Meghoztam a várva várt részt. Remélem tetszeni fog! :)
Éppen reggel a lépcsőn mentem le. Lementem a konyhába ahol már nagyon jó illatok voltak.
-Szia Kíra.
-Szia Anya.-Olívia megállt lefagyott csak nézett rám majd szemei bekönnyeztek és rám borult.
-Szia kicsim.
Igen már teljesen úgy érzem hogy Olívia az anyám és megérdemli hogy így szólítsam. Elém rakta a reggelit én közben pedig bekapcsoltam a tv-t. Valami hülye reklám ment én pedig elkezdtem enni a rántottám.
-Már megint a tv? Így csak a sok hülye reklámot nézzed..-Odament a tévéhez és ki akarta kapcsolni. De már nem reklám ment hanem valami...furcsa.
-Várj!-Mondom és feljebb hangosítom a tv-t.
Éppen itt állok a Omega Banks -nál és hihetetlen amit látok emberek bukkannak fel érdekes öltözetben, kardokkal és eljátsszák ahogy kiszívják a vérüket az itt lévő emberekből...ez biztos valami új trend de az is biztos hogy sok munkát igényelt ez a produkció a sok művér és a színészek is nagyon jók... -Már nem tudtam több ideig figyelni mert lefagytam. ott állt a riporter és úgy beszélt róluk mintha semmiség lenne...tényleg azt hiszik hogy ez színjáték...csak én látom ahogy az éles metszőfogak a semmiből bukkannak elő? és hogy a szemük piros lesz? ÉS HOGY KONKRÉTAN A SEMMIBŐL JÖNNEK ELŐ?? olyan mint egy átjáró...
-Istenem az emberek egyre több hülyeséget találnak ki.-Sóhajtott Olívia. Lesokkolva nézek rá.
-Vá-vá-várjunk! Te ugye láttad azt?-mutattam a tv-re ahol még mindig adták az adást.
-Igen...nagy hülyeség.
-Oooo nem hinném én azt...Anya hidd el rengeteg vért láttam már életemben és még tévén keresztül is felismerem...néz rá az emberekre...szerinted tényleg meg lehet ezt a fajta ijedtséget játszani??-Olívia elkezdte jobban megnézni az emberek reakcióját és mikor elkerekedtek a szemei..tudtam hogy tudja.
-Igazad van...de ez lehetetlen..ilyen nem létezik...de ha még is mi lesz?
-Akkor az emberiségnek lőttek.-Mondtam ki amire ő is gondolt.
-Amúgy Omega Banks ? Azt hiszem az 2 városra van innen.
-Az nincs messze...és ez nem jó.
A békés életem egy perc alatt szerte foszlott. Komolyan ilyen nem létezik...a való világban nem. NEM LÉTEZNEK VÁMPÍROK!!!
És miért nem látják??? Csak én fogom fel?
-Anya...
-Hmm?-Nézett rám.
-Tanítok neked önvédelmet.-Ahogy ránéztem egy kicsit elfehéredett.
-Ennyire súlyos lenne...lehet hogy tényleg csak valami játék...-Próbált pozitív maradni.
-Lehet...de ha meg vámpírok és olyanok mint amik a könyvekben vannak akkor nagy szarban vagyunk...és legalább meg kell tudnod magad védeni vagy legalább fel tudd valamennyire venni velük a harcot.
YOU ARE READING
Fény A Sötétségben #Befejezett#
VampireKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...