Azután, hogy legyőztem a Sátánt a vámpírok és démonok nem igazán mertek maradni így inkább visszamentek a pókólba. És ott is maradnak ha rajtam múlik...és ha nem...akkor is.
Aztán pár évre rá, Kuro megkérte a kezem. És persze igent mondtam. Aztán befejeztem a sulit.
És úgy döntöttünk Kuroval, hogy elmegyünk egy nyugis helyre ahol csak ketten vagyunk és persze Danger...legalábbis ez volt az elképzelés.
Csak egy nyugodt életet akartunk Kuroval ahol ketten felneveljük a gyerekeinket....hát ez nem sikerült....ugyanis nem sokkal később, hogy elköltöztünk, a szomszédunk lett mindenki.
Az egyik oldalt Seth, Leroy, Ahs, Kai és Yato...egy lakásban...csoda, hogy nem robbantották fel. A másik oldalt pedig Charles a barátnőjével.
IGEN! A BARÁTNŐJÉVEL!!! Még ő is be tud csajozni.
Így hát a nyugodt életünknek búcsút mondtunk.
Aztán terhes lettem. Nagyon odafigyeltem, hogy minél egészségesebben egyek. Persze sokat idegeskedtünk és veszekedtünk ez idő alatt, de mikor Kuro a hasamra tette a kezét és érezte, hogy a baba..azaz babák rugdosnak. Ugyanis Fiú ikrekkel voltam terhes.
De az igazi fejvesztés akkor volt mikor megszülettek. Mindkettőt az ágyra rakod amíg az egyiket öltözteted a másik elmászik, amíg a másikat visszahozod az egyik elmászik...szóval nehéz volt de lassan belejöttünk...persze a pelus cseréért mindig mentek a viták...
De végül, gyönyörű kettő fiút hoztam világra akik merő ellentétek.Lux, egy igazi vadóc és már tudom, hogy sok probléma lesz vele. Mindig piszkálja az öccsét (aki csak 3mp-cel fiatalabb) Tenebrist, de tudom, hogy jó bátyó lesz. Tenebris, pedig nyugodt és csöndes persze addig amíg Lux nem piszkálja.
Ja és ami a legfurcsább az erőinken is osztoztak. Lux egy démon, villám erővel...az apjára ütött ( és elég apás is). Tenebris pedig vámpír, születésekor felizzattak a szemei...én pedig magyarázkodhattam az orvosnak, és elörökölte a tüzem. Olyanok mint a Yin és Yang. Kuronak fekete a haja, Tenebristnek pedig valamiért fehér. Így tényleg ők a Yin és Yang. VEttünk is nekik nyakláncot.
Egyszerűen imádom a családom és a sok hülyét körülöttem. Nem is tudom mi lett volna velem ha akkor nem adnak oda a maffiának...igaz nem tudom, hogy él-e még az igazi családom....de rémlem...hogy nem. <3
-Hé Kíra!-Szólalt meg Leroy.
-Mi van?
-Megtanítottuk Luxt és Brist( Tenebrist becézése) fára mászni!
-Az isten szerelmére!-Vágtam kupán a bandát.-Még járni se tudnak.-Vettem el tőlük a gyerekeket.-Inkább gyertek enni...-Morogtam.
Minden nap együtt ebédelünk.
-Komolyan mondom legalább olyan barátnőd lenne aki tud főzni! Akkor nem mindig nekem kellene!-Szúrtam le Charlest.
-De hát nálad jobban úgy se főz senki.
-Tudom...de tudod van két gyerekem...Sőt veletek olyan mintha 10 gyerekem lenne.
-Hé engem is gyereknek számoltál?-Morgolódott Kuro.
-Még jó, hogy. Már várom, hogy mikor fogod őket focizni tanítani aztán majd moshatok rátok.
-Miért nem ez egy anya dolga?-Kérdezte ártatlanul Leroy miközben egy csirkecombot evett.
-Leroy...-Kezdtem bele.
-Fuss!-Mondták a többiek egyszerre.
Nincs még egy ilyen hülye és összetartó család mint a mienk.
Bár biztos furdal titeket a kíváncsiság, hogy mi lesz a gyerekekkel ha démonok és vámpírok...őszintén még én se tudom...de egyet tudok ha kell az egész világ ellen fordulunk csak azért, hogy megvédjük őket.
De mivel természetfelettiek ezért elég gyorsan nőnek.
Az erejüket is egyre jobban tudják kezelni. ÉS megtanulták, hogy nem mutathatják meg másnak.
Imádom őket. Persze gyakran verekednek, de hát testvérek. Remélem jól ki tudom egyengetni az utat a jövőjük felé.
És remélem boldogok lesznek, leszünk.
Köszönöm szépen azoknak akik idáig velem tartottak és nem unták meg az első rész után <3 Köszönöm a sok biztatás és kommentet is. Elég hosszú egy sztori lett, remélem tetszett.
Ha van bármi kérdésetek nyugodtan írjátok le :)
CZYTASZ
Fény A Sötétségben #Befejezett#
WampiryKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...