Hát itt az újabb rész. Lehet nekem ez az egyik kedvenc részem. :) Mint mindig most is remélem tetszeni fog ez a rész is. Nyugodtan kommenteljetek, írjátok le a véleményeteket mert engem nagyon érdekel.
#Mason#
Mikor Kíra megölte a lányt mindenki csöndben volt. Rob, én de még Den is. Nálam nem voltak ilyen érzelmek...de Kíra próbálta megbeszélni...még is hogy lehet neki ilyen jó szíve? Meg akarják ölni de ő még ilyenkor is megakarja ismerni a másikat. Végül Rob törte meg a csendet.
-Még egy valaki meghalt. Már csak 4-en maradtatok.-Látszott rajta hogy lát valamit Kírában mert széles mosolyra húzta a száját majd hátradőlt a székében kezeit szája elé tette.
-Előjöhetsz nem bántalak.-Emelte fel a kezeit. És ekkor egy lány jött elő aki fiatalabb volt mint Kíra.
-Hihetetlen ennek a lánynak a megérzése.-Mondta Rob. Ő még sosem dicsért meg senkit...és ez nem tetszik.
Végül Kíra elindult majd mellé futott a lány...azt hiszem Iza. És megfogta Kíra kezét. Ekkor tisztán lehetett látni Kíra arcán a megilletődöttséget. Vicces volt.
De ekkor egy másik kamera kép szintén egy verekedést mutatott. 2 srác az egyik aki megölte az a lányt a másik egy viszonylag gyenge testalkatú srác aki be van rezelve. Csak ráztam a fejem. Egyértelmű hogy a gyenge srác fog meghalni.
Nem is kellet sok és igazam lett.
-Még egy valaki meghalt. Már csak 3-man maradtatok.-Ahogy láttam Kíra csak előre nézett. De Izát ez egy kicsit megijesztette és elkezdett körbe nézni.
-Nyugi! Nem fogom hagyni hogy bántson téged.-Mondta Kíra de továbbra is csak előre nézet.-Biztos van valami kiút.-Mondta és ekkor beleütköztek a kerítésbe. Kíra elmosolyodott.
Van valami terve?
-Csak fel kell másznunk.-Mondta Kíra mintha semmiség lenne.
Fogta magát és elkezdet mászni. Ekkor Robra pillantottam aki mosolygott és megnyomott egy piros gombot így a kerítésbe áramot vezetett. Ijedten néztem Kírára aki még mindig a kerítésen volt. Fogait összeszorította és nagy nehezen kinyújtotta a kezét és feljebb mászott.
Meg se tudtam szólalni. Hogy? Hogy képes rá?
Ekkor Rob még egyszer megnyomta a gombot így még több áram lett a kerítésben. Ezt már nem bírta Kíra így elengedte. És a földre esett. Egy ideig még ott feküdt. Majd felkelt.
-Megpróbálom még egyszer!-Állt volna fel de Iza megállította.
-Nem fog menni. Még te se tudod megtenni!
#Kíra#
Iza ijedten mögém pillantott. Majd egy lándzsa repült el a fejem mellett.Dühösen hátra néztem. Egy magas, izmos srác állt mögöttem pár méterre. Biztos ő ölte meg a többieket.
-Kí-ra.-Hallottam Iza erőtlen hangját egyből rákaptam a tekintetem. Kezét felém nyújtotta miközben hátra esett. Próbáltam elkapni a kezét de nem sikerült és így a földre esett.
-Iza! Iza! Iza!-Kiabáltam és rázogattam a vállát de semmi. Csak a semmibe bámult. Szemei élettelenek voltak. Meghalt...pedig azt mondtam megvédem.
-Naa mi lesz? Még ma meg akarlak ölni!-Kezemmel lecsuktam Iza szemeit és felálltam. Még mindig háttal voltam a srácnak. Kezeim ökölbe szorultak. Szemeimből folytak a könnyek. Aztán megéreztem az első esőcseppet a fejemen. Felnéztem az égre és már szakad is az eső.
ESTÁS LEYENDO
Fény A Sötétségben #Befejezett#
VampirosKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...