♱ 59 ♰

2.8K 184 8
                                    

Mike elmondta az alapokat. Hogy hogy kell a tálcát normálisan tartani, hogy hogy kell viselkedni a vendégekkel.

Azt hittem hogy jól fog menni...és jól is ment míg nem kerültem kapcsolatba emberekkel. Ugyanis már az ötödik vendéget ütöttem le mert rácsaptak a fenekemre.

-Kíra kedvesnek kell lenned a vendégekkel csak ez az egy gond van.

-Ja hát a kedvesség nem az erősségem...

-Ne aggódj tudom hogy ki segíthet.-És elment telefonálni én pedig leültem a pulthoz.

Aztán mellém ült egy kapucnis fickó és felém tolt egy ha jól tippelem vodkás poharat.

-Hogy kerülsz ide...Rob?-Emeltem férfira a tekintetem lassan és dühösen

-Csak gondoltam beköszönök.

-Van vér a pucádba hogy ezek után még elém toltad a képed. Ugye tudod hogy meg foglak ölni.

-Igen tudom hogy ez minden vágyad. Sőt ami azt illeti elég sok mindent tudok rólad.-Kicsit közelebb hajolt.-Vámpírkám.

Meglepődtem de nem mutattam ki.

-Mit akarsz?

-Csak figyelmeztetni, tudod veszélyben vagy.

-Ez nem újdonság.

-Igen de a hírneved a maffia körében is terjed...sok embert felbérelnek a vámpírok hogy elkapjanak téged. Sok híres és erős maffia listáján ott szerepelsz.

-Te is ezért vagy itt?-Néztem rá óvatosan.

-Ugyan. Én tudom a határaimat és te bőven az én határaimon túl vagy.-Felállt a pulttól és mellém állt majd egyik kezét a vállamra tette.-Tudod bármikor vissza jöhetsz hozzám hisz ez a maffia a családod.

-Család?-Kérdeztem ingerülten és a kezemben lévő poharat összeroppantottam erre már Kuroék is felfigyeltek.-Mikor volt valaha is a családom? Amikor gyerekeket öltem? Vagy családokat? Vagy akkor mikor két barátomat is megölted? Takarodj innen. Ha legközelebb meglátlak nem érdekel hol leszek megöllek.

-Kíra valami baj van?-Jött oda Kuro.

-Nincs semmi baj. Az úr épp távozni akar.

-Nem minden fekete és fehér, Kíra.-Aztán levette kezét a vállamról és kisétált.

-Kíra gyere egy kicsit!-Szólt Mike.

Lepattantam a bárszékről és elindultam felé de Kuro megfogta a csuklom.

-Ki volt ez?-Vont kérdőre.

-Semmi közöd hozzá.-Rántottam ki a kezem és odamentem Mikehoz.

-Kíra ő lesz a betanítod Jess.

-Jess, Kíra.

Egy nem olyan magas nő volt. Teljesen feketében és napszemüvegben.

 Teljesen feketében és napszemüvegben

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Kicsit arrébb vonultunk Jessel.

-Tudom hogy nem könnyű hidegvérrel kezelni a perverz kujonokat főleg egy ilyen karakteres lánynak.

-Ch bezzeg a fiúknak tökre megy.-Duzzogtam.

-Figyelj az a lényeg hogy képzel oda egy számodra fontos személyt és légy vele kedves hidd el ha ezt megteszed a fiúk oda lesznek érted.-Ekkor közelebb hajolt.-Főleg a magas fekete hajú srác...akiért úgy oda vagy.

-Mi? Én nem is...

-Hidd el sok mindent láttam már csak észreveszem hogyha bejön valakinek valaki. Na de mutass egy mosolyt.

Nagy nehezemre mosolyogtam.

-Na látod gyönyörű a mosolyod és te is gyönyörű vagy használd ki! És alázd le a fiúk. Ja és egy gyors talpaló hogy hogyan kell járni a magassarkúban. 

---

Jess gyorsan megmutatott mindent és utána tényleg úgy éreztem hogy menni fog.

Hisz ez csak egy színjáték. Majd a fejemben elküldöm őket a francba és közben mosolygok.

Aztán észrevettem hogy az egyik úr felemelte a kezét jelezve hogy rendeli szeretne közben pedig a laptopját nyomkodta.

Mike elindult felé.

-Nem kell intézem.-Tettem a kezem a vállára és lágyan elmosolyodtam.

Mike teljesen lefagyott. 

Na akkor ez lesz a jó mosolyom.

Odamentem az úrhoz.

-Mit hozhatok?-Mosolyogtam rá kedvesen.

-Egy expresszót szeretnék.

-Már is hozom.-Meg is fordultam és elindultam a pult felé.

Reménykedtem hogy végre egy normális ember de az ablak visszatükröződéséből  láttam hogy utánam fordult és megnézte a fenekem...

Odamentem a pulthoz elkészítettem a kávét. Aztán épp vettem volna el egy kis kekszet hogy a csésze mellé rakjam mikor beugrott valami.

Úgy könnyebb lenne ha flörtölnék velük nem?

Elővettem egy kést és a kör alakú kekszből egy szívet faragtam.

Örüljön hogy kap tőlem szívet.

Most úgy is a legfontosabb hogy a pénz összejöjjön.

Aztán odavittem neki a kávét. És a biztos eredmény érdekében rákacsintottam majd visszamentem a pulthoz. Nem sok kellett és Kuro is mellettem állt.

-nem gondoltam hogy ilyet is tudsz.-Megvontam a vállam.

-Most a legfontosabb hogy felújítsuk a kollégiumot.

-Amúgy remélem majd mesélsz nekem a kapucnis fickóról.-Nem válaszoltam.- Figyelj ha bajban vagy...-Félbeszakítottam.

-Ne hogy azt mondd hogy számíthatok rád...mert amiket a fejemhez vágtál...

-Tudom...elcsesztem de aggódom érted mert a csapattársam vagy és ha tetszik ha nem vigyázni fogok rád.-Aztán felállt és elment fogadnia vendégeket.

Én pedig ott ültem letörölhetetlen mosollyal az arcomon.

Azt mondta aggódik értem.-Mosolyogtam tovább.

Gyerünk Kíra ideje bedobni magad.

Lehuppantam a székről és a lehető légcsábosan indultam el egy asztalhoz ami tele volt fiatal srácokkal.

-Sziasztok mit hozhatok?-Mosolyogtam.

-Magadat ruha nélkül.-Mosolygott rám perverzen az egyik szöszi.

Gyerünk Kíra enged el tudod ha most megölöd őt akkor kirúgnak...majd akkor öld meg mikor nincs tanú.

Nagy nehezen lerendeztem magamban az érzéseimet.

-Gyere cica!-Megpaskolta a mellette lévő üres helyet.-Nem harapok.-Nyúlt volna a karom után de hirtelen valaki elkapta a srác kezét.

-De én igen.-Hátranéztem és Kuro volt hozzá.-És ő se egy kezes bárány.-Biccentett felém.-Szóval mit hozhatok?-Mosolygott rá a srácra de ez inkább amolyan "kinyírlak ha nem viselkedsz" mosoly volt.

-Ö...6 kólát.-Szegény srác eléggé beszart.

-Már is hozom.-Elengedte a kezét majd az enyémet fogta meg és elhúzott.

Juhu! Újra itthon. Itt is az új rész :D ÉS itt a nyári szüneeet!!!

Fény A Sötétségben #Befejezett#Onde histórias criam vida. Descubra agora