Amúgy most jöttem rá hogy ebben a részben van Lucifer...na jó. Remélem azért megbocsátotok nekem. Cserébe itt az új rész :) És itt már tényleg szóba kerül Lucifer.
Vártam hogy elkezdje. De ő csak állt és nézett rám. És mosolygott. Várakozóan néztem rá.
-Hmm hol is kezdjem.
-Az elején.
-Rendben.-Ült le mellém a sziklára.-Az egész az alvilágban kezdődött pár hónapja. Lucifer elkezdett unatkozni és megirigyelte az embereket. Ezért összehívta a vámpírokat, démonokat. És azokat akik nem voltak elég erősek a harchoz azoknak a lelküket átrakta a kardokba. Én viszont kivétel voltam. Mivel én mindkettő voltam azért nekem nem kellett "karddá változnom" de pár nap múlva lejött az alvilágba egy srác akit vámpírrá változtattak. Elkezdett Luciferrel beszélgetni. Itt jöttem én a képben. Lucifer odajött hozzám és azt mondta " Elég érdekes híreket kaptam. Állítólag van egy ember aki olyan erős hogy lehet elbírja mind két énem"...de ezt lehetetten..ezért is érdekelte ennyire Lucifert az az ember. Ezért Lucifer engem is átrakott egy kardba. Végül az alvilágból feljöttünk a ti világotokba és elkezdtünk embereket ölni...legalábbis én már több 100 emberrel végeztem. De eddig vagy az egyetlen aki legyőzött. Szóval szerintem te is Lucifer célpontjává váltál mert megakadályoztad a tervében.
-Aha...szóval tök véletlen belekeveredtem az egészbe és ráadásul még egy ördög is a nyomomban van hogy megöljön mert beleköptem a levesébe..szuper...-Forgattam meg a szemeim.-Jó és mi a vámpírok gyenge pontja? Hogy tudom őket legyőzni?
-A kis szintűeket könnyű...mint ahogy azt tapasztaltad is. De az átlagosakat már nehezebb megölni rájuk nem hat a lő fegyver...a magas szintűeknek pedig a vámpír erejük és gyorsaságuk mellet van egy plusz erő ami bármi lehet...például...valaki tűzet tud köpni, más villámokat szór...teleportál stb. De van egy dolog ami minden vámpírra hat egy keverék ami nagyon ritka nővényekből áll.
-Értem. Rei?
-Hmm?
-Te olyan vagy akiben megbízhatok vagy ellenem fogsz fordulni?-Kérdeztem hidegen. És a földet kezdtem nézni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fény A Sötétségben #Befejezett#
VampirKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...