lehet mondani de meg nem ölhetem mert megígértem Olíviának hogy nem ölök meg senkit. Szóval dühös léptekkel haladtam az udvar felé. A suli ajtót kivágtam. És már az udvaron voltam. Megpillantottam hogy egy kisebb fiú csapat van az udvar egyik sarkánál és 3 vodkás üveg van náluk és cigiznek. Elindultam feléjük...most csak az segíthet rajtam ha nem akarom kinyírni azt a szőkét a magassarkújával.

Ahogy közeledtem feléjük az egyik srác a másik vállát. Az pedig végig mért és elmosolyodott. Gondolom ő itt az alfa hím. 

-Mizu báránya, eltévedtél?-Nézett rám és kifújta a füstöt.

-Mizu báránya, eltévedtél?-Nézett rám és kifújta a füstöt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Nem...csak egy szőke katasztrófa felhúzta az agyam és most csak az segíthet.-Böktem az üvegre.

-Oh tényleg te vagy az új lány.Látom nem nagyon bírod ezt a sulit.

-Mivel nem engedik hogy megöljem a probléma forrást így elég nehéz kibírni.-A srác felnevetett.

-Biróm a képed. Tessék.-Nyújtotta felém az üveget. Én pedig elvettem és meghúztam.-De tudod mit meghívlak egy cigire.-Nyújtotta felém.

-Én még sose cigiztem...

-Ne aggódj csak először szar egy kicsit de utána meg fogsz nyugodni.-Elvettem a cigit majd a számba raktam.  Majd a srác meggyújtotta. Megszívtam a cigit majd letüdőztem. Egy kicsit köhögtem de hámmar megszoktam és utána ellazultam. Még egy kicsit beszélgettem a srácokkal majd elvonultam egy padhoz.

#Nisz#

Szuper itt rohadok ezen az unalmas órán. Valami hülye verset elemezünk. Felnéztem az órára még van 30 perc belőle. Nem hiszem el pedig tuti hogy már egy órája itt ülök.

Fény A Sötétségben #Befejezett#Donde viven las historias. Descúbrelo ahora