♱ 72 ♰

2.7K 188 23
                                    

#Lucifer#

Teljesen kitöröltem az emlékeit. Helyette újakat alkottam. Ahol az én irányításom alatt van.

De voltak olyan dolgok amiket nem tudtam kitörölni...az pedig azok a személyek voltak akik meghaltak.

-Kíra...emlékszel mikor mondtam, hogy kiadom azokat a személyeket akik felelősek a szeretteid haláláért.

-Igen.

-Nos. Ő az anyád haláláért felelős.

Láttam rajta, hogy felismerte őket. Habozás nélkül felgyújtotta az illetőt aztán engem próbált de persze engem nem lehet megölni tűzzel.

-Lenne egy kis feladatod a városban.

-Mi lenne az?

-Csak egy kis riogatás...de biztos, hogy jobban élveznéd ha ezt innád.-Nyújtottam felé a szokásos poharat amit már egy hete kínálok neki.

-Nem iszom emberi vért.

-Igen, de egy próbát meg ért.

Aztán csak elment.

-Tudod...tényleg nem semmi ez a lány.-Mondtam Masonnek.

-Igen...de tudod mit ígértél cserébe.

-Tudom. Te lehetsz a második hadvezérem a seregemben. Tied lesz a B szakasz. De ezért hajlandó voltál egy lányt nekem adni.

-Igen. Hisz neked köszönhetem, hogy élek és meg akartam hálálni.

-Hát nagy hasznunkra van a lány...kíváncsi vagyok, hogy fog teljesíteni a végső csatában.

#Kíra#

Éppen végeztem a feladatommal és mentem volna vissza Luciferhez mikor a távolban megpillantottam egy személyt...

Azt a személyt aki Thomas haláláért felelős.

-Oh Rob mizu? Rég beszéltünk.-Karoltam át a vállát a disznónak.

-K-K-Kíra...

-Oh emlékszel rám? Milyen kedves.

Hirtelen az egyik gorilla megragadta a karom de amint hozzám ért felgyulladt.

-Jaj, szegényt felgyújtottam.-Nevettem.-Nos mesélj, hogy megy az üzlet?

Nem mert válaszolni.

-Olyan unalmas lettél...Rob.-Sóhajtottam.-Hova lett az a kapzsi, önelégült, egoista, gyilkos, akit én ismerek?-Aztán a füléhez hajoltam.-Tudod mit? Leszek én a gyilkos.-Súgtam a fülébe és felgyújtottam.

Szegénynek biztos fájhatott mert eléggé ordibált, de én csak dalolászva elmentem.

Legalább egy dologgal kevesebb.

Amint visszaértem egyből Lucifer fogadott.

-Mi van?-Néztem rá unottan.

-Te leszel az első hadvezérem. Az A rész vezeted.

-Mi? ÉN? Nem vagyok egy vezér alkat.

-Hidd el, az vagy. Lassan már jobban félnek tőled mint tőlem.-Nevetett.-Majd küldök egy páncélt szeretném, ha azt hordanád majd. Addig pedig ismerkedj meg a harmadik hadvezéremmel.

Ekkor egy fekete hajú vámpírlány jelent meg.

Ekkor egy fekete hajú vámpírlány jelent meg

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Fény A Sötétségben #Befejezett#Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum