Amikor beértünk a terembe én leültem Ahs mellét ezért Kai ült Kíra mellé. Azt hittem hogy Kíra furcsállni fogja...
Hogy nem én vagyok mellette.
Azt hittem majd rám néz és észreveszek egy kis szomorúságot.
...Azt hittem hiányozni fogok de rám sem nézett.
Ehelyett Kaijal beszélgetett és nevetett.
Egyszerűen minden porcikám megfeszült ahogy belegondoltam...
Kíra mással rajtam kívül? Rosszul vagyok ha belegondolok.
Ekkor éreztem hogy tarkón vág Ahs. Gyilkos pillantással lassan felé fordultam.
-Mit vártál?-Nézett rám unottan.-Akkora seggfej voltál vele...Kíra nem olyan lány mint az egy éjszakás kalandjaid...erős lány nem fog vissza jönni. Elengedted vagy szépen fogod magad és bocsánatot kérsz és meghódítod vagy pedig hagyd szabadon szárnyalni.-Mondta nemes egyszerűséggel.
Igaza van Ahsnek de az biztos hogy nem vallom be neki.
Hülye vagyok és elszúrtam, igaz?
Bejött a tanár és elkezdett valamit zagyválni de én egész végig Kírát néztem és próbáltam kitalálni hogy mi legyen.
#Kíra#
Utálom. Soha nem fogok neki megbocsátani.
Egy gyáva alak.
Nem merte a szemembe mondani hogy mit gondol rólam és egész végig megjátszotta hogy kedves..
Ő tényleg olyan mint amikor először találkoztunk.
Rideg. Bunkó. Beképzelt. Szexy...akarom mondani seggfej.
Komoly Kíra? Ilyenkor is dicséred? bezzeg a régi énem csak egy golyót eresztene felé és nem törődve vele hogy meghal-e.
Fejem a padra raktam és fújtattam.
Ez gyengeség?
Vagy csak emberibb lettem.
Ahh istenem Kruze megőrjítesz!
Ahogy kimondtam Kuro vezeték nevét (még ha csak a fejemben is) elpirultam.
Már pár perce a padon vergődöm.
-Jól vagy?-Kérdezte Kai.
-Aha.-Morogtam.
Az óra hátralevő részét így töltöttem majd mikor meghallottam a csengőt felpattantam felvettem a táskám és elindultam az udvar felé.
-Kíra!-Halottam meg Kuro hangját. Elkezdtem gyorsítani. De ő hamar utolért hosszú lábaival. Ilyenkor bezzeg nincs kéznél a vámpír sebesség.-Kérlek beszéljük meg.-Állt elém Kuro. Hangja lágy volt.
Majdnem az én szívem is ellágyult de nem hagyhatom.
Erős vagyok! Nem hagyom magam.
-Figyelj... nem tudom mi ütött belém vagyis tudom csak...-Túrt bele a hajába idegesen.
Én csak megvetően ránéztem.
YOU ARE READING
Fény A Sötétségben #Befejezett#
VampireKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...