♱ 42 ♰

2.9K 201 14
                                    

Sziasztok! Itt az új rész de mostanában nem lesz olyan gyakran mert eléggé összejött minden és edzeni is elkezdtem szóval nincs túl sok időm :( De remélem azért még szerettek engem <3 ja és az ihlet is kerül engem :(((

-Amúgy Kíra megtudtál valamit a vámpírokról?-Nézett rám Charles.

-Nem sokat...nem volt túl sok időm beszélni vele.

-A vámpírral?-Kérdezte Seth.

-Igen. De megpróbálhatok vele kapcsolatba lépni.

-Az nagyon jó lenne.-Mondta Charles.

Lecsuktam a szemeim. A szívverésem lassult. Kiürítettem a fejem. Megnyugodtam. Csak Reire koncentráltam majd kinyitottam a szemem és egy ismerős helyre kerültem. Nagy fehérség és csak egy szikla. De az alak már ismerős.

-Üdv újra itt.-Mosolygott rám. Majd odasétáltam hozzá és megöleltem.-Mi járatban erre felé?

-Múltkor beszéltél egy keverékről...nem tudnál valahogy kijönni a fejemből és megmutatni hogy kell megcsinálni?

-Nem...de...a barátaidat ide tudod hozni.

-mi van? Ide? Be a fejembe?

-Igen de ez nehéz lesz és meg fogja terhelni a tested...

-Nem baj...mondd el hogy csináljam.

-Oké. Elég ha egy kört alkottok, kézen fogva így meg lesz a kapocs. Ki kell ürítened az eléd ugyan úgy mintha csak te akarnál ide jönni...de közben ezt kell mondanod: Focusing inane porta -Mondta lassabban az idegen szavakat. 

-Rendben.

Majd végül újra a fiúk tárasságában találtam magam.

-Jól vagy?-Nézett rám Charles.

De valami fura...én úgy emlékszem ültem...de most fekszek...ráadásul valaki ölében. Felnéztem és megláttam Kurot.

Egyből felültem.

-még is mit kerestem én az öledben??!-Akadtam ki.

-Hmm...-Vágott elgondolkodó arcot.-Lenne egy pár tippem de az történt hogy amint 'itt hagytál' minket elájultál én pedig elkaptalak.-Jó tudni hogy ha a fejemben vagyok elájulok...várjunk mit mondott Kuro?

-Miért kaptál el? Néztem rá értetlenül.

-Reflex.-Vont vállat.-Én nem akartam hogy beverd a fejed és még haszontalanabb legyél.- Na ez az a Kuro akit én ismerek.

-Oh milyen kedves itt valaki.-Forgattam meg a szemeim.

-Megtudtál valamit?-Kérdezte Kai.

-Igen...van egy növény keverék ami árt a vámpíroknak és Rei meg tudja mutatni hogy kell csinálni.-Néztem Charlesra.

-Nem lett volna egyszerűbb ha elmondja?-Szólalt meg Kuro.

-Azt mondta vigyelek titeket is oda.

-Hova?-Nézett rám Kuro.-A fejedbe?

-Igen.-Kuro hitetlenül felnevetett.

-Aztán majd megölsz minket mi?

Na jó most lett elég.

-Idefigyelj Kuro! Én akartam a legkevésbé vámpír lenni! Szerinted nekem milyen? MEG HALT AZ ANYÁM A KIBASZOTT VÁMPÍROK MIATT ÉS VÉGÜL ÉN IS AZ LETTEM! SZERINTED ÉN EZT AKARTAM?-Kiabáltam, ordítottam rá. -De tudod mit? Ne bízz meg bennem...már leszarom de én próbálom kiirtani ezt az undorító fajt ebből a világból! Szóval vagy befogod vagy akkor nem kell itt lenned! Nem kell megcsinálnod.

- Ne hidd azt hogy én akarok itt lenni!-Felállt és az ajtó felé indult.

-Sok sikert a húgod megtalálásához...már ha élsz majd még addig.-Ekkor megállt lassan megfordult és pár másodpercek alatt átszelte közöttünk a távolságot.

-Hogy mered a húgom...

-Menj el...próbálkozz egyedül de itt lehet ki is tudunk valamit találni a visszaváltozáshoz. De ahhoz meg kell bennem bíznod...csak hogy te nem bízol bennem én pedig benned.-Mindent a fekete dühös szempárba mondtam.

Aztán csönd lett mi pedig farkas szemeztünk egymással.Végül elfordultam és a többiekre néztem.

-Aki akar jönni az üljön egy körbe aki nem az álljon mellé.-Mutattam Kurora.

Leültem én, mellém Leroy mellé kai, mellé Charles, mellé Seth és végül Kuro is leült mellém.

-Jó most fogjuk meg egymást kezét.-Mindenki megfogta egymáskezét...de Kuro Hezitált. Nem akarta megfogni a kezem de végül felé nyújtottam és nagy nehezen elfogadta.

Gyerünk Kíra ürítsd ki az elméd...nyugodtan lélegezz. Ne érdekeljen semmi csak ez a három szó: Focusing inane porta

-Focusing inane porta.-Mondtam ki.

De ekkor bepofátlankodott a fejembe Kuro. Egyszerre éreztem gyűlöletet és valami mást..valami szokatlant...

-Kíra jól vagy?-Charles hangja zökkentett ki.

-I-Igen miért?-Néztem rá.

-Mert vérzik az orrod...

Megérintettem az orrom és láttam a kezemen a vért...

 "...nehéz lesz és meg fogja terhelni a tested..."  

Gyerünk Kíra! Menni fog!

-Ez semmiség.-Mondtam. Lehunytam a szemem és újra elmondtam a szavakat mikor kinyitottam a szemem megkönnyebbültem...a fehérség.

Körbenéztem és láttam a többieket is. Majd felálltunk.

- Szóval ez a te fejed?-Tette fel a kérdést Ash.

-Olyan...ködös.-Mondta Kuro és Ashel nevetni kezdtek.

-Először nekem is ez volt a véleményem.-Szólalt meg Rei.-Észrevettem hogy amint Rei megszólalt Kuro ránézett és állkapcsai megfeszültek...tényleg utálja a vámpírokat...

Vajon engem mennyire utál?

Mi a franc?

Mit érdekel engem?

-Nem gondoltam volna hogy ennyien jöttök.-Mondta Zavartan Rei.

-Bemutatlak...Nos Rei ők itt az újdonsült csapatom...Kai, Leroy, Seth, Ash és az az idióta.

-Köszönöm a kedves bemutatást..-Morogta és megforgatta szemeit.

-Emberek ő Rei.

-Rei? Ez a teljes neved?-Kérdezte Reitől Seth

-Nem a teljes nevem Reikulda.

-Hm...értem.-Gondolkodott el Seth.

-Szóval meg tudnád mutatni nekünk hogy hogy kell megcsinálnia növény keveréket? -Kérdeztem.

-Persze.-Elővett egy mozsárt.-Gyertek üljetek le.-Mondta én egyből mellé pattantam. Majd végül megint egy kör szerűségbe ültünk le.-3 növényből áll ez a növénykeverék...Hóvirág, Levendula és Füge kaktusz.


Fény A Sötétségben #Befejezett#Where stories live. Discover now