♱ 47 ♰

3.1K 207 26
                                    

Meghoztam az új részt kicsit hosszabbra sikerült. Ahh....és holnap tesi vizsga...:/

Lehet most kéne beszélnem vele? 

Felé fordultam...de ő pont a fülhallgatót rakta a fülébe amit még sose csinált. Ismétlem; SOSE.

Miért ilyen távolságtartó velem.

Kíra egész úton csak zenét hallgatott így Ahssel beszélgettem.

---

Aztán megérkeztünk a sulihoz minden csendes volt és sötét. Csak a kollégiumi részen voltak felkapcsolva a lámpák.

Az igazgató várt minket az udvaron. Charles ment elől.

-Ha már sikerült elhelyeznem önöket örültem volna ha nem várakoztatnak meg..-Mondta undorral.

-Bocsánat uram!-Mondta Charles. Majd az igazgató undorral nézett végig rajtunk...mi ez? Inkább a talpunkat kéne nyalogatnia hogy megvédjük a seggét a vámpíroktól.

-Kövessenek!-Szólalt meg mély hangján és csináltuk amit mondott. De mikor az épülethez értünk mindenki elcsodálkozott.

 De mikor az épülethez értünk mindenki elcsodálkozott

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Ez komoly?!-Szólalt meg ingerülten Kíra. Egyből felé kaptam a fejem.

-Még is mit képzel magáról?-Kiabált rá az igazgatóra.

-Kíra..-Szólt halkan Charles.

-Mi ez az E osztály? Mi az életünket kockáztatjuk azért hogy megvédjük az ilyen hálátlanokat mint maga és az egész kicseszett iskola!!-Már az igazgató előtt állt. És a szemébe mondott mindent.

-A katonaság védelmez minket nem maguk! Maguk még a kisujjukat sem mozdították meg! És ez az E osztály az álcájuk...önök azok a diákok akiknek nem volt pénzük a tandíjra de az iskola és én megszánta magukat...és csak azért vannak itt mert maguk csak akkor kellenek amikor a katonaság elesik...de ez úgy se fog megtörténni.-Nevetett fel gúnyosan.

Jaj mi lesz ebből....

-Ez akkor is túlzás! Ez az épület össze fog dőlni!-Mutatott Kíra a rozoga házra.

-Akkor csinálják meg!

-Na jó...azt mondta nincs szüksége ránk, ugye? Tehát nincs szüksége a védelemre...

-Kíra...-Szóltam rá mert tudtam nem jó irányba halad ez a dolog. De amikor szóltam neki tekintetét dühösen rám kapta és a szemei pirosak voltak. Majd így nézett rá az igazgatóra aki állta a tekintetét.

Fény A Sötétségben #Befejezett#Donde viven las historias. Descúbrelo ahora