♱ 58 ♰

2.7K 191 11
                                    

Nagy nehezen túl éltem még pár órát és már csak az utolsó volt hátra ami az edzés.

Éppen mentünk le az alaksorba.

-Nem tudod mire vállalkoztál.-Mondtam Kuronak.

-Láttalak már küzdeni.

-De nem tudod milyen érzés mikor a prédám vagy.

És ott hagytam.

-Jó akkor most párosan fogunk edzeni. Válasszatok magatoknak párt.

Kuro egyből elém állt és egy elég magabiztos mosolyt villantott.

De eldöntöttem hogy nem fogok kegyelmezni...hagyom hogy újra rám találjon az állati énem.

-Ki szeretné kezdeni?-Kérdezte Chales és Kuro keze már lendült is.

Most komoly ennyire szeretné hogy szétrúgjam a seggét?

Bár nekem megfelel.

Előhúztam a katanám Kuro pedig a kis kését.

-Kezdhetitek.-Amint Chalres kimondtam elkezdtem Kuro felé futni.

A feje felé lendítettem a kardom de ő lehajolt így kikerülte. Majd egyből a hasát céloztam de hátraugrott. Majd ő próbálkozott a késével de könnyen kivédtem őket majd sikerült kiütnöm a kezéből a kést.

Így védtelen.

Egyből megragadtam az alkalmat egy újabb támadásra. Újra a fejét vettem célba.

De ő előrántott egy pisztolyt.

A kardom hegye épp hogy megállt a torka előtt a pisztoly pedig a fejemnél volt.

-Döntetlen.-Jelentette ki Charles.

Döntetlen egy harcban...olyan nincs...ha most ugyan így lennék éles helyzetben az nyerne aki gyorsabb és az én lennék.

Ránéztem Kurora. Neki se tetszett ez a döntetlen dolog.

Így én egyet hátraléptem és eldobtam a kardom  majd ökölbe szorítottam a kezeimet és az arcomhoz emeltem.

Majd akkor ökölharcban eldöntjük.

Kuro is eldobta a pisztolyát. Majd ő is beállt.

Nem volt rossz a védelme úgy látszik ő is bokszolt.

-Várjatok...már mondtam hogy döntetlen.

-Olyan nincs.-Mondtuk Kuroval egyszerre.

-Jó de akkor legalább vegyétek fel ezeket...-Gyorsan bement az üveg mögé és valamit belemondott a mikrofonba majd a plafonon egy kis csapóajtó lenyílt és kettő bokszkesztyű esett le.

Mindketten elkezdtük felvenni a kesztyűket.

Mindketten elkezdtük felvenni a kesztyűket

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Fény A Sötétségben #Befejezett#Donde viven las historias. Descúbrelo ahora